hippyskippy Skrevet 30. juli 2018 #58461 Del Skrevet 30. juli 2018 Move over Marilyn Monroe, her kommer CBE! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 30. juli 2018 #58462 Del Skrevet 30. juli 2018 (endret) Her må lesertallene opp, ingen tvil om det. Og hva passer vel bedre enn kropp? Her legger jo CBE tilrette for en lang diskusjon om sin egen kropp ved å godkjenne åpningskommentaren: "vet du hvilken kroppsfasong du er (eple, pære, rektangel etc)?" Var det noen som seriøst trodde hun skulle svare et av disse alternativene? Neida, hun tenker faktisk ikke over det en gang, men mener kanskje hun har typisk timeglassfigur? I grunnen VET hun at det er akkurat det hun har. Og har faktisk hatt det helt siden hun var 16. Samtidig får hun spørsmål både om passende apper for barn, og hvor antrekket er kjøpt. Ikke tid til å svare. Men hun får sagt både at hun: ikke føler seg bumsete, haha! Og slett ikke frodig Finnes det andre bloggere i Norge som er like uspiselige og bitchy som CBE? Jeg har ikke ord! Får bittelitt lyst til å slå.(skrevet med snert) Men med lave lesertall og en blogg kjedeligere enn noensinne (bortsett fra en dramatisk episode på Lefkos der to katter (nesten) slåss) trengs det vel litt god gammeldags krangel i kommentarfeltet, så paret får føle at de lever. Endret 30. juli 2018 av formula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 30. juli 2018 #58463 Del Skrevet 30. juli 2018 1 time siden, Mrs. Random Nick skrev: Er det bare meg som synes at CBE tidvis kler seg yngre enn hva alderen hennes er? Jeg synes ikke det siste antrekket hun hadde passer seg for en som har passert 30... Hadde hun vært ti år yngre, så hadde det vært flott. Jeg tenker som regel stikk motsatt, men det virker som det nye imaget nå er kokett småpike som vandrer og snurrer og smiler og vandrer.... Så da må vel resten av staffasjen passe. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. juli 2018 #58464 Del Skrevet 30. juli 2018 Kunne valgt en mellomting i klesstil for personaen. Før 50+, nå 15+. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 30. juli 2018 #58465 Del Skrevet 30. juli 2018 Lurer på hvor mange dager bedriften trenger etter denne reisen for å jobbe som normalt igjen? Tipper de må ta en tidlig helg og reise på hytten for å hente seg inn. Dette hadde jeg aldri reagert på hos noen som driver for seg selv, og er ærlige med at de kan ta mer fri enn andre med mer "normale" jobber. Men, her legger de konstant trykk på hvor travelt de har det. Er ikke mange andre jeg kjenner som kan si at "å pakke ut av kofferten" er en del av arbeidsdagen, og føle at dette er en hektisk hverdag. Tror de har mye å vinne med å bli mer ærlig med seg selv og sitt publikum hvor mye tid de har til "fjas" ila en dag. For da hadde jeg aldri tenkt to ganger over det, for noen kan ha en mindre hektisk hverdag, og lever godt med det. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 30. juli 2018 #58466 Del Skrevet 30. juli 2018 1 time siden, Mrs. Random Nick skrev: Er det bare meg som synes at CBE tidvis kler seg yngre enn hva alderen hennes er? Jeg synes ikke det siste antrekket hun hadde passer seg for en som har passert 30... Hadde hun vært ti år yngre, så hadde det vært flott. Nei, det er ikke bare du som synes det. Det er et bomskudd i mørke med tanke på målgruppen som virksomheten hevder at de hendvender seg til. Jeg vet ikke helt hvem de hendvender seg til når de spiller så mye på kropp. Tviler på at kvinner sånn generelt sett synes at det er av interesse. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 30. juli 2018 #58467 Del Skrevet 30. juli 2018 7 minutter siden, Liver skrev: Lurer på hvor mange dager bedriften trenger etter denne reisen for å jobbe som normalt igjen? Tipper de må ta en tidlig helg og reise på hytten for å hente seg inn. Tror de alt har dratt på hytta.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 30. juli 2018 #58468 Del Skrevet 30. juli 2018 29 minutter siden, Emilie112 skrev: Tror de alt har dratt på hytta.. Kommer nok et innlegg om brekkie, stressløping og kaffe på hytta i noen dager før hverdagen starter for fult.....neste uke en gang. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 30. juli 2018 #58469 Del Skrevet 30. juli 2018 2 minutter siden, Liver skrev: Kommer nok et innlegg om brekkie, stressløping og kaffe på hytta i noen dager før hverdagen starter for fult.....neste uke en gang. Hva er brekkie egentlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. juli 2018 #58470 Del Skrevet 30. juli 2018 Blogger-frokost. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 30. juli 2018 #58471 Del Skrevet 30. juli 2018 4 minutter siden, Takida skrev: Hva er brekkie egentlig Det er et slangord på Internett for frokost. Brekkie er altså en forkortelse for breakfast. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eirasi Skrevet 30. juli 2018 #58472 Del Skrevet 30. juli 2018 Jeg ville egentlig ignorere diskusjonen angående kroppsfasongen hennes, da det ikke er relevant. Men siden hun er så bastant og spydig kommenterer jeg likevel. Hun har rett i at en ikke nødvendigvis må være frodig for å ha timeglass-fasong, men det må være en veldig definert midje, mens hofte og skuldre er omtrent like brede. Vanligvis er også brystene og hoftepartiet fyldig. Disse definisjonene er jo ikke bokstavlig, det handler om forholdet mellom de 3 forskjellige punktene. Slanke(i mine øyne) timeglass-kjendiser: Scarlett Johansson, Salma Hayek, Birgitte Bardott, Marilyn Monroe, Raquel Welch osv. Slanke eple-kjendiser(Flotte slanke bein, litt større ovenpå): Drew Barrymore, Catherine Zeta Jones, Liz Hurley, Lindsey Lohan, Jessica Biel. Slanke pærer(Smale skuldre og midje, bredere hofteparti): Nina Dobrev, Keira Knightly, Jennifer Love Hewitt, Rachel Bilson, Paris Hilton. Rektangulære: Cameron Diaz, Gwyneth Paltrow, Kim Cattral, Nicole Kidman. Alle disse har jo en viss midje, de er jo ikke rett opp og ned. CBE går nok innunder enten rektangulær eller pære, ikke timeglass. Det er ikke noe galt i det, alle kvinnene ovenfor er flotte damer, og de kommer i alle slags fasonger. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 30. juli 2018 #58473 Del Skrevet 30. juli 2018 På hytta og så de bikkjene..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 30. juli 2018 #58474 Del Skrevet 30. juli 2018 (endret) Jeg syns det er på tide at bloggeieren tar en ny synsprøve. Fortrinnsvis hos Jo**** på avd. Oslo City. Selektivt syn er som selektiv hørsel. Nesten. Endret 31. juli 2018 av Revenge of Cthulhu 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 30. juli 2018 #58475 Del Skrevet 30. juli 2018 Ser fra IG-storien til eksfotballfruen at hun nå har lagt sin elsk på Lambi doruller, all den kampen hun kjempet for first price ruller mens hun bodde på Siljan var visstnok helt forgjeves. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 30. juli 2018 #58476 Del Skrevet 30. juli 2018 9 minutter siden, nicecar said: Ser fra IG-storien til eksfotballfruen at hun nå har lagt sin elsk på Lambi doruller, all den kampen hun kjempet for first price ruller mens hun bodde på Siljan var visstnok helt forgjeves. Akkurat her forstår jeg henne og Shopgril2014 godt. Sist gang jeg forsøkte saltvannskysset hår og First Price doruller klødde det en uke. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 30. juli 2018 #58477 Del Skrevet 30. juli 2018 Akkurat nå, Speedmaster skrev: Akkurat her forstår jeg henne og Shopgril2014 godt. Sist gang jeg forsøkte saltvannskysset hår og First Price doruller klødde det en uke. Atte hæ?😂 Saltvannskysset hår er forøvrig (utifra det jeg forstår) et helt nytt fenomen, for jeg har aldri hørt om det før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 30. juli 2018 #58478 Del Skrevet 30. juli 2018 9 minutter siden, nicecar said: Atte hæ?😂 Saltvannskysset hår er forøvrig (utifra det jeg forstår) et helt nytt fenomen, for jeg har aldri hørt om det før Velkommen til kvalitetsjournalistikkens verden. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. juli 2018 #58479 Del Skrevet 30. juli 2018 https://imgur.com/a/vw1fg7i Fortvil ikke, sjøkyssa hår kan anskaffes! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 30. juli 2018 #58480 Del Skrevet 30. juli 2018 1 minutt siden, Kollontaj skrev: https://imgur.com/a/vw1fg7i Fortvil ikke, sjøkyssa hår kan anskaffes! Heeey, jeg har jo saltvannspray! Betyr det at jeg er in? Saltvannskysset hår hver dag💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg