Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Tråden ryddet for spekulasjon, avsporinger og innlegg som omhandler kropp, samt svar til alt dette

Nordvesta, mod.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke mye vits og følge med på denne tråden mer:angry: alt blir jo redigert bort. Er det så ille i andre tråder? Eller har det tatt av her.?

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser cbe.no er på 5. Plass på blogglistens kvartalsrapport. Hun er på 1.plass i Mote-kategorien. 

Bloggerne selv velger hvilke kategori de går under. Synes ikke Mote er riktig kategori.. Synes Hus/hjem/ eller fsmilie hadde passet litt bedre. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Endaen
2 minutter siden, prettybetty skrev:

Hun har mistet  5000 følgere på Instagram på ca 2 mnd.

wow, det er mye! og nesten litt merkelig, har vel ikke vært så store endringer der de to siste mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har faktisk mistet minst 8000, hun hadde 358 000 sist jeg så, og nå 350 000.

Folk synes vel det har blitt kjedelig, da. Jeg registrerer at de rene reklameinnleggene får absolutt færrest likes. Og at at bilder av familiens yngste medlem alltid får flere tusen likes mer.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, el-len skrev:

Hun har faktisk mistet minst 8000, hun hadde 358 000 sist jeg så, og nå 350 000.

Folk synes vel det har blitt kjedelig, da. Jeg registrerer at de rene reklameinnleggene får absolutt færrest likes. Og at at bilder av familiens yngste medlem alltid får flere tusen likes mer.

Kanskje dreier bloggen over til familieblogg. Av tolv siste bilder på intsa (de som kommer direkte opp på skjermen), så er det 4 av den ygste, et rådyrbilde, to matinnlegg og bare fire av fronpersonen til cbe.no.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11. mars 2016 at 4.03, Hr Petter skrev:

http://www.nrk.no/ytring/jeg-kvier-meg-for-a-kalle-meg-feminist-1.12841702

Det eneste CBE.no pr dags dato kan tilføre samfunnet i positiv forstand er økt toleranse for at folk må få lov til å være hjemmeværende påskeeggmalende treningsavhengige unormalt jålete perfeksjonister uten å bli hetset. Bygdedyret er ikke bedre enn glamourmodellen. Jantelov er dritt. Det er en menneskerett å bli møtt med respekt enten man er homo, hetro, svart, hvit, slørdekket, lettkledt, karrierevinner, arbeidsledig, frisk, ufør, med eller uten andelepper og rumpeløft. Men det er også alt. Bloggen representerer noe av det verste vesten har å by på, med sitt perfeksjonsjag, sin overfladiskhet, griskhet, kynisme, utseendekjør og miljøfiendtlig forbrukseldorado. CBE hadde sjansen på kvinnedagen til å gjøre godt. Hvis hun ville fokusere på ting som står henne nært kunne hun valgt ekte netthets som tematikk. Hun kunne satt fokus på hvilket massivt hat kvinner påføres i det offentlige ordskiftet, og at dette er et enormt demokratisk problem. Det er IKKE hets at CBE får spørsmål om hvem som passer toåringen mens hun er på spaweekend med mannen. Det er hets når en kvinne deltar i samfunnsdebatten og får beskjed om at hun fortjener å bli voldtatt. Kvinner er ikke kvinner verst! Kjipe folk er kvinner verst. Kjipe folk er menn verst. Budskapet om å støtte og heie på hverandre, eller i det minste behandle hverandre anstendig, blir relevant om det adresseres til begge kjønn. Det er kontraproduktivt og trist at CBE brukte kvinnedagen til å sementere fordommer som fører oss lengre unna et likeverdig samfunn. Det er ekstra provoserende når det kommer fra en dame som tjener lavkarbofett på å dra kvinnekjønnet ned i sjokkrosa gjørme. 

Spent på hvordan CBE.no mener dette harmonerer med budskapet "Kvinner er kvinner verst".

https://imgur.com/a/41046

http://www.dagbladet.no/2016/04/08/nyheter/innenriks/politikk/43806695/

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Hr Petter skrev:

Spent på hvordan CBE.no mener dette harmonerer med budskapet "Kvinner er kvinner verst".

https://imgur.com/a/41046

http://www.dagbladet.no/2016/04/08/nyheter/innenriks/politikk/43806695/

Har fotballfrue egentlig  diskutert Tema noe mer ? Eller kom hun bare med det innlegget også ble det tyst?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten

Hvorfor leier hun inn noen andre til å tegne en "draw my life"-video? Lite personlig, akkurat som bloggen har blitt i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dwight
39 minutter siden, Holititten skrev:

Hvorfor leier hun inn noen andre til å tegne en "draw my life"-video? Lite personlig, akkurat som bloggen har blitt i det siste.

Årh altså. Hele poenget er jo at det skal være personlig og at tegninger skal tegnes selv. Det er jo sjarmen det å oppdage hvem som er gode og hvem som virkelig burde stoppet 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt godt å lese slike type innlegg på bloggen der synes jeg. Er vel naturlig at ordlyden blir annerledes i slike innlegg enn når det handler om hverdagslige ting. Og om de har samarbeidet om innlegget har vel heller ikke noe å si. Ikke for meg iallefall 😊

Endret av Salmonella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt at det innlegget ikke kom under priskrigen. Viktig å lese seg skikkelig opp på kildene man bruker før publisering ;)

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så ofte inne på bloggen til CBE, men det hender jeg er innom og har laget noen av oppskriftene hun legger ut. Har merket meg at hun i flere av de nylige oppskriftene spesifiserer "arla apertina feta" i innholdslisten istedet for bare å skrive feta. Innleggene er ikke merket som reklame eller samarbeid, men synes det er merkelig å skrive arla hvis det er ingen samarbeid der. Arla er jo kjent som det dårligste av feta ( hvis det i det hele tatt kan kalles feta)...

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kaffemonsteret skrev:

Jeg er ikke så ofte inne på bloggen til CBE, men det hender jeg er innom og har laget noen av oppskriftene hun legger ut. Har merket meg at hun i flere av de nylige oppskriftene spesifiserer "arla apertina feta" i innholdslisten istedet for bare å skrive feta. Innleggene er ikke merket som reklame eller samarbeid, men synes det er merkelig å skrive arla hvis det er ingen samarbeid der. Arla er jo kjent som det dårligste av feta ( hvis det i det hele tatt kan kalles feta)...

Jeg tror hun skriver det fordi mange tidligere, når hun bare har skrevet feta, har påpekt at Arla sin feta egentlig ikke kan kalles feta fordi den er laget av kumelk og ikke bøffelmelk eller noe sånt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Sobril
1 time siden, Brienne of Tarth skrev:

Hun har en bukse fra 2014 og er glad den ikke er kastet ennå??? Hva i all verden?

Hehe. Jeg har bukser fra 1993 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, *Emma* skrev:

Jeg tror hun skriver det fordi mange tidligere, når hun bare har skrevet feta, har påpekt at Arla sin feta egentlig ikke kan kalles feta fordi den er laget av kumelk og ikke bøffelmelk eller noe sånt. 

Hvis ikke det er fetaost, altså ekte, så får ikke produktet hete noe med Feta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...