Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter å ha sett «Bloggerne» skjønner jeg LKE’s behov for å hamre løs i kommentarfelt! Han blir total avmaskulinisert på riksdekkende TV. Jeg fikk sjokk da jeg så «Bloggerne», har hatt inntrykk av at maktbalansen i det forholdet var motsatt. Så la han bare hamre løs på tastaturet.., Vi har jo alle sett hvem den virkelige sjefen er i Sarpsborg. Ikke han. 

• Liker 38
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Etter å ha sett «Bloggerne» skjønner jeg LKE’s behov for å hamre løs i kommentarfelt! Han blir total avmaskulinisert på riksdekkende TV. Jeg fikk sjokk da jeg så «Bloggerne», har hatt inntrykk av at maktbalansen i det forholdet var motsatt. Så la han bare hamre løs på tastaturet.., Vi har jo alle sett hvem den virkelige sjefen er i Sarpsborg. Ikke han. 

Maktbalanse??

Så å være maskulin er å ha makten og være sjefen i et forhold?

Alvorlig talt. Samliv handler da virkelig ikke om maktbalanse. Heller ikke forholdet mellom kjønnene. 

• Liker 32
Skrevet
1 minutt siden, Aricia skrev:

Maktbalanse??

Så å være maskulin er å ha makten og være sjefen i et forhold?

Alvorlig talt. Samliv handler da virkelig ikke om maktbalanse. Heller ikke forholdet mellom kjønnene. 

Har du fulgt bloggen en stund, kommentarjuks-skandalen etc hadde du nok også hatt inntrykk av at han hadde motsatt rolle enn hva han har i «Bloggerne». Er helt sikker på at du meget godt forstod hvor jeg ville med innlegget mitt.

Gidder forøvrig ikke gå inn i noen feminist-debatt. Du skjønner nok hva poenget mitt var. 

• Liker 22
Gjest nicecar
Skrevet
1 time siden, FruGlad skrev:

Jeg får den ihvertfall fortsatt opp. Ikke overrasket over at du er blokkert hvis du har kommentert eller likt noe som ikke går i deres favør 🙊🙄 Jeg syns det er så morsomt at folk (les: bloggere) tror at en blokkering på Facebook er den største straff i verden 😂

Det der er å utøve bloggediktatur på sitt verste.

Gjest nicecar
Skrevet

Synes forøvrig at hele bloggen til bloggroboten er et eneste stort gjesp nå. Milevis mellom de ordentlig personlige innleggene, men mer et random gørrkjedelig blad mtp. Alle de innleggene a la trenings-mandag, oppskrifts-tirsdag, drink-onsdag, DIY-torsdag osv.

Skrevet
1 time siden, Moodini skrev:

Det der synes jeg var en ufyselig kommentar. Kan ikke fatte og begripe hvordan så mange har trykket like på den... Fullstendig lavmål. 

Nei, det er sånn jeg oppfatter han.

• Liker 13
Skrevet (endret)

Min tolkning av CBEs nyeste reklame innlegg er at de enten ikke fikk nok betalt, eller at turen var en miss for de.

Teksten fenger ikke, er repeterende og den gjør ikke at jeg har lyst å reise på cruise.

Det er ingen nye bilder, som virkelig trekker ned for min del da de ikke har noe nytt å formidle.

CBE har mye å lære i hvordan man lager en god salgs annonse, men siden de alltid vet best så tror jeg de ikke kommer til å forbedre seg på dette området.

Endret av Liver
  • Liker 28
Skrevet
På 4.11.2018 den 15.20, pøbelsara skrev:

Eller arrangeter helsponsede burrsdager. 

Og dåpsfester...og babyshowers,utdrikningslag...etc etc

• Liker 7
Skrevet
28 minutter siden, Isola2 skrev:

Og dåpsfester...og babyshowers,utdrikningslag...etc etc

Familieturer med grilling i skogen!

• Liker 8
Skrevet
35 minutter siden, Pås skrev:

Familieturer med grilling i skogen!

Frokost....

