Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Hvem snakker du til?

Deg og alle dere andre som stadig faller for den uskyldige acten til Frua. Hun ble ikke toppblogger ved å være naiv, slurvete eller uvitende. Hun sutrer stadig over at hun blir pålagt merking av innlegg. Rart at hun glemmer det sånn.. ca.. hele tiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deg og alle dere andre som stadig faller for den uskyldige acten til Frua. Hun ble ikke toppblogger ved å være naiv, slurvete eller uvitende. Hun sutrer stadig over at hun blir pålagt merking av innlegg. Rart at hun glemmer det sånn.. ca.. hele tiden.

Da bør du lese hva jeg skrev en gang til. Jeg sa at jeg ikke tror noe på det- men jeg tror at dette er det HUN mener ;) Endret av *Emma*
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun fylt opp leppene igjen? Synes brått hun ser så annerledes ut.

Anonymous poster hash: ba7e5...9e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun fylt opp leppene igjen? Synes brått hun ser så annerledes ut.

Anonymous poster hash: ba7e5...9e8

Har hun ikke hatt noe i leppene i mange år nå?

Anonymous poster hash: 068e2...492

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun har fylt lepppene. Noe hun også bar bekreftet ved flere anledninger.

Ellers unnskyldninger hun også seg selg mht alkoreklamen at det er "gode venner aka Phil som har invitert de.

Troe dere de slipper unna på 'gode venner' unnskyldningn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har visst Caroline lyst til å begynne med ukens vinbefalinger på lørdagene. Bare for å bevise at alkohol er greit. Hun går til frontalangrep i kommentarfeltet, men tingen er jo at dette er en nyhet som har kommet opp i media. Skrapen er der uansett om hun forsvarer seg i kommentarfeltet.

Jeg tar helst ikke i mot vintips av en som serverte gjestene Blue Nun i bryllupet sitt.

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At bloggen er tatt til nye høyder, er nok ikke helt sant. Idag har det kommet ett innlegg. Om en notatblokk. Og bilde av kaffekopp. Kanskje skjer det noe når CP er tilbake fra ferien sin.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke noe annet enn kaffen og den utrolig 'lange og interressante' listen over dagens gjøremål å poste. :glare:

Også får hun skryt i kommentarfeltet at hun er så inspirerende igjen. :ler:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er Caroline en lite inspirerende og kjedelig person, slik hun fremstår i media. Dermed forventer jeg at bloggen også er lite inspirerende og kjedelig.. Klikker meg veldig sjelden inn.

Skulle ønske flere kunne la være å lese bloggen hennes.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar helst ikke i mot vintips av en som serverte gjestene Blue Nun i bryllupet sitt.

Til hennes forsvar var det vel Gold Edition hun serverte med gullflak. På 70-tallet var det vel en av de mest solgte vinene (ikke Gold Edition), før den ble erklært ufiks og utdatert. Gold Edition har vel først og fremst rettet seg mot unge kvinner, noe CBE var da hun giftet seg. Noen må de jo ha truffet siden vinen sies å være en av Fotballfruen herself (ikke CBE, men VB) sin favorittdrink.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom det et nytt innlegg da..

'Jeg tenkte jeg skulle starte med en ny spalte her på bloggen, månedens mammatips!'

Selvfølgelig en ren annonse. Så da er det bare å glede seg til flere reklameinnlegg fremover om ting barnet ditt bare må ha.

:rolleyes:

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kom det et nytt innlegg da..

'Jeg tenkte jeg skulle starte med en ny spalte her på bloggen, månedens mammatips!'

Selvfølgelig en ren annonse. Så da er det bare å glede seg til flere reklameinnlegg fremover om ting barnet ditt bare må ha.

:rolleyes:

Du sier noe der.

Hun har "Luksus vs budsjett" og "Dagens outfit" som er proppet med adlinks, så alle snille gavetips (jfr. farsdag, jul, valentine osv) som også er proppet med adlinks, i tillegg til samarbeidspartnerne (også kalt gode venner) med rene annonser. MÅ ikke glemme treningstøyet i dagbok innleggene.

Hva mer?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mange timer som går med på å forberede bursdagen til dattera. Puh........

Ikke så mye til baking ihvetfall for Villa Perlesukker baker cookies ;) (Ref. Instagrammen hennes.)

Jeg er som CBE og liker å dille og ordne til slike selskap. Men jeg syns jo litt av sjarmen er å produsere noe selv (mer enn pynten og ideene) og servere mat, kake og desserter som jeg har laget selv.

Alle (med en viss økonomi) kan jo bestille perfekte kaker v en proff...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke så mye til baking ihvetfall for Villa Perlesukker baker cookies ;) (Ref. Instagrammen hennes.)

Jeg er som CBE og liker å dille og ordne til slike selskap. Men jeg syns jo litt av sjarmen er å produsere noe selv (mer enn pynten og ideene) og servere mat, kake og desserter som jeg har laget selv.

Alle (med en viss økonomi) kan jo bestille perfekte kaker v en proff...

Det er jo et paradoks med tanke på desserten hun serverte på fire stjerners middag. Da stilte hun opp med fult kakebord, med kaker nok til sikkert fire-fem ganger så mange gjester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom det et nytt innlegg da..

'Jeg tenkte jeg skulle starte med en ny spalte her på bloggen, månedens mammatips!'

Selvfølgelig en ren annonse. Så da er det bare å glede seg til flere reklameinnlegg fremover om ting barnet ditt bare må ha.

:rolleyes:

Og jeg syns det er litt komisk at hun skriver at denne butikken er Demi Moore sin favoritt :ler:.

Hvor gammel er det yngste barnet hennes? I slutten av tenårene eller rundt 20...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF får spørsmål i kommentarfeltet til innlegget Månedens mammatips om hvordan hun ser på det å tjene penger på sin datter moralsk sett.

FF svarer i kjent stil at hun ser ikke det moralske aspektet vedkommende sikter til, siden Nelia også nyter godt av pengene. Ikke synes hun det er problematisk heller siden det ikke skjer så ofte at de bruker Nelia i kommersielle innlegg.

Når jeg trodde farvannet ikke kunne bli grunnere..

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...