Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Er det bare meg som synes det er fryktelig vanskelig å lese det hun skriver i disse bildene sine når hun bruker hvite bokstaver på lyseblå bakgrunn?

Skrevet

Ryddet for spekulasjoner, omtale av kropp og svar til dette.

Tråden stenges nå etter gjentatte ryddinger.

Edie, mod.

• Liker 2
Skrevet

Men helt seriøst...tenker hun virkelig at det er interessant for leserne å se det hver BIDIGE dag?

• Liker 4
Skrevet

Trist at dette når ut til så mange

• Liker 2
Skrevet

Tenk hvis alle sluttet å lese disse bloggene, så slapp dere å klage på de også.  Og disse bloggerene hadde ikke fått luftet sine syke tanker til alle og enhver.  Ikke vondt ment om noen av dere altså.  Det er menneskelig å være nysgjerrig,men må si jeg er lei av sånne tåpelige bloggere selv som tror de er så ekstra viktige, og attpåtil tror at de er store stjerner bare fordi de blogger.

• Liker 12
Skrevet

Hun er så nyskapende og spennende, med den tredemølla, pulsklokka og zero-yogurten altså. På repeat.

• Liker 23
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Edie, mod.

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for kommentar til moderering. Minner på at dette tas på PM eller Ris og Ros.

Edie, mod.

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, Reza08 skrev:

Muligheter for debatt rundt CBE.

Å lage en tråd om de forskjellige bloggene kan man glemme tror jeg.

Nå er denne tråden ryddet to ganger allerede og en gang til så stenges den

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg føler for å tipse CBE om at hun godt kan slå opp i ordboka hvis hun er usikker på ord. Vi vet jo at de følger trådene her på KG, her er link: http://ordbok.uib.no

I går skrev hun om personifiserte kjoler. CBE, personifisering betyr ikke det du tror det gjør. Slå det opp!

Endret av nytale
  • Liker 30
Skrevet
9 timer siden, nytale skrev:

Jeg føler for å tipse CBE om at hun godt kan slå opp i ordboka hvis hun er usikker på ord. Vi vet jo at de følger trådene her på KG, her er link: http://ordbok.uib.no

I går skrev hun om at personifiserte kjoler. CBE, personifisering betyr ikke det du tror det gjør. Slå det opp!

Det er ikke alle ord/uttrykk som fungerer like bra når de oversettes direkte fra engelsk :laugh: En personifisert kjole høres litt skummel ut. Jeg vil ikke ha en slik takk :laugh:

• Liker 13
Skrevet (endret)

👍👏🏻 (Nøyer med med dette...)

PS. Det var til HI

Endret av Kollontaj
  • Liker 10
Skrevet

Kan man kalle den en djevelsk fin kjole?

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Kan man kalle den en djevelsk fin kjole?

Om en barnekjole? Hvis du vil det, men det er fremdeles ikke en personifisering av en kjole. Individuell tilpassing, ja. 

personalize - det CBE mente

personify - det hun skrev

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, nytale skrev:

Om en barnekjole? Hvis du vil det, men det er fremdeles ikke en personifisering av en kjole. Individuell tilpassing, ja. 

personalize - det CBE mente

personify - det hun skrev

Da foreslår jeg en levende og livlig kjole siden kjolen kunne personifiseres.

• Liker 7
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...