Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, penny_ skrev:

Hva så? Det er jo litt av poenget med farging, extension og tatovering. Det skal se ut som man har fyldige øyenbryn og vipper eller at man har sminket seg. 

Jeg skriver da ikke så kronglete? Bryn med farget hud under ser ut som sminkede bryn, poenget med å understreke at man er usminket faller da litt bort i mine øyne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, mellimassi skrev:

Jeg skriver da ikke så kronglete? Bryn med farget hud under ser ut som sminkede bryn, poenget med å understreke at man er usminket faller da litt bort i mine øyne.

Så hvis hun hadde tatt eyeliner-tatovering, så burde hun ikke skrevet at hun ikke har på seg sminke?

Hun vil vise frem resultatet av fargede bryn uten sminke, så hva burde hun egentlig ha skrevet? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, penny_ skrev:

Så hvis hun hadde tatt eyeliner-tatovering, så burde hun ikke skrevet at hun ikke har på seg sminke?

Det er to forskjellige ting, jeg ser ikke helt relevansen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, penny_ skrev:

Hun vil vise frem resultatet av fargede bryn uten sminke, så hva burde hun egentlig ha skrevet? 

Tja, ventet en dag til fargen på huden var vasket bort, unnlatt å presisere at hun ikke hadde sminket brynene når den fargede huden gjør at de ser sminkede ut. 

Poenget er at hun villeder når hun reklamerer.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, mellimassi skrev:

Tja, ventet en dag til fargen på huden var vasket bort, unnlatt å presisere at hun ikke hadde sminket brynene når den fargede huden gjør at de ser sminkede ut. 

Poenget er at hun villeder når hun reklamerer.

Hun villeder jo ikke, det er jo slik resultatet blir med brynsfarging. Mine blir også sånn. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hets, innlegg som omhandler barn, spekulasjoner og brukerdebatt samt svar til dette.

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har hun jo visstnok også limt på hår :overrasket: på disse brynene da, så så veldig naturlig er det ikke akkurat, farging eller ei.

Men argh! Dette er ikke noe å terpe på eller? Vi vet jo alle at det ikke er så mye ekte det vi ser.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, loffen skrev:

Men argh! Dette er ikke noe å terpe på eller? Vi vet jo alle at det ikke er så mye ekte det vi ser.

Det er ikke hvorvidt det er ekte eller ikke, det er hvordan hun selger inn et produkt under falske forutsetninger.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det Caroline som drev og sydde INN en kjole til nyfødte Nelia for et par år tilbake. Once a, always a... greit nok. Men en ting er å tenke at man skal sy inn en julekjole til en nyfødt (noe som er sykt nok I seg selv spør du meg), en annen ting er å faktisk gjøre det. En tredje ting er å dokumentere det!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, vikingmelk skrev:

Var det Caroline som drev og sydde INN en kjole til nyfødte Nelia for et par år tilbake. Once a, always a... greit nok. Men en ting er å tenke at man skal sy inn en julekjole til en nyfødt (noe som er sykt nok I seg selv spør du meg), en annen ting er å faktisk gjøre det. En tredje ting er å dokumentere det!

Altså, den kan jeg forstå litt.. Har selv sydd inn klær til døtrene mine, rett og slett pga klærne har vært for store. De er begge lange og slanke, og trenger klesstr pga lengden, men da blir bukser og skjørt for store i vidden. Det skal jo sitte på uten å ramle ned. 

Dog har jeg ikke en blogg som jeg har dokumentert det på..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt innlegg om plastisk kirurgi på bloggen. Det eneste hun har tatt er Restylane i leppene sier hun. 

Må innrømme at jeg var sikker på hun hadde silikon + fillers i kinnbein/ansikt, ettersom hun ser så veldig annerledes ut nå enn for noen år siden. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten tanke: jeg tror de har i planene å avvikle bloggen. Nå er CBE gravid, og en graviditet/baby/småbarnsperioden kan de tyne for blogginnhold i... max 3 år til (?). Jeg tror de vet dette selv, og jeg tror de tar høyde for det og han i sin femårsplan at når nybaby er så-og-så gammel så avslutter vi sirkuset.

Jeg sier ikke at de får ny baby for å fylle bloggen med innhold, men jeg sier nybaby passer bra med en avvikling. Da kan de skylde på at "nå har jeg jo drevet denne bloggen i 10 år og har to små barn og følge opp og tiden er inne for...". 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor mange ganger vi har sett magen hennes, gravid eller ikke, i bloggen, på twitter eller Instagram. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest morhjertegod
8 minutter siden, mellimassi skrev:

Jeg lurer på hvor mange ganger vi har sett magen hennes, gravid eller ikke, i bloggen, på twitter eller Instagram. 

Men er dette så uvanlig, jeg har en niese som holder på slik. Mange av min datters venninder også, de trener hardt, er stolte av det og viser det frem på insta og snap. Mange bloggere som gjør dette, ikke spes for cbe.

Dette blir uansett slettet, da man ikke skal diskutere kropp her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, morhjertegod skrev:

Men er dette så uvanlig, jeg har en niese som holder på slik. Mange av min datters venninder også, de trener hardt, er stolte av det og viser det frem på insta og snap. Mange bloggere som gjør dette, ikke spes for cbe.

Ja det er faktisk en trend om man ser på instagram. Der før etter bilde av fødsler blir lagt ut og fokuset på flat mage. Verste er at mange menn liker og følger disse damene/jentene og. Generasjon perfekt er på full fart frem og mange kollapser på veien. Synd rosabloggene da har slik 'makt' at de påvirker i feil retning. Det er våre barn vi må bry oss om. At bilder med filter og retusjering lyver. Og man kan og se til Kardashian/Jenner jentene hvordan de fremstiller seg i media. Disse stivsminka make up settene de selger. Full heldekking med sminke på jenter fra 14/15 års alder. Hva skal de skjule? Og når ble dragqueen make up in? Hvor ender dette egentlig?

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her snur vi kappen etter vinden..

Først angret hun på at hun tok restylane, men hun i dagens innlegg nekter for at hun ikke var misfornøyd når hun får spørsmål fra en leser om dette.

Ja, det er lov å skifte mening.. men ikke lat som annet, for internett kommer å biter deg bak raskere enn du kan skrive restylane, Caroline Berg Eriksen. For nei, leseren din husker ikke feil.

Edit: Ser at hun hevder det er tatt ut av kontekst. Hun bare angrer på at hun ble påvirket til å ta restylane av leserne sine.

Edit": .. og all endring på nese/kinn er det kun sminke som står for, ikke såkalt "lys og skygge"

Endret av LilleSnupp
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, morhjertegod skrev:

Har vi diskutert kroppen hennes? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angeren dukket opp i november 2011, der også restylanen var leserne sin feil og det ble uttalt: "Aldri mer". I november 2010 og november 2012 blogget hun frivolt om injeksjonene og var så fornøyd, så.
Forøvrig er visst tynnhetspresset et resultat av bloggen i følge artikkelen. Legger hun på seg blir det bråk, sa CBE.
Men det er jo tross alt uttalt før graviditetene, så leserne er sikkert mer avslappet nå om CBE velger å gå opp noen gravidekilo.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Alice123 skrev:

Jeg sier ikke at de får ny baby for å fylle bloggen med innhold, men jeg sier nybaby passer bra med en avvikling. Da kan de skylde på at "nå har jeg jo drevet denne bloggen i 10 år og har to små barn og følge opp og tiden er inne for...". 

Det er kanskje da de skal ta over bedriften til faren hennes, slik hun har skrevet om før.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...