Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, Kollontaj skrev:

Det er jo bare trist. Tenker de aldri «hva f holder jeg på med?»

De tenker nok bare "Jævlige kvinnfolk som legger seg opp i våre saker."

Eventuelt "Hvorfor får vi ikke holde på med kommentarjuks, redigering og delikate bilder i fred?"

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til CBE for å få tid til å se ett TV-program i løpet av uka: dropp lunsj ute noen dager i uka og spis ved PC-en. Noen av oss gjør det OFTE. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter

...eller prioritere annerledes. Feks legge bort telefon og data på kvelden. Jobbe mer effektivt på dagen rett og slett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

CBE tar bilde av lunsjene, og opplyser om hvor de er fra. Det ville ikke overrasket om lunsjene var reklame og spandert. Hele bloggen har til hensikt å ta inn inntekter, eller gi gratis reiser/varer. Bloggens oppsett og innhold viser at hun ikke villa ha droppet noe som var gratis eller ga inntekt for å gjøre noe annet. 

Endret av gjestvest
la til
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun lever godt opp til "kvinner er kvinner verst" som hun flagget så høyt en kvinnedag ved å si "jævla kvinnfolk" nå. Well well, som man reder ligger man..

Endret av Snorkfrøken_
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, Hollie skrev:

Hvor sier hun jævla kvinnfolk?

Stinablogg sin snapchat. Er borte nå pga 24 timer er gått.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å høre alt som blir sagt (har skjermopptak jeg har prøvd å tolke), men hun sier:

"jævla kvinnfolk (altså?)"

- Anne Birth sier noe -

CBE: "Ja, jeg vet det, jeg hadde kjøpt - - - - - - den er rød - - - - - - -"

🤔

Bør vokte seg for hva man sier når man omgås folk med så stort eksponeringsbehov som bloggere.

Endret av Shopaholic
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
33 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Sikkert helt tilfeldig at frøene er kledd opp i høstjakker, med pelskrage, mens mor og far går rundt i t-skjorte og baris. 

Litt gullkorn design er på sin plass, umerket sådan.

Tenkte det samme da jeg så instastoryen hennes, som attpåtil var merket med +16 grader. Manglet bare de tykke rosa luene med dusk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Synes det er så krampaktig med poserende, smilende bilder mens de vasker veggene inne i lekehytta. Selvsagt med det høyre kinnet mot kameraet. :daane: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
Just now, Mrs. Random Nick said:

Synes det er så krampaktig med poserende, smilende bilder mens de vasker veggene inne i lekehytta. Selvsagt med det høyre kinnet mot kameraet. :daane: 

Venstre kinnet, mente jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun skrevet reklame for Gullkorn? Vurderer shopping derfra om litt, men orker ikke om de sponser henne 🙂 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
14 minutter siden, LizbethOsnes skrev:

Har hun skrevet reklame for Gullkorn? Vurderer shopping derfra om litt, men orker ikke om de sponser henne 🙂 

Flere ganger... anorakken med fuskepels ble vist fram som reklame i august i fjor.  

Og ikke overraskende, så selger Lille Martine også dette merke og nevnte jakke.

Endret av Anonym90059005
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke forstå hvorfor hun ofte bruker så utrolig trange olabukser at de gnager seg inn i magen så bukseknappene spriker. 

Om jeg skal holde på i hagen, vaske eller gjøre noe annet aktivt så vil jeg heller ha på behagelige klær jeg kan bevege meg i. Ikke er det kledelig med disse alt for små klærne heller, men det er kanskje viktigere å kunne hevde at man bruker samme klesstørrelse som på vgs? 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Flere ganger... anorakken med fuskepels ble vist fram som reklame i august i fjor.  

Og ikke overraskende, så selger Lille Martine også dette merke og nevnte jakke.

Åh 😕 Typisk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så jeg som trodde at fruen som ikke engang vet hvordan man viser styggefingeren ikke hadde sterkere kraftuttrykk enn "søren klype", og på en riktig dårlig dag også "forbasket".

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...