Ultiva Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter #41601 Del Skrevet 21. oktober 2017 (endret) 3 timer siden, Levina skrev: Jeg ser at Caroline har svart deg inne på sitt eget kommentarfelt, og at du tok grundig feil. Like greit å ikke komme med bastante påstander, når det du mener ikke stemmer. Hva mener du? Kjernen i svaret til CBE er "andre bryter loven så da gjør jeg det også!" Jeg ser virkelig ikke hva som er bra med et slikt svar. Men det viser vel bare hvor gjennområtten og useriøs bransjen hennes er. Endret 21. oktober 2017 av Ultiva 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anne B Skrevet 21. oktober 2017 #41602 Del Skrevet 21. oktober 2017 3 timer siden, Jobbermedbarn skrev: Håper virkelig noen "tar saken", for hvis det er sånn at FO har private avtaler med noen som ikke behøver å følge loven er det jo som du sier, en skandale, og burde komme ut i lyset! Hun har sikkert ikke det men hun blir som en trassig unge når hun blir konfrontert. Da skal hun gjøre seg viktig ved å påstå at hun har en dialog med FO. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zokutine Skrevet 21. oktober 2017 #41603 Del Skrevet 21. oktober 2017 Hun svarer jo i kommentarfeltet at det er lite interessant for henne om vedkommende finner innlegget troverdig. Jeg kommenterte «det er lite interessant for deg om folk finner det troverdig? Skulle tro det var viktig å fremstå troverdig for leserne/kundene sine.» Ble ikke godkjent 🙄 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 21. oktober 2017 #41604 Del Skrevet 21. oktober 2017 2 minutter siden, Anne B skrev: Hun har sikkert ikke det men hun blir som en trassig unge når hun blir konfrontert. Da skal hun gjøre seg viktig ved å påstå at hun har en dialog med FO. Har hun sagt at hun har en dialog med FO om dette? Jeg forsto det sånn at hun som svar på spørsmål svarte at "den dialogen tar vi med FO", for å slippe å svare i kommentarfeltet. Men mulig jeg husker feil evt misforsto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 21. oktober 2017 #41605 Del Skrevet 21. oktober 2017 1 minutt siden, formula skrev: Har hun sagt at hun har en dialog med FO om dette? Jeg forsto det sånn at hun som svar på spørsmål svarte at "den dialogen tar vi med FO", for å slippe å svare i kommentarfeltet. Men mulig jeg husker feil evt misforsto. Jeg er også litt usikker nå, men det har ihverfall vært et svar de har kommet med før når noen har påpekt feil/manglende merking; at de har dialog med FO (kan finne noen eksempler seinere). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 21. oktober 2017 #41606 Del Skrevet 21. oktober 2017 LKE skrev det en gang på stort og Snått om SoMe etter å ha fått kritikk for noe ang merking. Det fornøyelige var at en person ansatt i FO svarte og satte den påståelige herren på plass. Det virket ikke som om dialogen var særlig god eller toveis iallfall 😹 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anne B Skrevet 21. oktober 2017 #41607 Del Skrevet 21. oktober 2017 1 minutt siden, formula skrev: Har hun sagt at hun har en dialog med FO om dette? Jeg forsto det sånn at hun som svar på spørsmål svarte at "den dialogen tar vi med FO", for å slippe å svare i kommentarfeltet. Men mulig jeg husker feil evt misforsto. Ja, det var det hun sa men mitt poeng var at hun ikke kan svare på spørsmål fra leserne hvor hun blir direkte konfrontert med link til FO når det er så tydelig at hun tar feil. Nei, da avfeies det med at de tar dialogen med FO og smilefjes (hersketeknikk). Trass de lux. Hva slags samarbeid de evt har vet jeg ikke noe om. Men ikke rart vi blir forvirret hun har jo ikke helt kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anne B Skrevet 21. oktober 2017 #41608 Del Skrevet 21. oktober 2017 8 timer siden, formula skrev: Skjønner ikke hvorfor hun i det heletatt har kommentarfelt. Hun blir jo åpenbart både irritert og forurettet over kommentarer som ikke går i hennes favør, og kan jo virke nesten sur når folk mener de "kjenner" henne og hennes smak bla når det gjelder dette hotellet. Er det ikke det hun vil da? At folk føler at de kjenner henne? Ja, helt enig. Og så er det så slitsomt når folk sitter på diverse anonyme forum og legger seg opp i mine lovbrudd. Kan jeg ikke bare få bryte loven og tjene masse penger på naive lesere i fred? Nå skjønner jeg hvorfor hun ikke fortsatte på jusstudiet. Kommentarfelt har hun for å få sin daglige dose med skryt og ros fra totalt fremmede folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 21. oktober 2017 #41609 Del Skrevet 21. oktober 2017 6 minutter siden, Anne B skrev: Ja, det var det hun sa men mitt poeng var at hun ikke kan svare på spørsmål fra leserne hvor hun blir direkte konfrontert med link til FO når det er så tydelig at hun tar feil. Nei, da avfeies det med at de tar dialogen med FO og smilefjes (hersketeknikk). Trass de lux. Hva slags samarbeid de evt har vet jeg ikke noe om. Men ikke rart vi blir forvirret hun har jo ikke helt kontroll. Smilefjes (hersketeknikk). - Avskyr når hun bruker det smilefjeset, når det tydelig skinner gjennom at hun er irritert og svarer nebbete. Men det er vel det fansen ser på som "kill em with kindness", som hun fikk skryt for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 21. oktober 2017 #41610 Del Skrevet 21. oktober 2017 1 minutt siden, Anne B skrev: Kommentarfelt har hun for å få sin daglige dose med skryt og ros fra totalt fremmede folk. Overbevist om at du har rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
