Gjest Anna Nas Skrevet 18. september 2017 #39541 Skrevet 18. september 2017 21 minutter siden, Fotballfluen skrev: Dersom Dale kun tjener 5 kr pr solgte garnnøste og markedsavdelingen deres velger å promotere det med "5 kr for hvert solggte nøste går til rosa sløyfe" istedenfor "hele overskuddet av salg av garnnøstene går til rosa sløyfe", er de fullstendig inkompetente. Det gir SÅ mye mer goodwill med alt overskuddet en et par kroner. Bloggerne har tjent på dette også, om ikke penger så goodwill blant sine lesere og et narrativ som tilsynelatende viser generøse bloggere som bryr seg om mer en hår og neglelakk. Blogginnhold blir det også, som genererer klikk og inntekter. Dale/House of Yarn er ikke inkompetente når det kommer til markedsføring, så det ligger nok noe annet bak kommunikasjonen. De gjør egentlig ikke noe stort nummer ut av denne femmeren heller. På Dales kampanjeside ser jeg ikke at den er nevnt med et ord. At det er strategiske årsaker til det ser jeg ikke bort fra.
Gjest Skribent Skrevet 18. september 2017 #39542 Skrevet 18. september 2017 6 timer siden, ModestyBlaise skrev: I verdier og livsvalg syns jeg i det store og hele at Caroline er noen å se opp til (...). Ikke minst at hun samtidig med å holde skuta Familien AS på rett kjøl, har greid å bygd seg opp til å bli millionær og norges største blogger. Hvis hun vil kan hun sikkert trekke seg helt tilbake fra rampelyset (...). Hvor skal man begynne... Jeg måtte velge ut det mest påfallende i innlegget, i all sin selvmotsigelse. Du beundrer henne for å "attpåtil ha fått to barn før fylte 30" (?!) og en del andre ting, interessant nok, samtidig som du synes hennes verdier og livsvalg gjør henne til et godt forbilde - mens du velger å overse blankt HVORDAN hun har "bygd seg opp" til å bli millonær? Det er jo nettopp salg av seg selv, mannen og disse to barna du snakker om, på tvers av etikk og de fleste spilleregler, at hun har "bygd seg opp". Snakk om å pisse på folk som vet hva det vil si å bygge seg opp... Står du ved litauiske byggeplasser og klapper for svart arbeid også, eller er det bare rosabloggere som er unntatt vanlig anstendighet? Hoppe over regler kan vi alle velge å gjøre i større eller mindre grad, og noen profiterer på det uten skrupler. Flat mage og pent interiør forandrer ikke på det.
Gjest Newroz Skrevet 18. september 2017 #39543 Skrevet 18. september 2017 (endret) Denne saken med Dale garn tok en litt annen vending enn jeg hadde trodd. Så Dale garn "lurer" altså kjendiser til å reklamere gratis for deres eget prosjekt? Eller det Line Langmo som er "lureren"? Setter "lurer" i hermetegn her fordi jeg ikke vet om det bare dreier seg om en misforståelse. Endret 18. september 2017 av Newroz
Gjest Newroz Skrevet 18. september 2017 #39544 Skrevet 18. september 2017 (endret) Men.... Nå som det er avklart at det ikke var "rosa sløyfe photoshoot" syns jeg overskriften og teksten blir endret så dette blir litt mer klart. Edit: Lest kommentarfeltet og ser at det er temmelig uaktuelt for å si det mildt. Endret 18. september 2017 av Newroz
Piis Skrevet 18. september 2017 #39545 Skrevet 18. september 2017 1 time siden, Skribent skrev: Står du ved litauiske byggeplasser og klapper for svart arbeid også, eller er det bare rosabloggere som er unntatt vanlig anstendighet? Hoppe over regler kan vi alle velge å gjøre i større eller mindre grad, og noen profiterer på det uten skrupler. Flat mage og pent interiør forandrer ikke på det. Noen får liksom sagt det👏🏼 11
Gjest Sirkustjukk Skrevet 18. september 2017 #39546 Skrevet 18. september 2017 Akk ja, Kg-damene baserer seg på en alternativ virkelighet, langt unna den som faktisk eksisterer. Blir du aldri lei av å være så bitter, Caroline? https://imgur.com/a/99iJH
Gjest Newroz Skrevet 18. september 2017 #39547 Skrevet 18. september 2017 Når man en troverdighet som er lik null, og når samarbeidet er litt innviklet, ja da er det kjemperart at noen stiller spørsmål... Alltid irriterende med de som stiller kritiske spørsmål.
MissLucy Skrevet 18. september 2017 #39548 Skrevet 18. september 2017 (endret) 4 minutter siden, Sirkustjukk skrev: Akk ja, Kg-damene baserer seg på en alternativ virkelighet, langt unna den som faktisk eksisterer. Blir du aldri lei av å være så bitter, Caroline? https://imgur.com/a/99iJH Alternativ virkelighet? Vi sitter jo her og sier at hun IKKE fikk betalt. Er DET en alternativ virkelighet nå?? 🤔 Endret 18. september 2017 av Amafalathiel 17
Gjest Skribent Skrevet 18. september 2017 #39549 Skrevet 18. september 2017 (endret) 10 minutter siden, Sirkustjukk skrev: Akk ja, Kg-damene baserer seg på en alternativ virkelighet, langt unna den som faktisk eksisterer. Blir du aldri lei av å være så bitter, Caroline? https://imgur.com/a/99iJH Synes det er så deilig at hun nevner "anonyme forum" med en slik forakt, når hennes virksomhet til de grader har nytt nettopp Internetts "anonymitet" til å trakassere andre Alternativ virkelighet, sa du? Hvem? Dagens Endret 18. september 2017 av Skribent Presisering
Aricia Skrevet 18. september 2017 #39550 Skrevet 18. september 2017 (endret) Der var den igjen, denne hangen til å påberope seg at man ikke har tilgang til den "virkelige" Caroline ut fra det man leser på bloggen. Greit å ty til når det butter imot! Litt som Trump som avfeier alt han ikke liker at det blir satt fokus på i media som fake news. Og i Carolines tilfelle enda vanskeligere å dementere, siden dette sanne bildet som ikke er det vi ser i bloggen per definisjon er utilgjengelig for oss. Endret 18. september 2017 av Aricia 17
Stjernekikkeren Skrevet 18. september 2017 #39551 Skrevet 18. september 2017 7 minutter siden, Sirkustjukk skrev: Akk ja, Kg-damene baserer seg på en alternativ virkelighet, langt unna den som faktisk eksisterer. Blir du aldri lei av å være så bitter, Caroline? https://imgur.com/a/99iJH Kjære Caroline, Det er nok du som lever i en alternativ virkelighet, veldig langt unna den du selv tror du lever i. Hilsen alle andre. 22
Kollontaj Skrevet 18. september 2017 #39552 Skrevet 18. september 2017 Alternativ virkelighet? Hø hø. Den var litt morsom. 12
Gjest Ellii Skrevet 18. september 2017 #39553 Skrevet 18. september 2017 Synes hun virket veldig koselig på "Kjendisrestauranten". Pleide å lese bloggen for noen år siden, men nå er det kun innimellom og synes hun virker så nebbete i kommentarfeltet. Men ut i fra dagens episode, så synes jeg hun gjorde en god figur.
Inocybe Skrevet 18. september 2017 #39554 Skrevet 18. september 2017 7 minutter siden, Amafalathiel skrev: Alternativ virkelighet? Vi sitter jo her og sier at hun IKKE fikk betalt. Er DET en alternativ virkelighet nå?? 🤔 Jeg skjønner heller ikke hva hun mener. Er ikke de fleste KGene enige med henne i at hun ikke fikk betalt? Hva er det hun sutrer over nå da? Når samarbeidet var så lite transparent at hun ikke en gang selv hadde helt på det rene hva som foregikk, så er det vel ikke så rart at andre lurer? 11
Stjernekikkeren Skrevet 18. september 2017 #39555 Skrevet 18. september 2017 Ærlig talt, hvordan kan CBE si at andre lever i alternativ virkelighet når vi faktisk diskuterer den virkeligheten hun selv har skapt! Blir nesten irritert her nå, ikke kom og klag på at folk leter etter feil når mesteparten av bloggingen går ut på å gjøre ting feil. Ta av deg offerrollen Caroline, den kler deg ikke. 18
Kollontaj Skrevet 18. september 2017 #39556 Skrevet 18. september 2017 CBE.no, den virkeligheten du fremviser er muligens en alternativ virkelighet siden du blir så påvirket av andres tolkning av din framviste virkelighet. Selv lever jeg i en særdeles faktabasert virkelighet i motsetning til din forskjønnede, og flere ganger avslørt som falske, virkelighet (bilder, kommentarfelt osv). Å skylde på leserne (og KG) for at man selv ikke vet hva som er greia med det rosa garnet, vel, der har du en alternativ virkelighet. 20
Gjest Hold the door Skrevet 18. september 2017 #39557 Skrevet 18. september 2017 (endret) Hvem mener hun når hun skriver "den lille gruppen mennesker som sitter rundt på anonyme forum og leter etter feil hos andre?" Lurer på hva for noe grusomme greier de driver med, siden det "ikke finnes et eneste argument som kan forsvare oppførslen deres." Sånn med tanke på at CBE og LKE ikke hadde noen problemer med å forklare og nærmest både unnskylde og forsvare LKEs årelange nettrollaktivitet i kommentarfeltene deres, der han drev med alt fra uprovoserte angrep (vil jeg kalle det) med stygge kommentarer rettet mot andre blogglesere, til en drapstrussel, faktisk. Endret 18. september 2017 av Hold the door
Gjest Varma Skrevet 18. september 2017 #39558 Skrevet 18. september 2017 31 minutter siden, Sirkustjukk skrev: Akk ja, Kg-damene baserer seg på en alternativ virkelighet, langt unna den som faktisk eksisterer. Blir du aldri lei av å være så bitter, Caroline? https://imgur.com/a/99iJH Det er da jeg blir så glad for at KG eksisterer.
Gjest Zeitgeist Skrevet 18. september 2017 #39559 Skrevet 18. september 2017 24 minutter siden, Varma skrev: Det er da jeg blir så glad for at KG eksisterer. Men du må huske på at det kun er i en alternativ virkelighet. Er det snakk om parallelle univers her? Multivers? Vel, med tanke på CBEs biologi-kunnskaper, så betviler jeg et nært samarbeid med Stephen Hawking, Max Tegmark, Lawrence Krauss, Brian Greene, osv. Man blir ikke fysiker av å se "The Big Bang Theory" liksom.
Gjest Varma Skrevet 18. september 2017 #39560 Skrevet 18. september 2017 8 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Men du må huske på at det kun er i en alternativ virkelighet. Er det snakk om parallelle univers her? Multivers? Vel, med tanke på CBEs biologi-kunnskaper, så betviler jeg et nært samarbeid med Stephen Hawking, Max Tegmark, Lawrence Krauss, Brian Greene, osv. Man blir ikke fysiker av å se "The Big Bang Theory" liksom. KG er jo en alternativ virkelighet, til virkeligheten i Blogglandia
Fremhevede innlegg