Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lol, så ut som en ussel danskebåt lugar med noen ekstra finesser.

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
1 time siden, Lafemmemauvaise skrev:

Men hvem er det egentlig hun reklamerer for? Frankrikes Turistråd eller en eller annen VisitParis (det er flere av dem). Meg bekjent skal det i følge regelverket fremgå klart og tydelig hvem det reklameres for. 

De ytterst få gangene CBE merker, så klarer hun altså heller ikke å merke korrekt. 

#bestiklassen liksom ...

Er ikke link i blogginnlegget heller, så det er nesten umulig å vite hvem de er, og dermed nyttiggjøre seg av reklamen. 

Ser nå at det står øverst i samarbeid med Frankrikes turistråd - er det, det samme som Visit France? 

Endret av Newroz
Skrevet

:fnise: "Fresht" er sånn jeg sier til noen som har klippet seg og ikke var heeeelt heldig, før jeg får summet meg og finner noe annet fint å si...

• Liker 11
Skrevet

Fresh, ikke chic. O la la. Pressetur, et annet navn for sponsetur? 

• Liker 9
Skrevet (endret)
Sitat

Herrefred altså, hva er dette for svar? Det sier seg slettes ikke selv at man ikke trenger å markere alle snaps/stories som reklame. Når man er på en tur over flere dager, vil naturligvis den første og eneste snappen med reklamemerking bli borte etterhvert (som noen her også har påpekt). Dette er i tillegg FO svært tydelige på i reglementet sitt. 

Instagrammeren Lauren Bullen (@gypsea_lust) med 1,9 millioner følgere, har i flere dager markert samtlige instastories som sponset og med hvem sponsoren er. Dette gjør hun forøvrig alltid, men synes det kommer spesielt godt fram etter denne turen i samarbeid med Tiffany & co. 

Når til og med folk med langt flere følgere og eksklusive samarbeidspartnere tydelig velger å merke innleggene sine, finner jeg det merkelig med slik reklamevegring som fruen viser. Tenker hun har noe å lære her.

Men for all del, når man er stormann og lager sine egne regler, har vel hverken vi eller FO noe vi skulle ha sagt :rolleyes:

Endret av Dulurerikkeeluring
  • Liker 25
Skrevet
10 timer siden, Newroz skrev:

Hvordan i alle dager skal man vite at turen er reklame når første snap ikke er der lenger? :( Første snap er ikke der nå, og det er helt umulig for meg som forbruker - så sant jeg ikke følger med på KG da, å vite at dette er reklame. 

Det skal så klart ikke være slik at vi som forbrukere må følge med på KG for å vite hva som er reklame eller ikke :PKG kan tjene penger på det da! :fnise:

49 Snapper FØR dette bildet kom. Etter 37 talte jeg ikke flere, men det ble snappet helt til de små pakket opp gaver kjøpt på Gardermoen og vi fikk bli med i fredagstacoen. 

• Liker 10
Skrevet

Hun ville absolutt bodd på det hotellet hun anbefaler OM hun skulle bodd billigere enn det hun vanligvis gjør :hoho:

• Liker 39
Skrevet

Snappet de fra hotellrommet? 

• Liker 2
Gjest Sirkustjukk
Skrevet

Problemet er at folk tror de kjenner henne bedre enn hun gjør selv?🙄

Skrevet

Ja, det er et problem at folk tror hun kan klare å merke snappene med reklame, selv om hun ikke tror det selv. 

• Liker 6
Gjest Sirkustjukk
Skrevet (endret)
14 minutter siden, Kollontaj skrev:

Men de fleste er borte nå. Eldste på insta er 16 timer og på snap er den eldste fra i morges.

Endret av Sirkustjukk
Skrevet
10 minutter siden, Kollontaj skrev:

Jepp. Flere umerkede snapper fra hotellet, med logo. Mindt to, muligens fler. 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, pøbelsara skrev:

👍

Skrevet
13 minutter siden, Kollontaj skrev:

• Liker 2
Skrevet (endret)

#allerbestogmesttroverdigiheleverden 

Endret av pøbelsara
  • Liker 9
Skrevet

Bedriften CBE er et synkende skip. I sakte film. 

• Liker 17
Skrevet

Er det både Visit Paris og Frankrikes turistråd som er sponserne? 

• Liker 2
Gjest xx girl xx
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

https://imgur.com/a/u24r7

Akk ja, når hun ser seg nødt til å publisere slike støttekommentarer:glare:

De som ikke forstår hensikten med å merke reklame riktig, mangler rett og slett kunnskap om temaet. Men det er vel slike lesere CBE ønsker å ha. 

Endret av xx girl xx
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...