swiftyness Skrevet 21. oktober 2017 #41611 Del Skrevet 21. oktober 2017 Denne bloggen har virkelig tapt seg. Må innrømme at det var en av de bloggene jeg likte best, men det er mange år siden nå. Syns det har tatt en negativ vending rett og slett, og jeg ser jo også nå at kommentarfeltet ikke akkurat oser av positivitet heller (forestiller meg også endel mørketall på negative kommentarer med tanke på hvor mye som blir filtrert vekk). Jeg tror noe av det dummeste de gjorde var å fjerne mulighetene for å sjekke kommentarjuks. Bare det i seg selv tyder på at de driver med uærlig business. Hadde de hatt sitt på det rene, så hadde de også spilt med åpne kort. Ellers syns jeg det er utrolig trist at en så profilert blogger ikke kjenner sitt ansvar når det kommer til å oppgi klesstørrelser. Jeg syns det er skremmende hvor lite selvinnsikt det er mulig å ha. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anne B Skrevet 21. oktober 2017 #41612 Del Skrevet 21. oktober 2017 http://www.tv2.no/underholdning/9439038/ Live Nelvik, du har så rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 21. oktober 2017 #41613 Del Skrevet 21. oktober 2017 50 minutter siden, Vitulina skrev: LKE skrev det en gang på stort og Snått om SoMe etter å ha fått kritikk for noe ang merking. Det fornøyelige var at en person ansatt i FO svarte og satte den påståelige herren på plass. Det virket ikke som om dialogen var særlig god eller toveis iallfall 😹 Tenker du på da LKE var usikker på om første blogginnlegget vedr. Sophie Elise sin kampanje for Norsk Folkehjelp skulle merkes, og argumenterte for at det ikke var nødvendig. Og så kom forbrukerombudet inn og korrigerte tolkninngen til LKE? Skjermbilde med kildehenvisninger: https://imgur.com/a/vFnoS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 21. oktober 2017 #41614 Del Skrevet 21. oktober 2017 23 minutter siden, Anne B skrev: http://www.tv2.no/underholdning/9439038/ Live Nelvik, du har så rett! Det er så bra at flere og flere setter søkelyset på dette👏👏👏 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. oktober 2017 #41615 Del Skrevet 21. oktober 2017 Flott svart av Nelvik, modent og reflektert. 👍👏🏻 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. oktober 2017 #41616 Del Skrevet 21. oktober 2017 (endret) (Dessuten fra ei dame som ble endel eksponert i barndommen - men uten sammenligning forøvrig.) Endret 21. oktober 2017 av Kollontaj 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xx girl xx Skrevet 21. oktober 2017 #41617 Del Skrevet 21. oktober 2017 54 minutter siden, Asti skrev: Tenker du på da LKE var usikker på om første blogginnlegget vedr. Sophie Elise sin kampanje for Norsk Folkehjelp skulle merkes, og argumenterte for at det ikke var nødvendig. Og så kom forbrukerombudet inn og korrigerte tolkninngen til LKE? Skjermbilde med kildehenvisninger: https://imgur.com/a/vFnoS Jeg skjønner ikke hva som er så vanskelig. Er man i tvil så merker man. Og en annen ting hvis Caroline leser her inne. Dette er den mest saklige og godt dokumenterte tråden om bloggere på KG. Så å kalle dette for en liten gruppe som leter etter feil med lupe er grundig feil. De fleste her inne er opptatt av korrekt merking av reklame. Og ikke minst barnas rett til privatliv. Når det kommer til redigering av bilder, er det fordi jeg (og sikkert flere) mener Caroline er god nok som hun er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 21. oktober 2017 #41618 Del Skrevet 21. oktober 2017 CBE.no kommer til alltid til å deskreditere kritikken som kommer herfra ved å nærmest stille diagnoser på brukerne, spørsmål om livsglede, interesser og tidsbruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zaza Skrevet 21. oktober 2017 #41619 Del Skrevet 21. oktober 2017 20 minutes ago, xx girl xx said: Jeg skjønner ikke hva som er så vanskelig. Er man i tvil så merker man. Og en annen ting hvis Caroline leser her inne. Dette er den mest saklige og godt dokumenterte tråden om bloggere på KG. Så å kalle dette for en liten gruppe som leter etter feil med lupe er grundig feil. De fleste her inne er opptatt av korrekt merking av reklame. Og ikke minst barnas rett til privatliv. Når det kommer til redigering av bilder, er det fordi jeg (og sikkert flere) mener Caroline er god nok som hun er. Og apropos barns privatliv, noen har skjønt det: http://www.tv2.no/underholdning/9439038/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 21. oktober 2017 #41620 Del Skrevet 21. oktober 2017 32 minutter siden, xx girl xx skrev: Jeg skjønner ikke hva som er så vanskelig. Er man i tvil så merker man. Og en annen ting hvis Caroline leser her inne. Dette er den mest saklige og godt dokumenterte tråden om bloggere på KG. Så å kalle dette for en liten gruppe som leter etter feil med lupe er grundig feil. De fleste her inne er opptatt av korrekt merking av reklame. Og ikke minst barnas rett til privatliv. Når det kommer til redigering av bilder, er det fordi jeg (og sikkert flere) mener Caroline er god nok som hun er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg