Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16 minutter siden, Shopgirl2014 skrev:

CBE/LKE har alltid sagt at de legger ned mye arbeid i bloggen, så nå bekrefter du jo det. 

Å ta snapper av andre kun i utdritingsøyemed er skikkelig ufint, forresten.

Helt enig med deg. Det er en uting. Men, jeg må innrømme at ved dette tilfellet ville nok fristelsen blitt for stor. Fremstillelse vs virkelighet. Iscenesettelsen denne bedriften bruker for å fremstille livet sitt, et narriativ i inntekts øyemed, kunne med fordel ha kommet frem for fiiiine deg-fansen. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril
30 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Ikke halvparten så ufint som å ta snap av intetanende mindreårige og legge det ut til x antall tusen følgere...

Touché👍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Shopgirl2014 skrev:

Så det du omtaler som "innsidesirklene i bransjen" er i grunnen folk som jobber med "noe innen media" og har en mening om LKE, tilfeldigvis den samme som din? :) 

You wish. 

Folk i influencer-miljøet. Folk som jobber med content marketing. SoMe. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Shopgirl2014 skrev:

CBE/LKE har alltid sagt at de legger ned mye arbeid i bloggen, så nå bekrefter du jo det. 

Å ta snapper av andre kun i utdritingsøyemed er skikkelig ufint, forresten.

Jeg har ikke dårlig samvittighet, ikke jeg som gjorde det 👌

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Saltvannskysset hår 🙈 jeg dauer! 

Saltvannet har gjort mer drastiske ting med håret mitt enn å kysse det, for å si det sånn. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kollontaj skrev:

Saltvannet har gjort mer drastiske ting med håret mitt enn å kysse det, for å si det sånn. 

😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Mrs O'Donell said:

Saltvannskysset hår 🙈 jeg dauer! 

Helt ubeskrivelig kleint😖

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru eks fotballfrue har lært meg et nytt ord saltvannskysset hår. Hva er det? Er det mannen som har kysset håret hennes, mens de badet i saltvann? 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, pøbelsara skrev:

You wish. 

Folk i influencer-miljøet. Folk som jobber med content marketing. SoMe. 

If you say so :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Kollontaj skrev:

Ja,, men ikke hos CBE det er vel bare et av mange eksempler på hvordan de pynter på sannheten. De er nok også solkysset der andre er solbrent.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme meg klikket på instagrammen. Hjelpe meg. Så kleint og så selvdiggende. Bra å like seg selv, men dette her er jo besettelse. Må pusse tenna, for dette ble altfor søtt med belegg.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kollontaj skrev:

😄😨

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saltvannskysset hår, ja. Det må være det dårligste innlegget på CBE.no frem til nå. Eieren burde fluksens fjerne journalist-tittelen sin, for skrive kan hun virkelig ikke om det på bloggen er representativt for de generelle skriveferdighetene.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Shopgirl2014 skrev:

——klipp—-

Tenker de i så fall burde omprioritere tidsbruken litt. Færre bilder av rumpe, pupper og kroppsdigging generelt og mer tid på tekstene. Det hadde høynet nivået på bloggen gevaldig. Bloggen henfaller mer og mer til runkemateriale krydret med ungdomsskoletekster. Det er litt synd for de som egentlig likte bloggen. 

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
På 28.7.2018 den 22.12, Nettejea skrev:

Bestevenninna mi er på samme sted som CBE og har fått noen snapper av hvor stor operasjon det er å ta bilder i vannkanten på stranda. Jeg flira godt 🤣

Ei bekjent av meg tok flyet ned med de til Hellas, eksfotballfruen og fruemannen (og selvfølgelig arvingene) var de eneste stivpyntede på hele flyturen🤦🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...