Miranda16 Skrevet 19. januar 2018 #48621 Skrevet 19. januar 2018 (endret) Hun snapet i går om Kristina Andersen som skrøt CBEs blogg opp i skyene. Finner ikke igjen siteringen. Noen som har kommet over innlegget? Endret 19. januar 2018 av Miranda16
skyflakes Skrevet 19. januar 2018 #48622 Skrevet 19. januar 2018 4 minutter siden, Miranda16 skrev: Hun snapet i går om Kristine Andersen som skrøt CBEs blogg opp i skyene. Finner ikke igjen siteringen. Noen som har kommet over innlegget? http://www.kristinaandersen.no/2018/01/15/de-beste-bloggnorge/
Oppland Skrevet 19. januar 2018 #48623 Skrevet 19. januar 2018 1 time siden, caskerette skrev: Det der høres nesten ut som ironi...? Ja, de som skriver slik er ikke høyt utdannede skulle en tro, men kanskje tar jeg feil😣 3
Miranda16 Skrevet 19. januar 2018 #48624 Skrevet 19. januar 2018 1 minutt siden, skyflakes skrev: http://www.kristinaandersen.no/2018/01/15/de-beste-bloggnorge/ Omg. Seriøst?? 4
Emilie112 Skrevet 19. januar 2018 #48625 Skrevet 19. januar 2018 2 timer siden, chupachupa skrev: Folkens, i går kooosa dem seg med pizza, UTEN squash-bunn, i følge snap også på en torsdag da gitt Og med sleivspark til de som hadde kommenter squash-pizzaen. Må le. Skjønner de ikke hva kritikken går på? Er de så dumme? Akkurat som med eksponering av barn, i stedet for å ta det til seg og eventuelt forklare hvorfor de velger å ekponere de to barna,velger de heller å øke ekponeringen. Dette paret eiger ikke evne til refleksjon eller diskusjon, bare trass,trass,trass. Sannsynligvis på samme nivå som eldste mann. Grenser, lover og regler er viktig å teste ut 😂😂😂 23
Gjest Asti Skrevet 19. januar 2018 #48626 Skrevet 19. januar 2018 Siterer fra http://www.kristinaandersen.no/2018/01/15/de-beste-bloggnorge/ "Caroline Berg Eriksen: i mine øyne er Caroline definitivt den flinkeste bloggeren vi har her i Norge. Hun leverer alltid – både på innhold, bilder og tekst. Aldri er det noe annet enn skyhøy kvalitet på bloggen hennes, og jeg forstår nesten ikke at det er mulig å levere såpass bra 365 dager i året, uansett. Jeg kan ikke annet enn å bøye meg i støvet for dette utrolig flinke (og hjertegode!) mennesket, som er en superwoman uten sidestykke." Seriøst? Da har ikke denne bloggeren fått med seg noe av dette: https://imgur.com/a/3mO86
Gjest formula Skrevet 19. januar 2018 #48627 Skrevet 19. januar 2018 Igjen denne hektiske hverdagen, der hun må jobbe for å komme etter. Skjønner godt at hun ikke vil blogge i helgene, men kan hun ikke bare si det da? I stedet for å påstå at hun nærmest jobber livet av seg for å kunne si at "vi forsøker å ta litt fri hver lørdag." Hva er det som er så utrolig tidkrevende med å produsere ett eller to blogginnlegg pr dag, der det ikke er så altfor mye tekst? Bildene går jeg ut fra LKE er ansvarlig for. Og dette krever to mennesker i 100% stilling? (Og vel så det, virker det som) Travel uke for CBE altså, godt de fikk en kosekveld med _ekte_ pizza – , nytt fjes og såklart: VIN.
Korsihalsen Skrevet 19. januar 2018 #48628 Skrevet 19. januar 2018 3 timer siden, Lopploella skrev: Og fanklubben hennes tror tydeligvis at hun ser sånn ut etter treningen, og lurer på hvorfor de ikke gjør det selv: «Du set alltid fresh ut selv om du har trent . Jeg ser ikke fresh ut etter en treningsøkt. Hva gjør du for å se så fresh ut etter en treningsøkt ? Er det sminken? Jeg trener aldri med sminke. Føler det blir klamt og ekkelt spent å høre din oppskrift)» Tydeligvis ikke de skarpeste knivene i skuffen. 13
Mrs O'Donell Skrevet 19. januar 2018 #48629 Skrevet 19. januar 2018 13 timer siden, Mrs O'Donell skrev: Jeg trodde egentlig at man trengte litt mer enn dagens outfit og nyfylte lepper for å få treningsinspirasjon? Ser man henne faktisk trene noen gang? Bortsett fra bein som springer på speed på møllen? Siterer meg selv for å si at DER kom en snap av frua som faktisk trener! Tilfeldig? Eller kan det hende hun titter innom her iblant? 13
Kollontaj Skrevet 19. januar 2018 #48630 Skrevet 19. januar 2018 På generelt grunnlag er det nok slik at mennesker som er ekstremt opptatt av utseendet og oppmerksomhet rundt det, aldri føler at de tar fri, heller ikke i helgene. Klart det ikke er noe problem å lage ferdig innlegg til helgene. 16
Kollontaj Skrevet 19. januar 2018 #48631 Skrevet 19. januar 2018 2 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: Siterer meg selv for å si at DER kom en snap av frua som faktisk trener! Tilfeldig? Eller kan det hende hun titter innom her iblant? Ja, jøss, det var noe nytt. 3
Populært innlegg Ultiva Skrevet 19. januar 2018 Forfatter Populært innlegg #48632 Skrevet 19. januar 2018 (endret) 45 minutter siden, Kollontaj skrev: På generelt grunnlag er det nok slik at mennesker som er ekstremt opptatt av utseendet og oppmerksomhet rundt det, aldri føler at de tar fri, heller ikke i helgene. Klart det ikke er noe problem å lage ferdig innlegg til helgene. Signerer denne. De overfladiske pludreinnleggene om kosekvelder med vin, "nå har jeg vært på 'møter' i Oslo i heele dag og rakk knapt å slenge i meg en paranøtt" osv tar neppe mer enn ti minutter å skrive. Det som tar tid er å rigge fasaden som presenteres på SoMe til enhver tid. Striglede familiemedlemmer i et rent og ryddig hjem, ispedd litt produktplassering. Det tar nok også litt tid å passe på å ikke blande all alkoholen med alle de sponsede produktene som huset er fylt med (jamfør alkoholreklameloven). Jeg tviler forøvrig ikke på at CBE føler hun har det ulidelig travelt, for hun formelig stråler av indre uro og stress. Jeg er svært takknemlig for at jeg ikke er i hennes sko. Men dersom det er så ille som hun skriver; altså at hun bare føler at hun tar seg fri i et par timer på lørdagene og ellers jobber resten av tiden, så bør hun jo oppsøke hjelp. Eventuelt skrive ned hva hun faktisk bruker tiden på, for en realitetsorientering. Bare denne uka så har bloggeren tross alt hatt halvannet døgn på hotell med tilhørende barnefri, kinokveld og bursdagsfeiring med venninner, besøkt skjønnhetssalong for "leppeutvikling", hatt film- og pizzakveld med foreldrene samt hatt flere treningsøkter med PT. Alle disse tingene anses tross alt som ren luksus for småbarnsforeldre flest. Endret 19. januar 2018 av Ultiva 59
Linda A Skrevet 19. januar 2018 #48633 Skrevet 19. januar 2018 30 minutter siden, Korsihalsen skrev: Tydeligvis ikke de skarpeste knivene i skuffen. Kan man ikke holde seg for god til å skrive nedsettende om andre lesere av bloggen? Det er vel ikke de som skal diskuteres? 11
Gjest Gillians Skrevet 19. januar 2018 #48634 Skrevet 19. januar 2018 15 minutter siden, Ultiva skrev: Signerer denne. De overfladiske pludreinnleggene om kosekvelder med vin, "nå har jeg vært på 'møter' i Oslo i heele dag og rakk knapt å slenge i meg en paranøtt" osv tar neppe mer enn ti minutter å skrive. Det som tar tid er å rigge fasaden som presenteres på SoMe til enhver tid. Striglede familiemedlemmer i et rent og ryddig hjem, ispedd litt produktplassering. Det tar nok også litt tid å passe på å ikke blande all alkoholen med alle de sponsede produktene som huset er fylt med (jamfør alkoholreklameloven). Jeg tviler forøvrig ikke på at CBE føler hun har det ulidelig travelt, for hun formelig stråler av indre uro og stress. Jeg er svært takknemlig for at jeg ikke er i hennes sko. Men dersom det er så ille som hun skriver; altså at hun bare føler at hun tar seg fri i et par timer på lørdagene og ellers jobber som besatt resten av tiden, så bør hun jo oppsøke hjelp. Eventuelt skrive ned hva hun faktisk bruker tiden på, for en realitetsorientering. Bare denne uka så har bloggeren tross alt hatt 2 døgn på hotell med tilhørende barnefri, kinokveld og bursdagsfeiring med venninner, besøkt skjønnhetssalong for "leppeutvikling", hatt film- og pizzakveld med foreldrene samt hatt flere treningsøkter med PT. Alle disse tingene anses som ren luksus for småbarnsforeldre flest. Og det er ikke helg ennå en gang? For et luksusliv! Men hun blir kanskje helt forvirret av at livet hennes er jobben hennes. Tror ikke det er sunt i lengden. Alle hyggelige ting du gjør, alt sosialt, blir omdannet til innhold på bloggen. Må være ganske rart for dem som er tett på dette paret. Jeg hadde i hvert fall stressa litt med sminke og klær hvis jeg skulle til venner som kom til å dokumentere alt, hvis jeg ikke veldig pent ba dem la være. (Hvilket også ville vært litt flaut.) Apropos: Er hun så lite med søsteren nå eller har hun bedt om å få slippe å komme på bloggen?
Korsihalsen Skrevet 19. januar 2018 #48635 Skrevet 19. januar 2018 26 minutter siden, Linda A skrev: Kan man ikke holde seg for god til å skrive nedsettende om andre lesere av bloggen? Det er vel ikke de som skal diskuteres? Det kan man
Gjest formula Skrevet 19. januar 2018 #48636 Skrevet 19. januar 2018 32 minutter siden, Linda A skrev: Kan man ikke holde seg for god til å skrive nedsettende om andre lesere av bloggen? Det er vel ikke de som skal diskuteres? Enig i det. Men det må samtidig sies at uten kommentarfeltet er denne bloggen ingenting. Med dørgende kjedelige blogginnlegg, er det kommentarene som gjør bloggen. Om CBE hadde stengt kommentarfeltet, hadde bloggen vært borte innen kort tid, og det vet hun. Og det må være lov å gjengi festlige, anonyme kommentarer her på KG.
Linda A Skrevet 19. januar 2018 #48637 Skrevet 19. januar 2018 10 minutter siden, formula skrev: Enig i det. Men det må samtidig sies at uten kommentarfeltet er denne bloggen ingenting. Med dørgende kjedelige blogginnlegg, er det kommentarene som gjør bloggen. Om CBE hadde stengt kommentarfeltet, hadde bloggen vært borte innen kort tid, og det vet hun. Og det må være lov å gjengi festlige, anonyme kommentarer her på KG. Hun har vel alltid hatt et kommentarfelt, så det kan man vel strengt tatt ikke vite! Hvorfor skal det være lov å «drite» ut andre lesere med å gjengi hva de skriver her? Det blir så usaklig etter min mening, men kan jo ikke være enige om alt🙂
Kollontaj Skrevet 19. januar 2018 #48638 Skrevet 19. januar 2018 Leserkommentarer og «leserkommentarer» er kanskje ikke det samme. Forøvrig synes jeg språket i tekstene blir dårligere og dårligere. Tror ikke hun vet hva synonymer er og syntaksen er ofte helt svingstang. Jeg vil kalle det en umoden og enkel språkstil. 20
Gjest formula Skrevet 19. januar 2018 #48639 Skrevet 19. januar 2018 8 minutter siden, Linda A skrev: Hun har vel alltid hatt et kommentarfelt, så det kan man vel strengt tatt ikke vite! Hvorfor skal det være lov å «drite» ut andre lesere med å gjengi hva de skriver her? Det blir så usaklig etter min mening, men kan jo ikke være enige om alt🙂 Sånn kan man jo også tolke det. Hun har alltid hatt kommentarfelt ja, hvor skulle hun ellers få sin daglige dose komplimenter fra? Slitsomt for LKE å skulle fortelle henne hvor nydelig hun er 10 ganger om dagen, hvilken fantastisk mor hun er og ikke minst, hvem skal spørre om hvor hun har kjøpt alt fra klær til møbler? Dessuten er kommentarfeltet underlagt streng sensur, ved siden av at de har en forhistorie der de skrev kommentarer selv i stor stil. Hvem vet om de ikke fortsatt gjør det? Personlig velger jeg å se på kommentarfeltet til CBE med både skepsis og humor (avslutter min kommentar her på samme måte som CBE liker å gjøre)
Gjest Snøsøta Skrevet 19. januar 2018 #48640 Skrevet 19. januar 2018 Glimt fra uken som gikk: På den ene siden: "Uæ! Jeg la inn litt margin, så jeg ikke skulle forsove meg, men det verste var jo at jeg faktisk bare spratt opp! Haha! Hele natten våknet jeg med jevne mellomrom og kikket på klokken i full panikk, livredd for å forsove meg. Så da den først ringte, var jeg nesten lettet. " På den andre siden : "Jeg har forresten så lyst til å gjøre litt yoga igjen, men finner aldri tider som passer." Kremt... tror jeg ville ha prioritert yoga her altså.. På den ene siden: "På hotellet dusjet jeg, spiste frokost, pakket, jobbet ved dataen med litt kaffe og sjokkis og så trillet jeg koffertene gjennom all slapsen bort til parkeringshuset hvor bilen stod, og dro i en masse møter. Jeg var på kontoret til United Influencers nesten hele dagen, var ikke ferdig før nærmere halv fem og havnet (selvfølgelig) midt i rushen :-) Men jeg rakk hjem til det var badetid og leggetid for jentene, og nå som jeg har sittet her i en times tid, skal jeg snart pakke ut av kofferten og så må jeg enten legge meg eller se noen minutter av en serie" På den andre siden: "For noen innholdsrike døgn" Kremt... om kofferttrilling, en dag med møter og å kjøre hjem i rushen er innholdsrikt bør jo hele Norge skrive blogg. Tror jeg ville anbefalt å fylle livet med litt mer innhold her altså. "Pizza er ikke bare pizza lenger, du kan lage vanlig pizza, pitapizza, lavkarbopizza, blomkålpizza og nå også squashpizza!" Kremt... Jeg anbefaler dypskålpizza med krøllebunn! Ha masse mild tomatsaus i en dyptallerken, ha i grove pizzabunnkrøller (jeg pleier å bruke makaroni i denne oppskriften). Rasp littt parmesanost på toppen og dryss over litt finhakket basilikum. Voila og velbekomme!
Fremhevede innlegg