Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 minutter siden, Kollontaj skrev:

I teksten fremstilles det ikke tydelig hvem som er oppdragsgiver. "for Rosa Sløyfe og Line Langmo sitt samarbeid i denne nydelig..." 

Hvis det stod "for Line Langmo sitt samarbeid med Rosa sløyfe..." ville det vært mye mer presist og riktig. 

Er bare cbe som gjør ting bedre/viktigere/flottere/osv enn det er..

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. Spørsmål vedr moderering kan tas på PM eller Ris og Ros. 

Mynona, mod.

• Liker 1
Skrevet

Uansett hvordan samarbeidet er konstruert så gjør vel ikke CBE noe av rein skjær godhet, så hun får vel av Rosa Sløyfe sine innsamlede midler likevel? Bare via Line Langmo.

• Liker 9
Skrevet

Er det noe nytt om halvmaratonet? (Vil ikke gå inn på bloggen.) Trodde det var i dag?

Skrevet
24 minutter siden, Gillians skrev:

Er det noe nytt om halvmaratonet? (Vil ikke gå inn på bloggen.) Trodde det var i dag?

Halvmaratonet starter 13:30. Om CBE har oppdatert noe på SoMe har jeg ikke oversikt over. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Pikachuchu skrev:

Uansett hvordan samarbeidet er konstruert så gjør vel ikke CBE noe av rein skjær godhet, så hun får vel av Rosa Sløyfe sine innsamlede midler likevel? Bare via Line Langmo.

Rosa sløyfe betaler ingen for samarbeid. Det har de svart på, som flere av oss har postet her. Slutt å rakk ned på Rosa Sløyfe pga.CBEs tvilsomme merkevare.

• Liker 7
Skrevet (endret)
46 minutter siden, Gillians skrev:

Noe frø med bær til frokost på snap. Jeg hadde gæflet på ti ganger så mye hvis jeg skulle springe maraton:plystre:

Endret av Butternut
  • Liker 7
Skrevet
15 timer siden, Lille_Krokodille skrev:

Jeg fikk inntrykk at hun gjorde denne shooten for veldedighet, i og med at hun skriver at det er for rosa sløyfe-aksjonen, men hun får sannsynligvis betalt da?

https://m.imgur.com/gallery/X0XL8

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, MorUgle skrev:

Dette tolker jeg som at Dale garn selger garn for 50 kr ( for eksempel) nøstet, hvorav 5 kr går til Rosa sløyfe. Resten går vel da til Dale på vanlig måte, og bloggerne de bruker i markedsføringen får selvfølgelig betalt. Hvis det er slik det henger sammen synes jeg det er en ganske kynisk og usmakelig måte å henge seg på - og få egen profitt av - den positive merkevaren som rosa sløyfe er. Men det er kanskje slik det henger sammen med alle rosa sløyfe- produkter?

• Liker 14
Skrevet (endret)

25820 er CBE's startnummer.

Endret av MorUgle
  • Liker 1
Skrevet

Nesten en time på første mila. Estimert tid i mål 2.03. Ikke veldig imponerende for en som har løpt 6 ganger i uka i ørten år. Men mulig hun setter opp tempoet på slutten

• Liker 17
Skrevet
14 minutter siden, Kaffemonsteret skrev:

Nesten en time på første mila. Estimert tid i mål 2.03. Ikke veldig imponerende for en som har løpt 6 ganger i uka i ørten år. Men mulig hun setter opp tempoet på slutten

Det er faktisk ikke mye fortere enn meg😳 Men nå har jeg aldri løpt mer enn en mil, kan jo hende hun disponerer tida og tar ut mye nå på siste drøye mila? 

• Liker 3
Skrevet

Hun løp mila på cirka 60 min for 7 år siden også, så hun har jevn form, iallfall. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Synes hun ligger godt an..har løpt lenge jeg og,men aldri kommet under 2:15...varmt er det og i dag!

Endret av Isola2
  • Liker 5
Skrevet
På 13.9.2017 den 16.26, fina skrev:

Sliter genuint med å forstå om dette er sarkasme eller ei. :a034:

Dryppende!!!

• Liker 2
Skrevet

Hun ligger ikke spesielt godt an, og det sier jeg ikke for å kritisere. Løper man så ofte og er så godt trent som hun påstår å være vil man kunne løpe halvmaraton på rundt 1,30-1,50. 

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...