Fredrik29 Skrevet 26. januar 2016 #22641 Del Skrevet 26. januar 2016 Synes hun var flink og naturlig på videoen bruk av ring eller ei blir bare fjas, men lavkarbo-boller frister virkelig ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 26. januar 2016 #22642 Del Skrevet 26. januar 2016 Når jeg først tar meg en bolle, så tar jeg meg en ordentlig bolle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 26. januar 2016 #22643 Del Skrevet 26. januar 2016 (endret) Alt dette pratet om boller gjør meg fysen! Endret 26. januar 2016 av Cornucopia 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 26. januar 2016 #22644 Del Skrevet 26. januar 2016 48 minutter siden, Fredrik29 skrev: Synes hun var flink og naturlig på videoen bruk av ring eller ei blir bare fjas, men lavkarbo-boller frister virkelig ikke Det frister definitivt ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 26. januar 2016 #22645 Del Skrevet 26. januar 2016 Et øyeblikk siden, Atheena skrev: Det frister definitivt ikke! Jamen de smaker jo akkurat det samme som vanlige, ifølge frua. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 26. januar 2016 #22646 Del Skrevet 26. januar 2016 Stinker det like bra som lavkarbo brød? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 26. januar 2016 #22647 Del Skrevet 26. januar 2016 21 minutter siden, LilleSnupp skrev: Jamen de smaker jo akkurat det samme som vanlige, ifølge frua. Jeg har faktisk prøvd den pizzabunnen hun skrøyt så hemningsløst av når lavkarbofeberen sto på for fult. Den var ikke god og kan overhode ikke sammenlignes med vanlig pizzabunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WalkerTexas Skrevet 26. januar 2016 #22648 Del Skrevet 26. januar 2016 Har ikke sett videoen, men om det er snakk om Carolines oppskrift på boller med mandelmel, så har jeg bakt disse flere ganger, dog med litt justeringer. De er veldig gode, men vanlige boller er det absolutt ikke!! Kan ikke sammenlignes engang. Og det er ikke vits i å lage mer enn man spiser den dagen, dagen etter er de ikke gode. Minner meg litt om da CBE la ut oppskrift på lavkarbo hamburgerbrød, der ingrediensene hovedsakelig var egg, et meieriprodukt og minimalt med en lavkarbo melerstatning. Alle som kan lese en oppskrift måtte forstå at dette måtte smake mest som en omelett, men NEI, TENK! Det smakte helt som vanlige hamburgerbrød! Det er vanskelig å diskutere smak, men igjen... Det er tydeligvis CBE som har fasit (her også ) 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 26. januar 2016 #22649 Del Skrevet 26. januar 2016 Jeg har selv laget de bollene første gangen hun la ut oppskrift på de, og nei, de smaker ikke likt som hveteboller. De var absolutt ikke vonde på smak, men ikke gode nok til at jeg har laget de flere ganger.. Og ja, de hamburgerbrødene hennes smakte omelett. Pizzabunnen var heller ikke en høydare. (men, den lasagneoppskriften hun har med mascarpone i er helt vanvittig god, blitt en av topp 5 favorittretter her i heimen!) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 26. januar 2016 #22650 Del Skrevet 26. januar 2016 28 minutter siden, Atheena skrev: Jeg har faktisk prøvd den pizzabunnen hun skrøyt så hemningsløst av når lavkarbofeberen sto på for fult. Den var ikke god og kan overhode ikke sammenlignes med vanlig pizzabunn. Nytter jo ikke å diskutere smak da, og lage kritikk ut av det. Vi liker alle forskjellig ting og smaker. Dette blir bare tullete... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 26. januar 2016 #22651 Del Skrevet 26. januar 2016 17 minutter siden, skruf skrev: Jeg har selv laget de bollene første gangen hun la ut oppskrift på de, og nei, de smaker ikke likt som hveteboller. De var absolutt ikke vonde på smak, men ikke gode nok til at jeg har laget de flere ganger.. Og ja, de hamburgerbrødene hennes smakte omelett. Pizzabunnen var heller ikke en høydare. (men, den lasagneoppskriften hun har med mascarpone i er helt vanvittig god, blitt en av topp 5 favorittretter her i heimen!) Vi har alle ulike smaker. Noen liker det, andre ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 26. januar 2016 #22652 Del Skrevet 26. januar 2016 23 minutter siden, WalkerTexas skrev: Har ikke sett videoen, men om det er snakk om Carolines oppskrift på boller med mandelmel, så har jeg bakt disse flere ganger, dog med litt justeringer. De er veldig gode, men vanlige boller er det absolutt ikke!! Kan ikke sammenlignes engang. Og det er ikke vits i å lage mer enn man spiser den dagen, dagen etter er de ikke gode. Minner meg litt om da CBE la ut oppskrift på lavkarbo hamburgerbrød, der ingrediensene hovedsakelig var egg, et meieriprodukt og minimalt med en lavkarbo melerstatning. Alle som kan lese en oppskrift måtte forstå at dette måtte smake mest som en omelett, men NEI, TENK! Det smakte helt som vanlige hamburgerbrød! Det er vanskelig å diskutere smak, men igjen... Det er tydeligvis CBE som har fasit (her også ) Hun har vel ikke hevdet at hun er noe fasit kun fordi hun sier at hun synes det og det smaker godt. Vi er alle forskjellige med ulike smaker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 26. januar 2016 #22653 Del Skrevet 26. januar 2016 1 time siden, Mahnaz skrev: Når jeg først tar meg en bolle, så tar jeg meg en ordentlig bolle! Og noen liker å lage sunne alternativer av ting. Helt ok det også. Ingenting er mer eller mindre riktig/feil. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 26. januar 2016 #22654 Del Skrevet 26. januar 2016 Og forøvrig leser jeg ikke denne debatten om ringbruk under matlaging som kritikk av cbe, men som en rekke refleksjoner og erfaringer rundt hva som er greit av smykkebruk der hygiene er viktig. Jeg synes cbe har fått mye skryt for den videobloggingen av folk her, og jeg likte det også. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipset Skrevet 26. januar 2016 #22655 Del Skrevet 26. januar 2016 Er det bare jeg som syns hun ser fryktelig usikker ut på videoen? Det skinner godt igjennom at det er LKE som er kameramann. Hun tar jo flere ganger å smiler beskjedent mens hun titter bort på kameraet. Litt sånn "Var det greit, eller teit?". 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 26. januar 2016 #22656 Del Skrevet 26. januar 2016 42 minutter siden, Bootybuilder skrev: Vi har alle ulike smaker. Noen liker det, andre ikke. Egentlig ikke. Jeg har ikke prøvd dem, men jeg så ingrediensene hun satt fram, og det er ganske opplagt at de må være ganske forskjellige fra vanlige hveteboller. De er glutenfrie, og hun bruker bakepulver og ikke gjær. Det er utrolig vanskelig å lage gode boller uten gluten. Da blir det selvfølgelig helt forskjellig fra vanlige boller. Og glutenfri bakst blir hard og tørr dagen etter, sånn er det bare. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 26. januar 2016 #22657 Del Skrevet 26. januar 2016 52 minutter siden, Bootybuilder skrev: Nytter jo ikke å diskutere smak da, og lage kritikk ut av det. Vi liker alle forskjellig ting og smaker. Dette blir bare tullete... Er en viss forskjell på å si "det smaker godt", og å si "det smaker som vanlige hamburgerbrød!" når det åpenbart smaker omelett 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 27. januar 2016 #22658 Del Skrevet 27. januar 2016 27 minutter siden, Amafalathiel skrev: Egentlig ikke. Jeg har ikke prøvd dem, men jeg så ingrediensene hun satt fram, og det er ganske opplagt at de må være ganske forskjellige fra vanlige hveteboller. De er glutenfrie, og hun bruker bakepulver og ikke gjær. Det er utrolig vanskelig å lage gode boller uten gluten. Da blir det selvfølgelig helt forskjellig fra vanlige boller. Og glutenfri bakst blir hard og tørr dagen etter, sånn er det bare. Men det er da ingen som sier at dette er hveteboller! Hun sier at det er en god erstatning og at hun synes de er tilnærmet like gode. Og vi har alle ulike smaker, noen liker det, noen liker det ikke. Så nei, den kritikken om smak er tullete. Sånt blir umulig å diskutere. Alle skjønner at dette ikke vil smake akkurat det samme som hveteboller. Dere tolker veldig mye ut av ingenting. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 27. januar 2016 #22659 Del Skrevet 27. januar 2016 (endret) 28 minutter siden, RompeRusk skrev: Er en viss forskjell på å si "det smaker godt", og å si "det smaker som vanlige hamburgerbrød!" når det åpenbart smaker omelett Jeg har lest hun skrive om disse hamburgerbrødene mange ganger, og hun har aldri sagt at de smaker helt likt som vanlige hamburgerbrød. Hun sier at det smaker "som" hamburgerbrød, ikke likt. En vesentlig forskjell. Og her kommer vi er forskjellige med ulik smak inn. Noen vil være enig, andre ikke. Dette er og blir en tullete diskusjon. Det er jo andre i den tråden her som har skrevet de syntes hamburgerbrødene var veldig gode. Jeg forstår ikke hva problemet er med at hun sier hva hun liker og hva hun synes det smaker som. Vi har alle våre preferanser. Det er så ødeleggende for tråden å snakke om ringer og hva hun sier smaker godt. De feste menneser vet at sånt er individuelt. Hvis det er feil at hun sier det også, så må jo det gjelde alle som anbefaler noe mat for andre for det kan være de ikke liker det så godt eler syntes det var en god erstatning for det. Endret 27. januar 2016 av Bootybuilder 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 27. januar 2016 #22660 Del Skrevet 27. januar 2016 Uff, nå var det ikke noe særlig god stemning her inne. Tvungen klemmerunde Kan vi ikke bare si at smaken er som baken - delt i to (og midt i mellom er det et hull fullt av lort)? Er det noen som vet hvilket intervju som skulle gjøres på Gardermoen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg