Juliannaos Skrevet 16. februar 2017 #30701 Skrevet 16. februar 2017 (endret) X Endret 16. februar 2017 av Juliannaos Feil forum
Gjest kattehviskeren Skrevet 17. februar 2017 #30702 Skrevet 17. februar 2017 Tenk om CBE hadde valgt å ta litt mer inspirasjon fra dette, enn fra tilfeldige trender i 2017. Boligen er fra 1923 så fargeskalaen fra den nyklassisistiske stilen hadde passet perfekt. Det kunne ha blitt riktig så fint.https://www.byggogbevar.no/pusse-opp-gammelt-hus/maling/artikler-maling/finn-fargene
MarianneE Skrevet 17. februar 2017 #30703 Skrevet 17. februar 2017 21 minutter siden, kattehviskeren skrev: Tenk om CBE hadde valgt å ta litt mer inspirasjon fra dette, enn fra tilfeldige trender i 2017. Boligen er fra 1923 så fargeskalaen fra den nyklassisistiske stilen hadde passet perfekt. Det kunne ha blitt riktig så fint.https://www.byggogbevar.no/pusse-opp-gammelt-hus/maling/artikler-maling/finn-fargene Spennende link! ☺ 9
Gjest kattehviskeren Skrevet 17. februar 2017 #30704 Skrevet 17. februar 2017 Akkurat nå, MarianneE skrev: Spennende link! ☺ Ja, posta den litt av den grunn og, veldig gøyal og lærerik lesning!
Vikinggirl Skrevet 17. februar 2017 #30705 Skrevet 17. februar 2017 Er faktisk mer imponert over Ari Behn's fargevalg inni et "Block Watnehus" (av det lille jeg så på 4stjerners) enn det CBE klarer å kline på veggene i dette flotte, ærverdige huset sitt. Trist som faen at de ramponerer et gammelt hus med sjel! 17
Gjest Zeitgeist Skrevet 17. februar 2017 #30706 Skrevet 17. februar 2017 2 timer siden, Vikinggirl skrev: Er faktisk mer imponert over Ari Behn's fargevalg inni et "Block Watnehus" (av det lille jeg så på 4stjerners) enn det CBE klarer å kline på veggene i dette flotte, ærverdige huset sitt. Trist som faen at de ramponerer et gammelt hus med sjel! En ting er nå huset, det er tross alt bare de som skal bo der. Mer foruroligende finner jeg det at de eksponerte en viss - og særdeles ung - tredjeperson på bloggen i går.
Gjest kattehviskeren Skrevet 17. februar 2017 #30707 Skrevet 17. februar 2017 De som bodde der før hadde virkelig tatt mer hensyn til huset, her er prospektet: https://issuu.com/reeltimeinteractive/docs/prospekt_193160061
Vikinggirl Skrevet 17. februar 2017 #30708 Skrevet 17. februar 2017 6 minutter siden, kattehviskeren skrev: De som bodde der før hadde virkelig tatt mer hensyn til huset, her er prospektet: https://issuu.com/reeltimeinteractive/docs/prospekt_193160061 Lyst og fint var det. Tipper CBE kommer til å bygge større terrasser der de buede terrassene er. 4
Gjest kattehviskeren Skrevet 17. februar 2017 #30709 Skrevet 17. februar 2017 2 minutter siden, Vikinggirl skrev: Lyst og fint var det. Tipper CBE kommer til å bygge større terrasser der de buede terrassene er. Akkurat de buede terassene syns jeg det er fint om de tar bort, de er ikke originale og ser malplassert ut. Samme med det karnappet, veldig 80-talls.
MarianneE Skrevet 17. februar 2017 #30710 Skrevet 17. februar 2017 38 minutter siden, kattehviskeren skrev: De som bodde der før hadde virkelig tatt mer hensyn til huset, her er prospektet: https://issuu.com/reeltimeinteractive/docs/prospekt_193160061 Det VAR et flott hus. En gang. 12
Gjest CecilieX Skrevet 17. februar 2017 #30711 Skrevet 17. februar 2017 2 timer siden, Lafemmemauvaise skrev: En ting er nå huset, det er tross alt bare de som skal bo der. Mer foruroligende finner jeg det at de eksponerte en viss - og særdeles ung - tredjeperson på bloggen i går. Særlig i lys av at andre bloggere tilkjenngir at eksponering kan få katastrofale følger.
MissMaya Skrevet 17. februar 2017 #30712 Skrevet 17. februar 2017 Altså... Noen av de bildene de stiller seg opp til på bloggen er jo bare überteit og komisk! Som valentines-innlegget der Caroline drømmende står og kysser mot en rose?! 😂 Skikkelig "naturlig"! 🤣 De er på alvor slik som i Hæsjtægg-serien, som gikk på TV2. Lurer på om de noen gang stopper opp og tenker hva i huleste det er de driver med. 🤔😆 34
Louiah Skrevet 17. februar 2017 #30713 Skrevet 17. februar 2017 Flott at hun fikk klagd enda litt mer på firmaet som maler og legger gulv på bloggen da (IKKE Eiendom&Hjem, det skriver hun er viktig å poengtere for å unngå misforståelser). 11
Keaton Skrevet 17. februar 2017 #30714 Skrevet 17. februar 2017 Litt skryt. (Nå ble du overrasket?) Enkelte bilder som er litt mindre redigerte i det siste. Bra! https://imgur.com/a/zBXmu Håper de fortsetter med det. 20
Glorious Skrevet 17. februar 2017 #30715 Skrevet 17. februar 2017 5 minutter siden, Kollontaj skrev: Litt skryt. (Nå ble du overrasket?) Enkelte bilder som er litt mindre redigerte i det siste. Bra! https://imgur.com/a/zBXmu Håper de fortsetter med det. Enig! Dette var kjempefint! Ellers får jeg lyst til å riste henne litt over alle syteinnleggene. Makan, det er faktisk ikke krise at rommet er malt feil. Det er kjipt, men vil tro firmaet som gjør hele jobben for dere ordner opp. I mellomtiden har de ikke mindre enn to hjem og hundre sponsa hotell å boltre seg på. Da er det virkelig ikke krise at de må utsette litt. 17
hufsaaaaa Skrevet 17. februar 2017 #30716 Skrevet 17. februar 2017 11 minutter siden, Kollontaj skrev: Litt skryt. (Nå ble du overrasket?) Enkelte bilder som er litt mindre redigerte i det siste. Bra! https://imgur.com/a/zBXmu Håper de fortsetter med det. Helt enig. Mye mer fint og naturlig. :-) 6
Safiye Skrevet 17. februar 2017 #30717 Skrevet 17. februar 2017 Tråden er ryddet for krenkende utsagn og latterliggjøring - Pavilion, mod 1
Populært innlegg skruf Skrevet 18. februar 2017 Populært innlegg #30718 Skrevet 18. februar 2017 Tror de aller fleste ville blitt oppgitt over en dag som bare gikk helt feil jeg... Reiser hjem med fly med en 5mnd gammel baby, havner i kø og kaos. Baby illskriker i bilen og må ammes (babyskrik er stress å høre på når man ikke får gjort noe der og da for å stille babyens behov), må vente med å amme til man får stoppet bilen. Står i evigheter i kø. Kommer hjem til sitt nye hjem og gleder seg til å se fremdriften og har planer om å flytte inn, der har ingenting av det som har blitt avtalt blitt gjort, og det som er blitt gjort er gjort feil (et firma som man betaler i dyre dommer for både bør og skal gjøre det som er avtalt uten at man selv må stå å passe på at det blir gjort) Nok en gang havner man i kø, og kommer seint frem til ei iskald hytte. Med to små.. Forstår meget godt at fotballfrue var oppgitt og sliten av den dagen der jeg! Fy flate, jeg tror jeg på et tidspunkt hadde begynt å grine. Så akkurat det innlegget synes jeg ikke var et klageinnlegg for å høste sympati. Hun beskrev rett og slett en drittdag. Og drittdager har alle, også Fotballfrue. 53
J.. Skrevet 18. februar 2017 #30719 Skrevet 18. februar 2017 24 minutter siden, skruf skrev: Tror de aller fleste ville blitt oppgitt over en dag som bare gikk helt feil jeg... Reiser hjem med fly med en 5mnd gammel baby, havner i kø og kaos. Baby illskriker i bilen og må ammes (babyskrik er stress å høre på når man ikke får gjort noe der og da for å stille babyens behov), må vente med å amme til man får stoppet bilen. Står i evigheter i kø. Kommer hjem til sitt nye hjem og gleder seg til å se fremdriften og har planer om å flytte inn, der har ingenting av det som har blitt avtalt blitt gjort, og det som er blitt gjort er gjort feil (et firma som man betaler i dyre dommer for både bør og skal gjøre det som er avtalt uten at man selv må stå å passe på at det blir gjort) Nok en gang havner man i kø, og kommer seint frem til ei iskald hytte. Med to små.. Forstår meget godt at fotballfrue var oppgitt og sliten av den dagen der jeg! Fy flate, jeg tror jeg på et tidspunkt hadde begynt å grine. Så akkurat det innlegget synes jeg ikke var et klageinnlegg for å høste sympati. Hun beskrev rett og slett en drittdag. Og drittdager har alle, også Fotballfrue. Forteller hun om de bra dagene,er det feil fordi ingen "alltid" har det sånn. Forteller hun om de dårlige er neimen det galt og,da det sikkert er en baktanke med det 🙄 Doomed if you do,doomed if you dont .. 14
Miranda16 Skrevet 18. februar 2017 #30720 Skrevet 18. februar 2017 (endret) 1 time siden, skruf skrev: Tror de aller fleste ville blitt oppgitt over en dag som bare gikk helt feil jeg... Reiser hjem med fly med en 5mnd gammel baby, havner i kø og kaos. Baby illskriker i bilen og må ammes (babyskrik er stress å høre på når man ikke får gjort noe der og da for å stille babyens behov), må vente med å amme til man får stoppet bilen. Står i evigheter i kø. Kommer hjem til sitt nye hjem og gleder seg til å se fremdriften og har planer om å flytte inn, der har ingenting av det som har blitt avtalt blitt gjort, og det som er blitt gjort er gjort feil (et firma som man betaler i dyre dommer for både bør og skal gjøre det som er avtalt uten at man selv må stå å passe på at det blir gjort) Nok en gang havner man i kø, og kommer seint frem til ei iskald hytte. Med to små.. Forstår meget godt at fotballfrue var oppgitt og sliten av den dagen der jeg! Fy flate, jeg tror jeg på et tidspunkt hadde begynt å grine. Så akkurat det innlegget synes jeg ikke var et klageinnlegg for å høste sympati. Hun beskrev rett og slett en drittdag. Og drittdager har alle, også Fotballfrue. Tror det er ingen som hadde flyttet ut av et hus når det nye skal helrenoveres. I tillegg har de 2 små barn. Det er bare flaks at de har et sted å bo. Det er sikkert ikke lett for et firma å anslå hvor lang tid det vil ta. Firmaet har nok ikke ressurser til å jobbe 100% på et hus, de har andre betalende kunder som kanskje får første prior. Ja jeg kan forstå frustrasjonen med store forsinkelser ved reise og i tillegg med et barn. Endret 18. februar 2017 av Miranda16 6
Fremhevede innlegg