Rev. Revenge Skrevet 8. september 2018 #60361 Del Skrevet 8. september 2018 (endret) Caroline Berg stilte opp i en missekonkurranse, og jobbet kun som tilkallingsvikar for side2.no samtidig som hun ble fersket for å sende prisliste for bokomtaler til Cappelen Damm dengang slikt var skandale. Hun fullførte ikke 1.avdeling juss, men har sannsynligvis fullført 2 år på NKF. I 2009. Skal oppdatere med lenker. https://goo.gl/images/WBdgWK Frøken Norge 2005. Bak betalingsmur https://forum.kvinneguiden.no/topic/612754-fotballfrue-ser-plutselig-så-gammel-ut/?page=9 Tuller med juss-studiet, karaktersetting stemmer ikke med daværende praksis. Henger ut en leser. https://web.archive.org/web/20101124085208/http://e24.no/media/article3913151.ece "Ifølge redaktøren for side2 jobber ikke Eriksen som journalist for nettmagasinet.- Hun er tilkallingsvikar og jobber i snitt annen hver helg. Det er veldig lite, sier Gaute Tyssebotn til E24." https://www.minmote.no/?attachment_id=99254#!/artikkel/22954274/se-jenny-skavlan-som-bikinimodell Porto Brazil bikinier Endret 11. september 2018 av Revenge of Cthulhu Oppdatert med lenker 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 8. september 2018 #60362 Del Skrevet 8. september 2018 18 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev: Caroline Berg stilte opp i en missekonkurranse, og jobbet kun som tilkallingsvikar for side2.no samtidig som hun ble fersket for å sende prisliste for bokomtaler til Cappelen Damm dengang slikt var skandale. Hun fullførte ikke 1.avdeling juss, men har sannsynligvis fullført 2 år på NKF. I 2009. Skal oppdatere med lenker. Såpass ja. Vet du hvilken missekonkurranse hun deltok i? Har googlet med det kom ikke opp noe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 8. september 2018 #60363 Del Skrevet 8. september 2018 1 minutt siden, Snaskesnusken skrev: Såpass ja. Vet du hvilken missekonkurranse hun deltok i? Har googlet med det kom ikke opp noe. Frøken Norge, tror jeg. Så har hun vel stilt opp for en katalogfotograf i anledning bikinier fra Porto Brasil. Akkurat de bildene lå i alle fall på bloggen. Mulig de er der fortsatt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 8. september 2018 #60364 Del Skrevet 8. september 2018 5 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev: Frøken Norge, tror jeg. Så har hun vel stilt opp for en katalogfotograf i anledning bikinier fra Porto Brasil. Akkurat de bildene lå i alle fall på bloggen. Mulig de er der fortsatt. Jeg googlet videre og fant noe på Aftenposten men er ikke abonnent. https://www.aftenposten.no/kultur/i/oWa80/Misser-uenige-om-bildene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellii Skrevet 8. september 2018 #60365 Del Skrevet 8. september 2018 3 timer siden, Miranda16 skrev: Sponsede produkter skal beskattes. Det var en stor sak for noen år siden at bloggere mente var uviten om dette. https://www.skatteetaten.no/bedrift-og-organisasjon/rapportering-og-bransjer/bransjer-med-egne-regler/internett/blogging/ Ja, akkurat. Så det er ingen forskjell skattemessig for bloggere om det er sponset/reklame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 8. september 2018 #60366 Del Skrevet 8. september 2018 2 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Jeg googlet videre og fant noe på Aftenposten men er ikke abonnent. https://www.aftenposten.no/kultur/i/oWa80/Misser-uenige-om-bildene Er det noe galt med høyresiden av ansiktet hennes? Til og med på dette gamle bildet er håret gredd ned slik at det dekker hele høyresiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 8. september 2018 #60367 Del Skrevet 8. september 2018 1 minutt siden, Berga skrev: Er det noe galt med høyresiden av ansiktet hennes? Til og med på dette gamle bildet er håret gredd ned slik at det dekker hele høyresiden. Jeg vet ikke.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 8. september 2018 #60368 Del Skrevet 8. september 2018 (endret) 19 timer siden, Revenge of Cthulhu skrev: Caroline Berg stilte opp i en missekonkurranse, og jobbet kun som tilkallingsvikar for side2.no samtidig som hun ble fersket for å sende prisliste for bokomtaler til Cappelen Damm dengang slikt var skandale. Hun fullførte ikke 1.avdeling juss, men har sannsynligvis fullført 2 år på NKF. I 2009. Skal oppdatere med lenker. Så usympatisk, selvgod og skrytete hun fremstår her! Sitatet er ryddet for innhold med opphavsrett. Endret 9. september 2018 av Papirfly 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 8. september 2018 #60369 Del Skrevet 8. september 2018 (endret) 6 minutter siden, Surikatt skrev: Så usympatisk, selvgod og skrytete hun fremstår her! Det er vel ikke spesielt annerledes fra 2012 til 2018😉 De stalket faktisk en kritisk leser bare for å "drite ut og ta henne". Så kom kommentarfeltskandalen. Og ut fra dagens holdning bloggeierne innehar, kan vi være enige om at intet er nytt under stolen🙄 Endret 8. september 2018 av Revenge of Cthulhu 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 8. september 2018 #60370 Del Skrevet 8. september 2018 3 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev: Det er vel ikke spesielt annerledes fra 2012 til 2018😉 Ifølge dem selv skal de visstnok bli såpass rike i år at de skal slippe å jobbe noe særlig, så spent på hvordan dette går 😁 Fortsetter de i samme tralten blir det ihvertfall noen bøter i hundretusenkronerklassen (Ref. Mamma'n) 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 8. september 2018 #60371 Del Skrevet 8. september 2018 (endret) 9 minutter siden, RompeRusk skrev: Ifølge dem selv skal de visstnok bli såpass rike i år at de skal slippe å jobbe noe særlig, så spent på hvordan dette går 😁 Fortsetter de i samme tralten blir det ihvertfall noen bøter i hundretusenkronerklassen (Ref. Mamma'n) I så fall kan vi være glad til at dengang uutdannede LK som hadde så kjempestor suksess med aksjehandel tar over svigerfars vaskemaskinfirma i Særp med suksess, mens frua sjøl pensjonerer seg og hviler på sine laurbær. Endelig slipper vi å se mer til de små. Janeida. Endret 8. september 2018 av Revenge of Cthulhu 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 8. september 2018 #60372 Del Skrevet 8. september 2018 (endret) 19 timer siden, Revenge of Cthulhu skrev: Caroline Berg stilte opp i en missekonkurranse, og jobbet kun som tilkallingsvikar for side2.no samtidig som hun ble fersket for å sende prisliste for bokomtaler til Cappelen Damm dengang slikt var skandale. Hun fullførte ikke 1.avdeling juss, men har sannsynligvis fullført 2 år på NKF. I 2009. Skal oppdatere med lenker. https://goo.gl/images/WBdgWK Frøken Norge 2005. Bak betalingsmur Uff, så selvgod! Og litt vel mye skryt av egne bedrifter, inkludert overdrivelser og usannheter. Jeg får stadig bekreftet min mistanke om at bloggere er en egen rase. Sitatet er ryddet for innhold med opphavsrett. Endret 9. september 2018 av Berga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 8. september 2018 #60373 Del Skrevet 8. september 2018 15 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev: Det er vel ikke spesielt annerledes fra 2012 til 2018😉 De stalket faktisk en kritisk leser bare for å "drite ut og ta henne". Så kom kommentarfeltskandalen. Og ut fra dagens holdning bloggeierne innehar, kan vi være enige om at intet er nytt under stolen🙄 Oi, oi, oi sier bare jeg angående oppdateringen din med kilder. Det er mao intet nytt under solen angående virksomhetens drift av sjappa. Måten bloggeren valgte å svare leserne på vitnet ikke om en voksen kvinne med utdannelse eller god oppførsel. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 8. september 2018 #60374 Del Skrevet 8. september 2018 Herregud for noen mennesker de er.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 8. september 2018 #60375 Del Skrevet 8. september 2018 11 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Oi, oi, oi sier bare jeg angående oppdateringen din med kilder. Det er mao intet nytt under solen angående virksomhetens drift av sjappa. Måten bloggeren valgte å svare leserne på vitnet ikke om en voksen kvinne med utdannelse eller god oppførsel. Vi må også huske at "hvemsomhelst" kan oppdatere Wikipedia, og at alle kan be Google og div. nettredaksjoner om å fjerne info man ikke vil ha ute på nettet. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 8. september 2018 #60376 Del Skrevet 8. september 2018 1 minutt siden, Revenge of Cthulhu skrev: Vi må også huske at "hvemsomhelst" kan oppdatere Wikipedia, og at alle kan be Google og div. nettredaksjoner om å fjerne info man ikke vil ha ute på nettet. Stemmer, men her hadde de kildehenvist ( jeg henviser veldig sjeldent til wikipedia). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 8. september 2018 #60377 Del Skrevet 8. september 2018 7 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Stemmer, men her hadde de kildehenvist ( jeg henviser veldig sjeldent til wikipedia). Det rare er at kildehenvisningene rundt cbe.no på wiki gjerne leder til "døde" sider 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 8. september 2018 #60378 Del Skrevet 8. september 2018 2 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev: Det rare er at kildehenvisningene rundt cbe.no på wiki gjerne leder til "døde" sider Som sagt, jeg bruker wikipedia sjeldent. I teksten som jeg kopierte står det også at kilder mangler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 8. september 2018 #60379 Del Skrevet 8. september 2018 4 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Som sagt, jeg bruker wikipedia sjeldent. I teksten som jeg kopierte står det også at kilder mangler. Er ikke uenig med deg, du🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Bambi1995 Skrevet 8. september 2018 Populært innlegg #60380 Del Skrevet 8. september 2018 Jeg døde litt inni meg når jeg ser fruen og LK på god kveld norge nå. Fruen forteller hvor bra det er at de nå har begynt å bøtelegge folk pga umerket reklame, mens LK bare ser ned i gulvet og ser passe truffet ut... haha 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg