Gjest formula Skrevet 13. oktober 2017 #41241 Skrevet 13. oktober 2017 Bra aktivitet på CBEs facebook under "Alpelue" nå. Veldig spent på om hun kommer til å svare
Trosten Skrevet 13. oktober 2017 #41242 Skrevet 13. oktober 2017 3 timer siden, LilleSnupp skrev: Fy fela for en bedriten svaring fra firmaet under Lindex innlegget! #hersketeknikkmegherogmegder Typisk Caroline-strategi. Svare krasst med smiley, la fansen kaste seg over kritikeren, komme inn mot slutten og smoothe over. 8
Gjest Anne B Skrevet 13. oktober 2017 #41243 Skrevet 13. oktober 2017 20 minutter siden, formula skrev: For en skrekkelig måte å uttrykke seg på! Dette mennesket må på en eller annen måte stå i relasjon til CBE, ingen tvil om det. Og at det er samme Bente er det vel ingen tvil om, samme aggressive språk og bruk av store bokstaver. For meg sier disse kommentarene alt om hvordan det ekteparet egentlig er. Man kan jo spørre seg hvorfor de i det hele tatt har kommentarfelt. Det er ikke for å kommunisere med leserne men for å få sin daglige dose med skryt om hvor vakker og flink hun er. Hvor mange av kommentarene de selv står for er ikke godt å vite. De fremstår som noen bedrevitere og skal alltid vinne diskusjoner. At hun har dårlig samvittighet for å sitte i tårnsuiten og kikke ned på de hjemløse, det er vel ingen andre enn dem selv som tror på.
Gjest Asti Skrevet 13. oktober 2017 #41244 Skrevet 13. oktober 2017 (endret) På 10.10.2017 den 20.25, Asti skrev: Vedr. kommentarfusk så er det ikke noen grunn til å mistenke personen som har svart der inne, dvs B.... for å være LKE. Vi som skriver her i tråden er bedre tjent med at man ikke spekulerer i slikt. Tilføyelse: Husk at LKE over flere år la an en slik tone i kommentarfeltet som enkelte dessverre har kopiert Siterer meg selv. Da jeg sjekket kildekodene for 2012 og 2013 var der ingen grunn til å mistenke denne leseren for å være cbe&co. Jeg håper vi kan slutte å spekulere rundt denne leseren. Endret 15. oktober 2017 av Asti
Inocybe Skrevet 13. oktober 2017 #41245 Skrevet 13. oktober 2017 6 minutter siden, Asti skrev: Siterer meg selv. Da jeg sjekket kildekodene for 2012 og 2013 var der ingen grunn til å mistenke denne leseren for å være cbe&co. Jeg håper vi kan slutte å spekulere rundt denne leseren. Enig. Når ikke det kan bevises det er samme person synes jeg vi ikke skal spekulere så veldig på akkurat det. Det er tråden ikke tjent med 6
Pikachuchu Skrevet 13. oktober 2017 #41246 Skrevet 13. oktober 2017 Kanskje alt dette dramaet i kommentarfeltet er en ny strategi for å trekke lesere til bloggen? Selv om det egentlig bare skal være rosa skyer og harmoni der.. 2
På besøk Skrevet 13. oktober 2017 #41247 Skrevet 13. oktober 2017 Ser på snap at hun har vært ute og kjørt bil. Kjøpt med veisnacks og, hele tre (!) biter smågodt. #thinspiration 12
Gjest formula Skrevet 13. oktober 2017 #41248 Skrevet 13. oktober 2017 Så med glede at hun har sluppet gjennom linken til Framtiden i våre hender på bloggen. Var spent på om hun ville skrive noe om dette i neste innlegg, men hva finner vi der? Jo, "10 spørsmål på en fredag", som starter med : hva spiste du til frokost i dag? Når gråt du sist? Hvorpå hun opplyser om det. Og sånn fortsetter det. Hvem i allverden har interesse av dette? Og har noen i det heletatt noen spurt? Og i tilfelle, hvem?? Attpåtil gjenbruk av bilder av de små. Som ikke har vært på bloggen noen dager.
Gjest Asti Skrevet 13. oktober 2017 #41249 Skrevet 13. oktober 2017 (endret) 1 time siden, Inocybe skrev: Enig. Når ikke det kan bevises det er samme person synes jeg vi ikke skal spekulere så veldig på akkurat det. Det er tråden ikke tjent med Takk. Sjekket nå: I kommentarfeltet her http://www.carolinebergeriksen.no/2012/02/25/skal-ikke-klage-pa-arbeidsforholdene/comment-page-1/#comments skrev også sykepleier B., men det var kun disse Anne: http://imgur.com/a/3E8dQ Pia: http://imgur.com/a/iVHAM Henriette: http://imgur.com/a/A6nzs som hadde samme gravatar som adm/Fotballfrue. Tilføyelse: Det er derfor ingen grunn til å spekulere videre. Endret 13. oktober 2017 av Asti
Gjest Asti Skrevet 13. oktober 2017 #41250 Skrevet 13. oktober 2017 (endret) Her - http://www.carolinebergeriksen.no/2015/12/30/kommentarfeltproblematikk/ - kan man lese hvilke tanker CBE hadde i desember 2015 om kommentarfeltproblematikken. Hun lovte den gangen å slå hardt ned på søppelkommentarer: "De vil rett og slett bli sensurert bort med hard hånd fordi de ødelegger leseropplevelsen til andre som leser bloggen og de ødelegger min glede ved å oppdatere bloggen. Det ønsker jeg ikke. ". Det har flere ganger vært tema her inne på Rampelyset at hun likevel har tillatt "søppelkommentarer". Det er kjempeflott at dette blir satt fokus på her inne. Endret 21. oktober 2017 av Asti
Gjest boblebrist Skrevet 13. oktober 2017 #41251 Skrevet 13. oktober 2017 17 minutter siden, Anne B skrev: Dersom kommentarfeltet er der kun for at hun skal dyrke sitt ego så gir det ingen mening for andre enn henne selv. Så pinlig å sitte der og skrive "tusen takk" x antall ganger for dagen og så attpåtil publisere det. Men klart det, hvis ikke hele verden får se det så gir det ingen mening. Pinlig er en rimelig god beskrivelse. Jeg lurer på om hun noen gang kjenner litt på det, slik som kommentaren på kragebena av alle ting. Når alle publiseringer av kommentarer er et aktivt valg, så fremstår det hele som nettopp pinlig. Hva sitter hun egentlig å tenker på under den prosessen?
Gjest Snøsøta Skrevet 13. oktober 2017 #41252 Skrevet 13. oktober 2017 17 minutter siden, Asti skrev: Enig. Her - http://www.carolinebergeriksen.no/2015/12/30/kommentarfeltproblematikk/ - kan man lese hvilke tanker CBE hadde i desember 2015 om kommentarfeltproblematikken. Hun lovte den gangen å slå hardt ned på søppelkommentarer: "De vil rett og slett bli sensurert bort med hard hånd fordi de ødelegger leseropplevelsen til andre som leser bloggen og de ødelegger min glede ved å oppdatere bloggen. Det ønsker jeg ikke. ". Det har flere ganger vært tema her inne på Rampelyset at hun likevel har tillatt "søppelkommentarer". Det er kjempeflott at dette blir satt fokus på. Hun slipper altså igjennom kommentarer som bidrar til leseropplevelser og hennes glede over å oppdatere bloggen og søppelkommentarer som støtter bloggen bidrar tydeligvis positivt med det. Det er en ganske aktiv og svært lite demokratisk policyuttalelse fra firmaet det der da. Og i alle fall ikke ubevisst eller ugjennomtenkt.
Keaton Skrevet 13. oktober 2017 #41253 Skrevet 13. oktober 2017 Helt surrealistisk at en voksen, gift kvinne med barn publiserer ros om utseendet som minner om instafeeden til en poppis fjortis. Spekulasjoner om leserkommentarer og hvem som skriver disse, bør vi unngå. Bedre å diskutere hvorfor disse ufine kommentarene i det hele tatt publiseres. 23
Ultiva Skrevet 13. oktober 2017 Forfatter #41254 Skrevet 13. oktober 2017 (endret) 53 minutter siden, Asti skrev: Takk. Sjekket nå: I kommentarfeltet her http://www.carolinebergeriksen.no/2012/02/25/skal-ikke-klage-pa-arbeidsforholdene/comment-page-1/#comments skrev også sykepleier B., men det var kun disse Anne: http://imgur.com/a/3E8dQ Pia: http://imgur.com/a/iVHAM Henriette: http://imgur.com/a/A6nzs som hadde samme gravatar som adm/Fotballfrue. Tilføyelse: Det er derfor ingen grunn til å spekulere videre. "I kommentarfeltet til dette innlegget så var det kun disse tre personene som var oppkonstruert av admin." Det er så kriseflaut. Når daværende daglig leder forfalsker hele TRE ulike identiteter under ett og samme blogginnlegg; da er det virkelig på tide å gå inn i seg selv og spørre hvem som egentlig er det største nettrollet av alle. Edit: ser forøvrig at CBE har kommentert ett minutt etter en falsk kommentar skrevet fra samme admin. Selvfølgelig var hun med på dette. Endret 13. oktober 2017 av Ultiva 39
Gjest Skribent Skrevet 13. oktober 2017 #41255 Skrevet 13. oktober 2017 1 minutt siden, Ultiva skrev: "I kommentarfeltet til dette innlegget så var det kun disse tre personene som var oppkonstruert av admin." Det er så kriseflaut. Når daværende daglig leder forfalsker hele TRE ulike identiteter under ett og samme blogginnlegg; da er det virkelig på tide å gå inn i seg selv og spørre hvem som egentlig er det største nettrollet av alle. Bare tre? Jaja, men da er det helt innafor. Ikke bekymringsverdig i det hele tatt at voksne mennesker ikke har betenkeligheter med å lage et eget univers med egne regler på tvers av all alminnelig anstendighet.
Gjest Anne B Skrevet 13. oktober 2017 #41256 Skrevet 13. oktober 2017 19 minutter siden, boblebrist skrev: Pinlig er en rimelig god beskrivelse. Jeg lurer på om hun noen gang kjenner litt på det, slik som kommentaren på kragebena av alle ting. Når alle publiseringer av kommentarer er et aktivt valg, så fremstår det hele som nettopp pinlig. Hva sitter hun egentlig å tenker på under den prosessen? Hun får sin daglige dose skryt og blir høy på seg selv. Tror hun tenker det er helt normalt.
Indii Skrevet 13. oktober 2017 #41257 Skrevet 13. oktober 2017 52 minutter siden, Asti skrev: Enig. Her - http://www.carolinebergeriksen.no/2015/12/30/kommentarfeltproblematikk/ - kan man lese hvilke tanker CBE hadde i desember 2015 om kommentarfeltproblematikken. Hun lovte den gangen å slå hardt ned på søppelkommentarer: "De vil rett og slett bli sensurert bort med hard hånd fordi de ødelegger leseropplevelsen til andre som leser bloggen og de ødelegger min glede ved å oppdatere bloggen. Det ønsker jeg ikke. ". Det har flere ganger vært tema her inne på Rampelyset at hun likevel har tillatt "søppelkommentarer". Det er kjempeflott at dette blir satt fokus på. Det her er en artig gjenganger hos flere bloggere. Leserne skal klikke seg inn i et "positivt univers" og bli "inspirert", også i kommentarfeltet. Synes det er fordummende ovenfor leserne å tro at folk får ødelagt leseropplevelsen sin av å lese kritiske spørsmål eller meninger. Den må man litt lenger ut på landet enn Sarp for at jeg skal kjøpe, den er nok sin egen opplevelse bloggerne vektlegger her. 😁 10
Pikachuchu Skrevet 13. oktober 2017 #41258 Skrevet 13. oktober 2017 22 minutter siden, Ultiva skrev: "I kommentarfeltet til dette innlegget så var det kun disse tre personene som var oppkonstruert av admin." Det er så kriseflaut. Når daværende daglig leder forfalsker hele TRE ulike identiteter under ett og samme blogginnlegg; da er det virkelig på tide å gå inn i seg selv og spørre hvem som egentlig er det største nettrollet av alle. Edit: ser forøvrig at CBE har kommentert ett minutt etter en falsk kommentar skrevet fra samme admin. Selvfølgelig var hun med på dette. Lurer på hvem som lever i en alternativ virkelighet? 10
Piggi Skrevet 13. oktober 2017 #41259 Skrevet 13. oktober 2017 1 minutt siden, Skribent skrev: Etter flere oppfordringer om å droppe spekulasjoner kan du godt la det ligge. Jeg skrev dette noen sider lenger tilbake før dette ble sagt. Jeg så etterpå at det var flere oppfordringer om å ikke spekulere i det men da var det for seint. Velger å la det så så får de raportere meg de som vil. Når jeg siterer noen så leser ikke ikke ferdig hele tråden og går så tilbake og kommenterer. Da skjer sånn som dette.
gjest91 Skrevet 14. oktober 2017 #41260 Skrevet 14. oktober 2017 Journalisten som skriver "ekspidere"..... 2
Fremhevede innlegg