• Liker 6
Skrevet
47 minutter siden, Isola2 skrev:

Frokost....

Aldri frokost der i gården altså... bare brekkies! 😂

• Liker 20
Skrevet
11 timer siden, Moodini skrev:

Det der synes jeg var en ufyselig kommentar. Kan ikke fatte og begripe hvordan så mange har trykket like på den... Fullstendig lavmål. 

Enig.. 

• Liker 2
Gjest Annypanny
Skrevet (endret)
17 timer siden, nicecar skrev:

Synes forøvrig at hele bloggen til bloggroboten er et eneste stort gjesp nå. Milevis mellom de ordentlig personlige innleggene, men mer et random gørrkjedelig blad mtp. Alle de innleggene a la trenings-mandag, oppskrifts-tirsdag, drink-onsdag, DIY-torsdag osv.

Dette synes jeg også er kjedelig. Og 15 bilder av en person som løfter vekter fra forskjellige vinkler er lite interessant for min del. Det gjelder også på antrekksbilder. Det er nok med et bilde eller to. Men ofte 10 bilder fra ulike vinkler, det blir litt mye. Dessuten synes jeg poseringen begynner å ta litt overhånd. Hva er greia med enkelte bloggere og dette med å gape på bilder? Ser glad og og gaper. Eller myser ut i det fjerne. Det blir så kunstig og oppstilt...

Og så er jeg veldig glad for at ingen i mine barns omgangskrets har slike barneselskaper som CBE har. Stakkars de mødrene som skal lage selskap etter CBE. Her er de faktisk med på å pushe en mobbekultur! De gjør barna sine "rike og populære" og de andre blir da ikke gode nok. Barn kan mobbe hverandre for slikt, sepsielt når de begynner å komme opp i den eldstes alder og oppover, og jeg synes ikke det der er bra i det hele tatt!

Jeg tror uansett CBE kunne vunnet mye på å fronte en litt mer ærlig livsstil. At hun hele tiden skal gi utrrykk for hvor perfekte de er, hvor lykkelige de er, og hvor feilfrie de er, det når ikke ut til folk. Det provoserer bare, for alle skjønner at hverdagen ikke er slik. Men de jobber så beinhardt for å overbevise om det. Skulle ønske de kunne prøve å fremstå som normale mennesker i steden. Tror mange "haters" hadde roet seg da. Selv vil jeg ikke si at jeg er en såkallet "hater", har i alle fall ikke vært det før. Jeg har fulgt bloggen i årevis og kost meg med den. Men i det siste har jeg blitt mer og mer irritert pga den perfekte fasaden de fronter. De har det sikkert bra sammen, jada, men SÅ blankpolert er ikke livet altså, det nekter jeg å tro. Kjærligheten blomstrer hver dag, kjærestetid med god mat hver kveld, lydige barn som aldri roter i huset, aldri griser med mat, aldri krangler eller er vanskelige, bare smil og kos og komplett lykke, hver eneste dag, året rundt. Jeg vet ikke jeg altså... hun treffer meg bare ikke lenger...

Endret av Annypanny
Skrevet (endret)
23 minutter siden, Annypanny skrev:

Dette synes jeg også er kjedelig. Og 15 bilder av en person som løfter vekter fra forskjellige vinkler er lite interessant for min del. Det gjelder også på antrekksbilder. Det er nok med et bilde eller to. Men ofte 10 bilder fra ulike vinkler, det blir litt mye. Dessuten synes jeg poseringen begynner å ta litt overhånd. Hva er greia med enkelte bloggere og dette med å gape på bilder? Ser glad og og gaper. Eller myser ut i det fjerne. Det blir så kunstig og oppstilt...

Og så er jeg veldig glad for at ingen i mine barns omgangskrets har slike barneselskaper som CBE har. Stakkars de mødrene som skal lage selskap etter CBE. Her er de faktisk med på å pushe en mobbekultur! De gjør barna sine "rike og populære" og de andre blir da ikke gode nok. Barn kan mobbe hverandre for slikt, sepsielt når de begynner å komme opp i eldstes alder og oppover, og jeg synes ikke det der er bra i det hele tatt!

Jeg tror uansett CBE kunne vunnet mye på å fronte en litt mer ærlig livsstil. At hun hele tiden skal gi utrrykk for hvor perfekte de er, hvor lykkelige de er, og hvor feilfrie de er, det når ikke ut til folk. Det provoserer bare, for alle skjønner at hverdagen ikke er slik. Men de jobber så beinhardt for å overbevise om det. Skulle ønske de kunne prøve å fremstå som normale mennesker i steden. Tror mange "haters" hadde roet seg da. Selv vil jeg ikke si at jeg er en såkallet "hater", har i alle fall ikke vært det før. Jeg har fulgt bloggen i årevis og kost meg med den. Men i det siste har jeg blitt mer og mer irritert pga den perfekte fasaden de fronter. De har det sikkert bra sammen, jada, men SÅ blankpolert er ikke livet altså, det nekter jeg å tro. Kjærligheten blomstrer hver dag, kjærestetid med god mat hver kveld, lydige barn som aldri roter i huset, aldri griser med mat, aldri krangler eller er vanskelige, bare smil og kos og komplett lykke, hver eneste dag, året rundt. Jeg vet ikke jeg altså... hun treffer meg bare ikke lenger...

Fint om du endrer navnet til eldste :) jeg har endret det i siteringen.

Jeg er enig med deg, men jeg tror ikke de ville tjent penger på å vise fram en «vanlig» livsstil med pasta på gulvet under middagen og små feider om hvem sin tur det er til å legge barna i dag. De tjener penger på å skape en slags parallell verden som du og jeg aldri kunne funnet vår plass i. 

Det er bare så trist at kulissene for denne parallelle verdenen er en families hverdag. 

Endret av PecanPie
  • Liker 3
Gjest Annypanny
Skrevet
17 minutter siden, PecanPie skrev:

Fint om du endrer navnet til eldste :) jeg har endret det i siteringen.

Godt poeng, det er gjort :)

Gjest formula
Skrevet
59 minutter siden, Annypanny skrev:

Hva er greia med enkelte bloggere og dette med å gape på bilder? Ser glad og og gaper.

Gapesmilet er blitt ganske utbredt blandt bloggerne. Forklaringen må være at de skal formidle at de har det såpass festlig at det ikke holder med et smil - de LER. Dessuten har de oftest et bleket tannsett som skal vises fram, og da er jo gapesmilet glimrende.

At det ser tåpelig ut får bare være.

Gjest tranedatter
Skrevet

Neida, gapesmilet er bare forsøk på å posere som supermodeller. Bare at med null utstråling og Too Much Effort, så ser det bare kleint ut. Mer ut som at man må på do... Og dessuten ser jo cbe mest ut som at hun behøver en lang klem og trøst. 

Google supermodels, for eksempel Naomi Campbell, så ser man forskjellen.

Skrevet

Slike gapesmil får en jo til å se mindre intelligent ut rett og slett.... 

• Liker 20
Gjest Macimba
Skrevet
6 minutter siden, Fjugur skrev:

Slike gapesmil får en jo til å se mindre intelligent ut rett og slett.... 

De ligner på oppblåsbare Barbara - uten sammenligning forøvrig 

Gjest Annypanny
Skrevet
4 timer siden, formula skrev:

Gapesmilet er blitt ganske utbredt blandt bloggerne. Forklaringen må være at de skal formidle at de har det såpass festlig at det ikke holder med et smil - de LER. Dessuten har de oftest et bleket tannsett som skal vises fram, og da er jo gapesmilet glimrende.

At det ser tåpelig ut får bare være.

Ja, de skal liksom gi inntrykk av at de ler, og at bildet er tatt " i øyeblikket", men det er det jo ikke. De står vel pinnstive i den stillingen og gaper anstrengt, og det tas sikkert 20 bilder av akkurat dette, og så plukker de ut det peneste. Problemet er jo at man SER at de er stive og at det overhodet ikke er "i øyeblikket"... ser bare dumt ut...

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...