Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest formula

Synes hun har mye produktplassering, jf  "migreneinnlegget", der alskens flasker, krukker og duftlys der etiketten er nøye vendt mot kamera. Har sett dette mange ganger. Er dette produkter hun bare viser fram, eller får hun betalt for det? Spør fordi jeg oppriktig lurer på det. Ser jo ut som de tilfeldigvis står vendt sånn, men....

Endret av formula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, formula skrev:

Synes hun har mye produktplassering, jf  "migreneinnlegget", der alskens flasker, krukker og duftlys der etiketten er nøye vendt mot kamera. Har sett dette mange ganger. Er dette produkter hun bare viser fram, eller får hun betalt for det? Spør fordi jeg oppriktig lurer på det. Ser jo ut som de tilfeldigvis står vendt sånn, men....

Jeg tror ikke det er tilfeldig, nei. Hun har vist frem MYE Rituals-greier gjennom tidene. Det er mye, veldig nye produktplassering i den bloggen. Men som frua sier - er det ikke merket, er det ikke reklame. Hun er jo #bestiklassen på reklamemerking.

Endret av pøbelsara
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, formula skrev:

Forøvrig er slike parfymerte produkter virkelig drepen for folk med migrene. :( 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
3 minutter siden, pøbelsara skrev:

Forøvrig er slike parfymerte produkter virkelig drepen for folk med migrene. :( 

I Know! Og når hun skriver at hun har "skikkelige etterdønninger", er det litt rart at hun velger å gjøre det. Nesten så man kan lure på om denne posten ikke handler så mye om migrene, men heller om en mulighet til å vise produkter fra Rituals og Ida Sjöstedt. Men ettersom det ikke er merket, så er det vel heller ikke reklame? Det hun tilfeldigvis (?) viser fram på denne måten er jo gjerne småting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jeg kjenner at jeg hisser meg opp hver gang noen siterer eller lenker til veilederen. Når skal FO skjønne at de kan lage så mange f**kings veiledere som de bare lyster når faktum er at de fungerer som en fis på en forblåst holme. Med mindre de følger det opp så kommer det ikke til å ha effekt. 

Jeg skal gi dem et gratis råd. Kjør en sak på et par bloggere, med saftige bøter. Da, og bare da vil de få til endringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til og med JEG skjønner retningslinjene. Er dere flinke til å samle bevis og sende inn til FO med jevne mellomrom? Dere har jo bevis i massevis! Noen som tjener millioner på "gråsoner" burde ikke slippe billig unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå er reklamemerkingen endret til -reklame for Get inspired -

#kanhvishunvil

#bestiklsssen

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur
2 timer siden, Pigaloppen skrev:

Fin mulighet til å reklamere litt mer for biopeisen og tilfeldig posere litt sexy.

Ingen av de ullbildene kommer vel under kategorien sexy? Selv frua får ikke det til, altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skribent
23 minutter siden, Topptur skrev:

Ingen av de ullbildene kommer vel under kategorien sexy? Selv frua får ikke det til, altså. 

Like fullt er det, ulltøy aldri så mye, kul umulig å unngå trutmunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
16 minutter siden, Skribent skrev:
39 minutter siden, Topptur skrev:

Like fullt er det, ulltøy aldri så mye, kul umulig å unngå trutmunn.

Trutmunn eller ei, den overleppa har fått seg "ei litta" dose av ett av eller annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, formula skrev:

I Know! Og når hun skriver at hun har "skikkelige etterdønninger", er det litt rart at hun velger å gjøre det. Nesten så man kan lure på om denne posten ikke handler så mye om migrene, men heller om en mulighet til å vise produkter fra Rituals og Ida Sjöstedt. Men ettersom det ikke er merket, så er det vel heller ikke reklame? Det hun tilfeldigvis (?) viser fram på denne måten er jo gjerne småting.

Spør du meg, så har frua hatt dette badet for flere uker siden, eller i sommer kanskje? Fullsminket og fin og slettes ikke en dag etter et migreneanfall uten medisinering. Eventyrfortellingen har ingen ende. Noen som har et bedre ord for det siste?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Kleenex skrev:

Spør du meg, så har frua hatt dette badet for flere uker siden, eller i sommer kanskje? Fullsminket og fin og slettes ikke en dag etter et migreneanfall uten medisinering. Eventyrfortellingen har ingen ende. Noen som har et bedre ord for det siste?

Enig. Trodde uansett ikke frua hadde tid til karbad?

spør du meg, så er migrenehistorien kun en dårlig påskudd for å publisere bilder av seg selv i badekaret. Minner om Anna Rasmussen og påskuddet for å poste bilder av seg selv i dusjen (noe med at det er stress med unger tror jeg det var?)

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest formula
18 timer siden, Kollontaj skrev:

Bildene ble tatt 12.45. 

Hun startet altså dagen med et deilig bad kl 12.45, ellers opplyser hun at hun :"bare vært inne og jobbet i hele dag, jeg hadde jo en god del å ta tak i fra i går" før hun "skal gå og hente barna i barnehagen snart" postet 16.30. Travle dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
13 minutter siden, formula skrev:

Hun startet altså dagen med et deilig bad kl 12.45, ellers opplyser hun at hun :"bare vært inne og jobbet i hele dag, jeg hadde jo en god del å ta tak i fra i går" før hun "skal gå og hente barna i barnehagen snart" postet 16.30. Travle dager.

Tror nok jeg ville unnet meg litt mer vann, hvis jeg først skulle synke ned i det varme vannet og senke skuldrene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, formula skrev:

Tror nok jeg ville unnet meg litt mer vann, hvis jeg først skulle synke ned i det varme vannet og senke skuldrene. 

etter en grundig vurdering har jeg kommet til at badekarmigreneinnlegget er inne på min topp 10 over fruas mest latterlige innlegg noensinne.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skribent
1 minutt siden, Amafalathiel skrev:

etter en grundig vurdering har jeg kommet til at badekarmigreneinnlegget er inne på min topp 10 over fruas mest latterlige innlegg noensinne.

Kjenner at begrepet «troverdighet» ikke betyr det samme for meg lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Amafalathiel skrev:

Haha! Hva med innlegget der hun "spiller" piano naken, omsluttet av dynen, på hotellsuite? 

Obs. Hun spilte selvfølgelig flygel. 

Endret av Tørst
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, formula said:

Akkurat nok vann til at frua kunne dyppe den smekre leggen sin, slik at den ble pen og shiny til bildet. Så snart det var tatt ble nok Ida Sjöstedt-duftlysene blåst ut og desiliteren med badevann iblandet Rituals-produkt tappet ut.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...