Lopploella Skrevet 6. november 2018 #63021 Del Skrevet 6. november 2018 Og så ser man ofte at de holder tunga opp bak tennene på en veldig unaturlig måte. Har ALDRI sett et menneske gjøre sånn i virkeligheten. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 6. november 2018 #63022 Del Skrevet 6. november 2018 Må leses!! https://www.bt.no/btmeninger/debatt/i/1kJbnX/Barndom-til-sals-for-tusen-tomlar-opp?fbclid=IwAR2FbjbE-S1ucqJG4M7swtbn1mTyT-x5XorjKFD65__qGKB93KuhfSS5LdI 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnjah Skrevet 6. november 2018 #63023 Del Skrevet 6. november 2018 8 timer siden, tranedatter skrev: Neida, gapesmilet er bare forsøk på å posere som supermodeller. Bare at med null utstråling og Too Much Effort, så ser det bare kleint ut. Mer ut som at man må på do... Og dessuten ser jo cbe mest ut som at hun behøver en lang klem og trøst. Google supermodels, for eksempel Naomi Campbell, så ser man forskjellen. 7 timer siden, Fjugur skrev: Slike gapesmil får en jo til å se mindre intelligent ut rett og slett.... 7 timer siden, Macimba skrev: De ligner på oppblåsbare Barbara - uten sammenligning forøvrig 4 timer siden, Lopploella skrev: Og så ser man ofte at de holder tunga opp bak tennene på en veldig unaturlig måte. Har ALDRI sett et menneske gjøre sånn i virkeligheten. Ingenting nytt i denne tråden altså 😳 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 6. november 2018 #63024 Del Skrevet 6. november 2018 (endret) På 5.11.2018 den 12.35, FruGlad skrev: Jeg får den ihvertfall fortsatt opp. Ikke overrasket over at du er blokkert hvis du har kommentert eller likt noe som ikke går i deres favør 🙊🙄 Jeg syns det er så morsomt at folk (les: bloggere) tror at en blokkering på Facebook er den største straff i verden 😂 Men de tar jo utgangspunkt i seg selv og det faktum at inntekten deres baseres på massiv bruk av SoMe, så for DEM er jo blokkering den aller største straff i verden...😶 Endret 6. november 2018 av Revenge of Cthulhu utheving 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 6. november 2018 #63025 Del Skrevet 6. november 2018 Ny skipperlue! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 6. november 2018 #63026 Del Skrevet 6. november 2018 2 timer siden, Mnjah skrev: Ingenting nytt i denne tråden altså 😳 Ingenting nytt på bloggen, heller😊 Gapesmil, hei mandag nå må jeg tvangstrene, treningstirsdag, oppskriftonsdag, torsdag «møter» i Oslo, fredag ut og kjøpe blomster, lørdag og søndag og så er det på an igjen og snart er det klart for en overpyntet jul. 😊 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnjah Skrevet 6. november 2018 #63027 Del Skrevet 6. november 2018 1 time siden, Surikatt skrev: Ingenting nytt på bloggen, heller😊 Gapesmil, hei mandag nå må jeg tvangstrene, treningstirsdag, oppskriftonsdag, torsdag «møter» i Oslo, fredag ut og kjøpe blomster, lørdag og søndag og så er det på an igjen og snart er det klart for en overpyntet jul. 😊 Rart hvordan denne tråden fortsetter å være aktiv om det er tilfelle. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 6. november 2018 #63028 Del Skrevet 6. november 2018 (endret) Hvordan har det seg at CBE har gått så drastisk ned i formue? https://www.dn.no/markedsforing/blogg/sosiale-medier/medier/toppbloggerne-bygger-opp-millionformuer/2-1-422236 Endret 6. november 2018 av Emmy_H Fjernet setning som kan misforståes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 6. november 2018 #63029 Del Skrevet 6. november 2018 35 minutter siden, Mnjah skrev: Rart hvordan denne tråden fortsetter å være aktiv om det er tilfelle. Jeg synes heller det er rart at bloggen er aktiv men nok om det. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest inox Skrevet 6. november 2018 #63030 Del Skrevet 6. november 2018 36 minutter siden, Emmy_H skrev: Hvordan har det seg at CBE har gått så drastisk ned i formue? https://www.dn.no/markedsforing/blogg/sosiale-medier/medier/toppbloggerne-bygger-opp-millionformuer/2-1-422236 Utrolig rart at fruen til fruen er så på i disse dager, og ivertfall når man ser dette regnskapet Usikker om jeg forstår deg riktig? De har jo hatt sitt beste driftsår noensinne, omsatte for 5 millioner og tatt ut 2,7 millioner i utbytte? Så de sliter jo ikke med å få til salt i maten akkurat Om nedgang i formue står det i artikkelen: Eriksen forklarer at endringen i formuen handler om huskjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 6. november 2018 #63031 Del Skrevet 6. november 2018 13 minutter siden, Surikatt skrev: Jeg synes heller det er rart at bloggen er aktiv men nok om det. Ja, det synes jeg også er rart med tanke på diverse lovvbrudd som har blitt / blir begått. Synes også at det er rart at det fremdeles finnes voksne mennesker der ute som ikke forstår at Eriksen bedriver med reklamesalg.. Hun er ikke venninnen deres. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 7. november 2018 #63032 Del Skrevet 7. november 2018 Jeg vil ikke kalle dette et naturlig smil. Hun som var så søt før... https://www.instagram.com/p/Bp3lj8CgX_N/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=me432z2qmvtt 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BearMama Skrevet 7. november 2018 #63033 Del Skrevet 7. november 2018 Hvorfor nekter de for at de manipulerer bildene??? Både filter og ikke minst den ekstremt dårlige redigeringen av poser og linjer under øynene....ærlig talt. Tror de at vi er en gjeng blinde sauer som ikke ser det? Hadde vært noe annet om de faktisk var ærlig om det. Fett nok. Men ikke lyg om det. Det får dem til å fremstå idiotisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorUgle Skrevet 7. november 2018 #63034 Del Skrevet 7. november 2018 (endret) 2 timer siden, BearMama skrev: Hvorfor nekter de for at de manipulerer bildene??? Både filter og ikke minst den ekstremt dårlige redigeringen av poser og linjer under øynene....ærlig talt. Tror de at vi er en gjeng blinde sauer som ikke ser det? Hadde vært noe annet om de faktisk var ærlig om det. Fett nok. Men ikke lyg om det. Det får dem til å fremstå idiotisk. De har redigert bilder all sin tid cbe har blogga. Så hvorfor de nekter skjønner jeg heller ikke. Senest i siste innlegg har de redigerte bilder.. Endret 7. november 2018 av MorUgle 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 7. november 2018 #63035 Del Skrevet 7. november 2018 Jeg må slutte å lese bloggen, slutte å lese om henne her inne. I natt hadde jeg en forvirrende drøm om at jeg passet den yngste mens de tre andre var på shopping. Jeg skulle skifte bleie, men forsto ikke systemet med tøybleier ( som om de bruker det). Men det verste var at CBE ringte meg og sa at jeg måtte måle blodukker på den yngste da hun hadde diabetes. Jeg fant ikke utstyret, og da de kom hjem om mor målte hadde jenta et blodukker på 7,5. Slitsom drøm, men jeg fikk skryt av begge foreldrene, og de ville bruke meg ved en seinere anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 7. november 2018 #63036 Del Skrevet 7. november 2018 Jeg må bare si det, disse bloggeren har en tendens til å posere som om de sitter utilpass og lukter på sin egen fis midt i et viktig møte. Nå referer jeg til de bildene hvor de liksom skal se så uanfektet ut mens de smiler med tennene, sånn «se ut i lufta og tenker på hvor flott livet er». Mener ikke noe slemt med dette, bare noe jeg har tenkt på i det siste. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. november 2018 #63037 Del Skrevet 7. november 2018 Jeg får aldri lyst til å kjøpe noen av disse kjolene, det ser ut som de klør eller Cbe bare venter på å få dem av så fort som mulig. Utstråling er det heller ikke alle som har, det hjelper liksom ikke med utstrakt bruk av «lys og skygge». 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 7. november 2018 #63038 Del Skrevet 7. november 2018 (endret) 5 timer siden, BearMama skrev: Hvorfor nekter de for at de manipulerer bildene??? Både filter og ikke minst den ekstremt dårlige redigeringen av poser og linjer under øynene....ærlig talt. Tror de at vi er en gjeng blinde sauer som ikke ser det? Hadde vært noe annet om de faktisk var ærlig om det. Fett nok. Men ikke lyg om det. Det får dem til å fremstå idiotisk. Det siste bildet ved pianoet er jo grusomt. Hva har de gjort med det? Heavy redigering. Endret 7. november 2018 av Surikatt 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 7. november 2018 #63039 Del Skrevet 7. november 2018 2 timer siden, Kollontaj skrev: Jeg får aldri lyst til å kjøpe noen av disse kjolene, det ser ut som de klør eller Cbe bare venter på å få dem av så fort som mulig. Utstråling er det heller ikke alle som har, det hjelper liksom ikke med utstrakt bruk av «lys og skygge». Hva skal hun med de nye kjolene når hun nesten ikke har brukt fjorårets kjolebonanza-innkjøp? #AltForMiljøet 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 7. november 2018 #63040 Del Skrevet 7. november 2018 1 minutt siden, nicecar skrev: Hva skal hun med de nye kjolene når hun nesten ikke har brukt fjorårets kjolebonanza-innkjøp? #AltForMiljøet 🙄 Skal man lage reklameinnlegg og leve av det, så kan man ikke vise frem kjoler fra i fjor som ikke finnes i butikkene lengre. Og selv om hun gir inntrykk av at hun skal ha disse kjolene selv, så skal hun helt garantert ikke det. Og hun brukte sikkert ikke mer enn maks en eller to av fjorårets heller, om noen. De ble kun vist frem for å overtale oss til å kjøpe. Det er jobben hennes! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg