Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest CecilieX
Skrevet (endret)

Illusjonen om "mandagselskeren" rakner også. Ikke mye "kickstarting" å spore i i dagens innlegg, der hun klager over jobbreise, klesvask og pakking. Halloooo mandag dere......not.

Endret av CecilieX
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym2088 skrev:

Har sendt flere kritiske spørsmål som ikke har kommet gjennom. Blant annet spørsmål hvorfor kjøpe en Mulberry veske til 10.000 som blir stygg etter hvert (hennes ord), kontra en til 250 på HM. "Holder hele livet". Ble stellevesken til barn nummer 1 brukt til nummer 2?

Nei den blir ikke brukt til nummer 2, for hun skulle bruke en fra sin egen kolleksjon med Adax, men på alle snappene jeg ser bruker hun ikke den heller.. den som skulle være såå fantastisk å ha som stelleveske! 

• Liker 19
Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor de ikke skal fliselegge hele badet? Er det ikke også upraktisk med tanke på rengjøring?

Nå har de tenkt til å flytte inn i huset med håndtverkere som arbeider. Ville tro det er mer stressende å bo opp i det enn a bo på en hytte som har bra med faciliteter. 

• Liker 8
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende utsagn, og svar til dette.
/lillesky (mod)

Skrevet
18 timer siden, Miranda16 skrev:

Skjønner ikke helt hvorfor de ikke skal fliselegge hele badet? Er det ikke også upraktisk med tanke på rengjøring?

Nå har de tenkt til å flytte inn i huset med håndtverkere som arbeider. Ville tro det er mer stressende å bo opp i det enn a bo på en hytte som har bra med faciliteter. 

Nå er det in med bad uten fliser på veggen. Jotun har laget en ny maling som er til våtrom.

• Liker 4
Skrevet

Jeg ler og ler av den oppussingen deres! Helt tydelig at nå skal det bli et ordentlig herskapshus med stil og klasse! En stue til drinker før middagen? Et bibliotek som de må full fart ut og kjøpe bøker til? Prikken over i'en var likevel sigarer som skal ligge til pynt.... Hvem tror hun kommer egentlig? :PDette er bare utrolig komisk, jeg tar sjansen på å skrive dette elv om jeg sikkert blir slettet for latterliggjøring! Caroline trenger ikke meg til det, det klarer hun helt fint selv!

• Liker 42
Skrevet
12 minutter siden, Attami skrev:

Nå er det in med bad uten fliser på veggen. Jotun har laget en ny maling som er til våtrom.

Huff.... På et bad burde man i det minste tenke litt praktisk og fliser er da mye penere

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Miranda16 skrev:

Huff.... På et bad burde man i det minste tenke litt praktisk og fliser er da mye penere

Jepp, det er helt klart at alle syns fliser er mye penere. 

• Liker 4
Gjest Loffeliten
Skrevet

Fruen vandrer rundt i stuene sine (med merkelappen på klærne, for antrekket skal selvsagt tilbake til leverandør etter avfotografering og blogging og fakturering), kikker på biblioteket med de vakre gamle bruktkjøpte bøkene som hun aldri "har tid til å lese" og nyter synet av rosene hun "fikk av ektemannen" (eller rosebøtteselgerne, om vi skal være pinlig nøyaktige), før hun setter seg i salongen og ...tar en sigar og en aldri så liten cognac? :nori:

Kan det BLI mer fake? 

Skrevet
16 minutter siden, Loffeliten skrev:

Fruen vandrer rundt i stuene sine (med merkelappen på klærne, for antrekket skal selvsagt tilbake til leverandør etter avfotografering og blogging og fakturering), kikker på biblioteket med de vakre gamle bruktkjøpte bøkene som hun aldri "har tid til å lese" og nyter synet av rosene hun "fikk av ektemannen" (eller rosebøtteselgerne, om vi skal være pinlig nøyaktige), før hun setter seg i salongen og ...tar en sigar og en aldri så liten cognac? :nori:

Kan det BLI mer fake? 

Men folk biter på, kommenterer hjerteøyne og #goals.

Verden vil bedras.

• Liker 24
Skrevet
25 minutter siden, Miranda16 skrev:

Det verste er at hun skal ha svartmalte vegger! Finnes det andre enn cbe og goth-tenåringer som ville kommet på noe så idiotisk? 

Huset som hadde så mye potensiale ender opp som et cabinet of horrors. 

• Liker 17
Skrevet (endret)

Helt greit å ha alkohol og sigarer med tredjepersoner i huset, men da er de utilgjengelig for dem slik som en sikrer vaskemiddel osv. Da er det i prinsippet en stue de må låse av eller som tredjepersonene ikke kan bevege seg fritt rundt i, spesielt når den ene snart kommer i klåfingra-fasen når de skal ha et brett stående med whiskey og sigarer. Men, viktigere å kjøre nyrik russer-stilen fullt ut.

Endret av Louiah
  • Liker 24
Skrevet
1 minutt siden, Louiah skrev:

Helt greit å ha alkohol og sigarer i hus med tredjepersoner i huset, men da er de utilgjengelig for dem slik som en sikrer vaskemiddel osv. Da er det i prinsippet en stue de må låse av eller som tredjeperspnene ikke kan bevege seg fritt rundt i, spesielt når den ene snart kommer i klåfingra-fasen når de skal ha et brett stående med whiskey og sigarer. Men, viktigere å kjøre nyrik russer stilen fullt ut.

Tenkt på akkurat det samme. Hele stua er ikke mye barnevennlig

• Liker 10
Skrevet
3 timer siden, Miranda16 skrev:

Fliser er da ikke særlig praktisk? Med våtromsmaling er det også mye enklere å skifte farge på badet når de blir lei den svarte veggen om noen måneder.

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, gjest:) skrev:

Fliser er da ikke særlig praktisk? Med våtromsmaling er det også mye enklere å skifte farge på badet når de blir lei den svarte veggen om noen måneder.

Kan aldri tenke meg det er like lett å tørke vekk feks flekker. De aller fleste flislegger ikke med tanke på oppussing senere.

• Liker 2
Gjest KGbrukerny
Skrevet

Noen andre enn meg som har lagt merke til at hun har fjernet det feltet på FB hvor det kan gies poeng(stjerner)? Blei vel ikke nok 5-ene der så da må man jo selvfølgelig skynde seg å slette det.. hun er så hårsår.. eller upps.. det er hun jo ikke for hun kjenner sikkert ikke hodeskallen sin hun etter løshåret hun lanserte.. har vel to pakker til 30 tusen oppi der og da kan man jo ikke kjenne sitt eget går lenger 😂 

Skrevet
3 minutter siden, Miranda16 skrev:

Kan aldri tenke meg det er like lett å tørke vekk feks flekker. De aller fleste flislegger ikke med tanke på oppussing senere.

Jeg skal love deg det er mye lettere å rengjøre en fugefri vegg. Jeg hadde heller ikke valgt fliser på hele badet mitt om det skulle pusses opp. 

Ang. overmaling av veggen var det mest ment som et sleivspark til det svarte badet, ikke for å forsvare valget om våtromsmaling i stedet for fliser. Men en baderomsplate med våtromsmaling er også mye mer praktisk om det blir behov for inngrep i vegg f.eks.

• Liker 8
Skrevet
15 minutter siden, gjest:) skrev:

Stiller spørsmålstegn med om det er lettere å rengjøre enn fliser. Jeg tror man blir fortere lei av tapet på badet, men da kan man evt flislegge. Mulig jeg er litt  forutinntatt når jeg har sett resultatet på underetasjen? Man får se. Skjønner ikke at de slavisk skal følge trender med å ødelegge husets sjel. 

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, Miranda16 skrev:

Har selv malte vegger på badet og har aldri tenkt på det som upraktisk. Fint hos meg på de 12 m2 jeg har bad. 

• Liker 2
Gjest kattehviskeren
Skrevet

Hvor svart skal badet bli? Ser ikke hvor hun har skrevet om det. Altså, helt svarte vegger? Det er jo sykt upraktisk, og lite hyggelig. Jeg VET det er en trend nå, men i og med at hennes forrige hjem var alt annet blir jeg smått overrasket over denne 180 graders endringen i "smak". Jeg visste hun var en trendnisse, men ikke i så stor grad. Det merkes dog også i klesstilen hennes. (Som jeg tillater meg å kommentere når hun tjener titusenvis av kroner på den i året og den definitivt er å regne som en del av bedriften hennes og ikke privat.) Valentinesbildet i dag med den tjukke røde genseren nedi det skjørtet med de høye bootsene til er bare fascinerende ulekkert og samtidig alt annet enn chic elle hipt. Nei, klessammensettinger er hun ikke så god på.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...