MissLucy Skrevet 12. oktober 2017 #41181 Del Skrevet 12. oktober 2017 14 minutter siden, Tørst skrev: Haha! Hva med innlegget der hun "spiller" piano naken, omsluttet av dynen, på hotellsuite? Haha, ja, det kommer høyt på lista! Hva annet? Det når hun ser trist ned på uteliggerne fra luksussuiten er jo med så klart, og det med fødebaggen må jo være med. Det med Diorsmokken kanskje? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 12. oktober 2017 #41182 Del Skrevet 12. oktober 2017 Og Frooshen, som det ble kjørt ens ærend til matbutikken for å kjøpe for å avbilde. Selv om hun hadde mottatt en sending fra selskapet rett før🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 12. oktober 2017 #41183 Del Skrevet 12. oktober 2017 2 timer siden, formula skrev:Tror nok jeg ville unnet meg litt mer vann, hvis jeg først skulle synke ned i det varme vannet og senke skuldrene. Hva vet du om hvor mye vann som var i badekaret? Og hva er nå det for en ting å kommentere?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 12. oktober 2017 #41184 Del Skrevet 12. oktober 2017 (endret) 4 timer siden, formula skrev: Trutmunn eller ei, den overleppa har fått seg "ei litta" dose av ett av eller annet... Kanskje derfor det ikke er/var postet bilder av henne på bloggen eller IG siden 8 oktober? Synes leppene ser normale ut på hytteturen. Endret 12. oktober 2017 av FantasDick 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anne B Skrevet 12. oktober 2017 #41185 Del Skrevet 12. oktober 2017 51 minutter siden, Amafalathiel skrev: Haha, ja, det kommer høyt på lista! Hva annet? Det når hun ser trist ned på uteliggerne fra luksussuiten er jo med så klart, og det med fødebaggen må jo være med. Det med Diorsmokken kanskje? Det verste er innlegget fra luksussuiten. Det er det mest usmakelige jeg har sett fra den kanten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 12. oktober 2017 #41186 Del Skrevet 12. oktober 2017 35 minutter siden, lillehammeren skrev: Hva vet du om hvor mye vann som var i badekaret? Og hva er nå det for en ting å kommentere?? Man må altså ikke være synsk for å se at hun har lite vann i det badekaret. Og med tanke på det smertehelvetet hun har vært gjennom, så...jo, jeg synes hun kunne ha unnet seg et skikkelig bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppen Skrevet 12. oktober 2017 #41187 Del Skrevet 12. oktober 2017 Hvem her inne var det som nevnte at frua kom til å sprade rundt i alpelue for en liten stund tilbake? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 12. oktober 2017 #41188 Del Skrevet 12. oktober 2017 13 minutter siden, Anne B skrev: Det verste er innlegget fra luksussuiten. Det er det mest usmakelige jeg har sett fra den kanten. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. oktober 2017 #41189 Del Skrevet 12. oktober 2017 Tråden er ryddet for kommentarer om kropp. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 12. oktober 2017 #41190 Del Skrevet 12. oktober 2017 2 timer siden, Pigaloppen skrev: Hvem her inne var det som nevnte at frua kom til å sprade rundt i alpelue for en liten stund tilbake? Alpelue kan jo være fint, hvis den passer til resten av antrekket. Da synes jeg det er verre med "skipperlua", den er bare rar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 12. oktober 2017 #41191 Del Skrevet 12. oktober 2017 Både alpeluene og toppen er fra Zara. Hvis det faktisk er slik at hun IKKE er sponset, synes jeg hun utviser utrolig dårllg fantasi i når hun handler. Alt er jo Zara, Gina og Ganni. Ispedd litt Lindex sånn et par ganger i året. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 12. oktober 2017 #41192 Del Skrevet 12. oktober 2017 2 hours ago, Anne B said: Det verste er innlegget fra luksussuiten. Det er det mest usmakelige jeg har sett fra den kanten. Enig, det er det desidert verste blogginnlegget noensinne. Når hun sitter på balkongen av et luksushotellrom med frokost på senga og "liksom" reflekterer over de stakkars uteliggerne mens hun sitter å slurper på kaffekoppen. Let them eat cake, liksom. Hvorfor ikke spandere hotellfrokost på uteliggerne, mens du selv spiser frokost i restauranten, dersom du faktisk synes at samfunnsforskjellene er ille? I stedet for å bare påpeke dem med at du selv er heldig, og stakkars de som ikke er like heldige. I realiteten nyter hun godt av samfunnsforskjeller, og ønsker ønsker å spare hver minste krone når hun har anledning til å få sponsoravtaler. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. oktober 2017 #41193 Del Skrevet 12. oktober 2017 Episk blogginnlegg, det med hotellrom og tiggere, må være en gavepakke til folk som forsker på trender i tiden. Ser man ikke parallellen til Trump, er man jo blind. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skribent Skrevet 12. oktober 2017 #41194 Del Skrevet 12. oktober 2017 Alltid likt alpelue. Trodd at det ikke gikk an å ha den på rart. Tok feil. Stor pusete alpelue innendørs med tynn topp til? Kutt ut a, ta på deg en kåpe og kom deg ut i kulda og få roser i kinnene og rød nese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fina Skrevet 12. oktober 2017 #41195 Del Skrevet 12. oktober 2017 Kan noen linke til dette episke bourgoise-møter-proletariat/tigger-innlegget? Jeg har jaggu ikke sett det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 12. oktober 2017 #41196 Del Skrevet 12. oktober 2017 Google fotballfrue uteligger så har du det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filifjonka Skrevet 12. oktober 2017 #41197 Del Skrevet 12. oktober 2017 (endret) 31 minutes ago, Lopploella said: Google fotballfrue uteligger så har du det. En ting må vi aldri glemme, de rike er så takknemlige fordi de er rike, og da er jo alt i skjønneste orden og fult forståelig... Endret 12. oktober 2017 av filifjonka 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skribent Skrevet 12. oktober 2017 #41198 Del Skrevet 12. oktober 2017 12 minutter siden, filifjonka skrev: En ting må vi aldri glemme, de rike er så takknemlige fordi de er rike, og da er jo alt i skjønneste orden og fult forståelig... Let them eat cake (no offense to Marie Antoinette) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrist Skrevet 13. oktober 2017 #41199 Del Skrevet 13. oktober 2017 3 timer siden, fina skrev: Kan noen linke til dette episke bourgoise-møter-proletariat/tigger-innlegget? Jeg har jaggu ikke sett det! http://www.carolinebergeriksen.no/2016/11/01/hotellfrokost/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
På besøk Skrevet 13. oktober 2017 #41200 Del Skrevet 13. oktober 2017 4 timer siden, boblebrist skrev: http://www.carolinebergeriksen.no/2016/11/01/hotellfrokost/ Det kommentarfeltet er giftig... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg