Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

5 timer siden, neiognei skrev:

Hvis ikke det er fetaost, altså ekte, så får ikke produktet hete noe med Feta. 

Nei og det heter vel heller ikke fetaost. Dvs det står ikke på pakken noe sted tror jeg. Men man går liksom ikke rundt og sier 'fetaetterlikning' likevel ;) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brienne of Tarth

Sorry mac, det hjelper altså ikke hvor fine bilder hun tar, jeg synes de gulrotmuffinsene ligner noe som hører hjemme på Bristol Stool Scale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7.4.2016 at 9.00, MinnaMilanda skrev:

Hvis man vil unngå spekulasjoner om skjult sponsing er det jo bare å merke "ikke sponset" der det er tilfelle.

Du har helt rett.

Samtidig må det være et nederlag å ikke få sånne ting sponset lenger også. Det betyr at man ikke har samme markedsverdi. Og dét er det dumt å opplyse om overfor andre annonsører og samarbeidspartnere.

Selv om lesertall osv er offentlig, så må man holde slike kort tett til brystet. ;) Man kan leve lenge på fortiden. :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril
21 minutter siden, BeverTramp skrev:

Etter dagens blogginnlegg kan vi vel gratulere med nunmer to på vei :)

Lurer på hvordan hun kommer til å promotere svangerskapet denne gangen mht magebilder, trening etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde aldri jeg skulle bli rørt av en av foppalfruens videoer :nigo: 

Skal sies at jeg hoppa til slutten og bare fikk med meg babynyheten, og at babynyheter alltid gjør meg rørt, men likevel. Noe å krysse av i boka. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns videoen var nydelig og er glad på deres vegne :)  Håper ikke noen finner noe å kritisere ved dette. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin video - selv om jeg skippet mye......den var så lang....

Har mistenkt at hun var gravid lenge. Det har vært så mye koseklær, joggedresser og vide strikkede gensere på bloggen de siste månedene - og nesten ingen stramme kjoler eller bare mager i treningstøy....

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er imponert over at man Ikke har blitt presentert gravidebilder fra uke 8  og mas om navn osv... Det er voksent gjort. Gratulerer med familieforøkelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyggelig nyhet, og en koselig film. Følte man fikk se en litt leken og normal side av her og fru Eriksen :) 

Gratulerer med den kommende babyen :) 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...