Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

For min del kan hun få bruke den lua både dag og natt - når hun er privat-CBE. Men jeg undrer meg over at hun viser den på SoMe. Bedrift-CBE skal liksom være moteinteressert, inspirerende og trendy, men de antrekkene hun putter den lua på blir bare så feil som det går an. Grøss. Alle som har sett litt på CBE.no skjønner at mote ikke er noe CBE egentlig får til, så jeg vil tro det hadde vært tryggere for mote-imaget, hun prøver å bygge opp, å bare la lua ligge. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, virkelig skrev:

Og inne på sixbondstreet sin IG kan du se vinneren er trukket på innlegg fra 23juli 2017. 

Å du verden hva du vet. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.8.2018 den 19.26, Zeitgeist skrev:

Det er i det minste påfallende. Men kun CBE fresher opp look'en med den gode, gamle skipperlua ...

Hun skal ha for gjenbruk da. Det meste annet brukes 1-2 ganger, men denne er jeg sikker på at har vært brukt minst 20 ganger!

Endret av Raven Emerald
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stokesp268 skrev:

Ny video

"Dette er nytt i 1. etasje". Det at de gjorde et gedigent mageplask første gangen de totalrenoverte 1. etasje er pinlig nok i seg selv (gotisk bordell, anyone?). Men nå er altså stuene tapetsert/malt/pusset opp for tredje gang på to år - og dette er de stolte av??

Jeg kan nesten ikke tenke meg noe mer stillestående i tiden enn denne bedriften. IT-jenter som Jenny Skavlan fronter gjenbruk av klær, strandrydding har blitt HOT og foreldre samkjører bare mer og mer til aktiviteter og skole for å spare miljøet. Caroline Berg Eriksen kjører på med kontinuerlig oppussing av nyoppussede rom, bytter ut møbler oftere enn andre skifter ut sokker, drar med hele storfamilien på cruise (en skikkelig miljøversting), og fremviser et enormt forbruk av klær, sko og vesker til både seg selv og de mindreårige.

Det siste er nå altså å plastre inn stua med masseproduserte plakater fra ukens annonsør. Hva havner på veggene neste måned? Det må føles som å leve i en reklamekatalog, det ser hvert fall ut som en. Minner meg rett og slett om en bolig klargjort til visning; hvor alt av personlighet fjernes i forkant. 

Endret av Ultiva
  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter

At de pusser opp igjen er jaggu ikke god reklame for eiendom og hjem. Ser at eiendom og selfies (som de burde hete..) også pusset opp for Lene Orvik. Morsomt firma, de tilbyr, renovasjon, kjøper og selger boliger, SAMT digital markedsføring! Stakkar, noen som vil bli kjendis, men må leve som snekker... Når jeg ser på deres egne filmer, så tenker jeg at det finnes nok bedre kanaler å få råd om digital markedsføring. Måtte slå av filmen for ble svimmel, hehe!

Rare er at filmene med LO er fra 2016, men ingen av filmene fra CBE sitt hus er på framsiden som referanse. Enda et samarbeid som er brutt?

www.eiendomoghjem.no/

ps. Frua flytta i begynnelsen av 2017, så de har bodd mindre enn 2 år i huset. Og altså pusset opp oftere en folk gjør på 10 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX

Jeg lurer på hvor fritt hun stod til å prioritere produktene. Hun brukte mange sekunder på å vise frem to intetsigende rammer fra Decenio, og jeg ble sittende i uvisse og lure på om hun seriøst skulle ha to rammer med ordet decenio . Deretter kommer en kort sekvens  hvor hun hiver rundt seg med plakater. Mot slutten kommer så fremvisningen av plakatene

Rent teknisk sett, så er jo en artikkel bygget opp med ingress og det viktigste først, nettopp fordi man vet at mange ikke henger med helt til siste setning. Dette er journalistikk 101. Journalistbloggeren viser igjen inkompetanse når det gjelder helt basic kunnskap. 

Lurer på om Decenio synes de fikk valuta for pengene.

Forøvrig blir det interessant å se hvor lenge plakatene blir hengende. Forrige uke elsket bloggerne Floydbukser, denne uka Decenio. Gjennomskuelig.

Nå skal det sies at CBE gjorde en marginalt bedre jobb enn LO, som valgte å plassere sine plakater balanserende på badekaret. Der standet troverdigheten helt. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, tranedatter skrev:

At de pusser opp igjen er jaggu ikke god reklame for eiendom og hjem. Ser at eiendom og selfies (som de burde hete..) også pusset opp for Lene Orvik. Morsomt firma, de tilbyr, renovasjon, kjøper og selger boliger, SAMT digital markedsføring! Stakkar, noen som vil bli kjendis, men må leve som snekker... Når jeg ser på deres egne filmer, så tenker jeg at det finnes nok bedre kanaler å få råd om digital markedsføring. Måtte slå av filmen for ble svimmel, hehe!

Rare er at filmene med LO er fra 2016, men ingen av filmene fra CBE sitt hus er på framsiden som referanse. Enda et samarbeid som er brutt?

www.eiendomoghjem.no/

ps. Frua flytta i begynnelsen av 2017, så de har bodd mindre enn 2 år i huset. Og altså pusset opp oftere en folk gjør på 10 år!

Det er heller ikke god reklame at de pusset opp den skjenken med marmorplate og vask for frua, i stedet for å fraråde dem det i første omgang fordi treverket ikke tålte det. Såpass med kunnskap bør man kunne forvente av et snekkerfirma. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjeder meg, så jeg såg videoen (uten lyd, orker bare ikke), og det som slår meg er hvor utrolig upersonlig og ikke minst symetrisk alt er. Ingen tegn til hvem som bor der, eller faktisk at noen som helst bor der. 

En over her nevnte at det ligner på et hus som er strippet til visning. 

Pene møbler, pene vegger, pene gulv, pene folk. Alt er så pent, så pent, så inn i hampen pent. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Jeg kjeder meg, så jeg såg videoen (uten lyd, orker bare ikke), og det som slår meg er hvor utrolig upersonlig og ikke minst symetrisk alt er. Ingen tegn til hvem som bor der, eller faktisk at noen som helst bor der. 

En over her nevnte at det ligner på et hus som er strippet til visning. 

Pene møbler, pene vegger, pene gulv, pene folk. Alt er så pent, så pent, så inn i hampen pent. 

Kom hit du! 😂 her ser det ut som om det bor folk. Og vel så det 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående hjemmet som det ikke bor folk i. Har de ingen personlige eiendeler? Hva med de gamle krukkene etter bestemoren, hvorfor står ikke de på kjøkkenet? Har de ikke noen skåler, vaser eller magneter fra alle reisene sine? En gammel stol fra en bestefar. Fikk de heller ingen bryllupsgaver det er verdt å vise fram? Hva med en god bok som de liker (trenger ikke være et helt bibliotek). Noen minner fra barndommen? Hvor er alt dette? Jeg har både arvegods og barndomsminner stående fremme. Greit nok, det ser ikke like ryddig ut til enhver tid, men man bor tross alt i et hjem og ikke et showroom. Men det er vel akkurat det CBE og familien gjør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte lite når CBE skrev at hun hadde kledd seg i blonder og perler, mens bildene på bloggen viste volanger og frynser. Men nok en gang så var altså ikke bildene tatt i sammenheng med skribleriene. CBE så uansett sitt snitt til å snike inn en umerket veske fra sin egen kolleksjon i dagens innlegg:

https://imgur.com/a/rAKIWGo

#bestiklassen

#bloggenooooseravkvalitet

Endret av Ultiva
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antrekket hun skriver om er fra festivalen, det hun viser frem er fra tidligere i uka. Volanger og frynser passer dårlig sammen. Lua gidder jeg ikke kommentere. 😶

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Inocybe skrev:

For min del kan hun få bruke den lua både dag og natt - når hun er privat-CBE. Men jeg undrer meg over at hun viser den på SoMe. Bedrift-CBE skal liksom være moteinteressert, inspirerende og trendy, men de antrekkene hun putter den lua på blir bare så feil som det går an. Grøss. Alle som har sett litt på CBE.no skjønner at mote ikke er noe CBE egentlig får til, så jeg vil tro det hadde vært tryggere for mote-imaget, hun prøver å bygge opp, å bare la lua ligge. 

Enig at lua ikke er fin, men det er flere i motebilde som bruker denne . Ser det rundt på IG bl.a flere store svenske og utenlandske bloggere og  "fashion folk"  bruker den. Som f.eks Kenza også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, virkelig skrev:

Enig at lua ikke er fin, men det er flere i motebilde som bruker denne . Ser det rundt på IG bl.a flere store svenske og utenlandske bloggere og  "fashion folk"  bruker den. Som f.eks Kenza også. 

Det er kanskje derfor hun bruker den. Altså - hvis man har på seg det samme gang etter gang og år etter år, så er det nødvendigvis hipt på ett eller annet tidspunkt 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mnjah skrev:

Herlig! Nå blir det 3 sider om lua til CBE. Etterfulgt av «vi diskuterer bedriften!».

Hun er jo influencer, og klær og interiør er helt innafor å diskutere. En annen ting er å diskutere utseendet hennes direkte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...