Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

I avisa idag annonseres det at på DNA Arkaden i Skien (et kjøpesenter med knapt noen butikker igjen) i morgen fra kl 17-20 skal hun lansere veskene sine.

Har veldig mye annet å gjøre på den tida, ellers skulle jeg vært der og sett på hvordan veskene "rives bort fra hyllene"

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det ikke lov til å le høyt, da blir det slettet som hets og latterliggjøring, så da må jeg bare nevne igjen på en gravalvorlig måte.

Jeg synes det er ganske kjedelig å se bilde av kaffekoppen hun holder i hånda, det er ikke det man håper å se bilde av når hun har reist helt til København og skal ha stor veskelansering. Hun kunne like gjerne ha kopiert innlegg og snap fra mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag i forrige uke. Jeg ser ikke forskjell. BIlde av pulsklokke, mat og kaffekopp kan man ta hvor som helst.

Bloggen begynner å bli fryktelig kjedelig altså, hun har jo alle forutsetinger for å gjøre den bittelitt mer interressant.

Det må da være lov si dette vel. :glare:

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående veskene ser jeg på Adax sin side at de to største er mye mindre i størrelse enn jeg hadde trodd.

Treningsbagen er L: 42 cm. H. 33 cm. D. 16 cm.

Der hadde ikke jeg fått plass til innesko, treningshåndkle + dusjhåndkle, såpe, shampo og deodorant. :klo:

Og carolinevesken, som visstnok har plass til både mac og mye mer,  er akkurat på millimeteren like lang som min 13" macbook, og tre cm å gå på i høyden. L: 32,5 cm. H. 26 cm. D. 11 Da blir det trangt å få noe mere oppi. Adax hjemmeside

Her hos HG vesker står det forresten at Caroline er  'blant annet kjent som karrierekvinne, mor og idrettsutøver' .

Nå også idrettsutøver altså.

Da er jeg kjent som mor, kunstner og fotograf. :ironi:

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at du egentlig skulle skrive eventet, men setningen ble så mye bedre av ordet eventyr, i betydningen av at man forteller en historie som ikke har med virkeligheten å gjøre. Jeg tror heller ikke det var så mange der ref hva man har tatt bilder av og publisert.

Hun skriver om det her i kommentarfeltet. http://carolinebergeriksen.no/2015/10/06/orangeriet-adax-by-caroline-berg-eriksen/#comments Hun tror alle 30 inviterte var innom i løpet to timer. Veldig vellykket event i følge henne og Adax.

Jeg får følelsen av at hun ikke er så fornøyd som hun sier, med tanke på den lengre "forsvarstalen" hun kommer med her på et enkelt spørsmål om hvor mange som kom.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver om det her i kommentarfeltet. http://carolinebergeriksen.no/2015/10/06/orangeriet-adax-by-caroline-berg-eriksen/#comments Hun tror alle 30 inviterte var innom i løpet to timer. Veldig vellykket event i følge henne og Adax.

Jeg får følelsen av at hun ikke er så fornøyd som hun sier, med tanke på den lengre "forsvarstalen" hun kommer med her på et enkelt spørsmål om hvor mange som kom.

Nåh, det var jo bare et presse-event med 30 journalister som skal jobbe med å hause opp kolleksjonen og bloggen frem til lansering i desember.

Fra januar går bloggen over til United Influensa (det høres så mye bedre ut!) som satser på markedsandeler utover Norge, så da må det jobbes med den tåen de har innafor i DK som best de kan.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at du egentlig skulle skrive eventet, men setningen ble så mye bedre av ordet eventyr, i betydningen av at man forteller en historie som ikke har med virkeligheten å gjøre. Jeg tror heller ikke det var så mange der ref hva man har tatt bilder av og publisert.

Haha! Heretter kjent som Eventyret i København.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er bare min mening, men jeg synes hun har gjort ganske dårlige valg når det gjelder disse designsamarbeidene og prosjekter hun har hatt ved siden av bloggen.

Tenker f.eks på Taylor heaven (?). Det er liksom ikke noe kvalitet i det hele tatt. Det tyder vel kanskje på at hun ikke har fått noen virkelig bra tilbud, men da tror jeg faktisk at jeg ville latt være og heller tatt grep om eget "rykte" så jeg kunne fått til et samarbeid med litt kvalitet i fremtiden.

Mange av disse bloggerne starter jo også nettbutikker som de siden legger ned. Virker nesten som de ikke har noen langsiktig strategi, men bare følger lite gjennomtenkte innfall.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Dette er bare min mening, men jeg synes hun har gjort ganske dårlige valg når det gjelder disse designsamarbeidene og prosjekter hun har hatt ved siden av bloggen.

Tenker f.eks på Taylor heaven (?). Det er liksom ikke noe kvalitet i det hele tatt. Det tyder vel kanskje på at hun ikke har fått noen virkelig bra tilbud, men da tror jeg faktisk at jeg ville latt være og heller tatt grep om eget "rykte" så jeg kunne fått til et samarbeid med litt kvalitet i fremtiden.

Mange av disse bloggerne starter jo også nettbutikker som de siden legger ned. Virker nesten som de ikke har noen langsiktig strategi, men bare følger lite gjennomtenkte innfall.

Men det skal hun ha, hun er virkelig god til å fremstille samarbeidspartnerene som om de var "top of the pops" (sorry, jeg er for gammel til å kunne dagens sjargong). Samarbeidet med Tailor Heaven foregikk da jeg enda var blåøyd og naiv hva kom til både CBE og bloggverden. Mitt inntrykk var at TH var en storhet når det gjaldt kleskolleksjoner. Jeg var jo ikke gravid og hadde dermed ikke behov for å oppsøke nettsiden til TH, men en kveld da jeg hadde "mye fritid" så gikk jeg inn og så litt på noe av det andre de solgte og da skjønte jeg jo fort at dette ikke var akkurat slik CBE hadde fremstilt det. Bildene var av dårlig kvalitet og bestod av tungt sminkede ungdommer med piercing i nesa, som poserte dårligere enn en middels tenåring foran speilet hjemme. Men frem til det levde jeg i den forestillingen som CBE hadde skapt. Dama er god på det hun driver med, så man skulle kunne ønske at hun brukte talentet sitt på noe som var samfunnsnyttig.

Dagens gruff, fra min side...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det skal hun ha, hun er virkelig god til å fremstille samarbeidspartnerene som om de var "top of the pops" (sorry, jeg er for gammel til å kunne dagens sjargong). Samarbeidet med Tailor Heaven foregikk da jeg enda var blåøyd og naiv hva kom til både CBE og bloggverden. Mitt inntrykk var at TH var en storhet når det gjaldt kleskolleksjoner. Jeg var jo ikke gravid og hadde dermed ikke behov for å oppsøke nettsiden til TH, men en kveld da jeg hadde "mye fritid" så gikk jeg inn og så litt på noe av det andre de solgte og da skjønte jeg jo fort at dette ikke var akkurat slik CBE hadde fremstilt det. Bildene var av dårlig kvalitet og bestod av tungt sminkede ungdommer med piercing i nesa, som poserte dårligere enn en middels tenåring foran speilet hjemme. Men frem til det levde jeg i den forestillingen som CBE hadde skapt. Dama er god på det hun driver med, så man skulle kunne ønske at hun brukte talentet sitt på noe som var samfunnsnyttig.

Dagens gruff, fra min side...

Den nettshopen var forferdelig! Kunne ikke forstå at hun ville assosieres med noe så dårlig, jeg tror ikke engang det er klær hun ville valgt selv og det er jo det som er verst egentlig.

Som det allerede er nevnt av mange hadde hun jo mulighet til å lage noe litt spennende ut av dette veske samarbeidet men den gang ei. Tror også hun er litt skuffet over lanseringen i Danmark, det ser man på valg av bilder. i

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra er med fordi hun skal være fotograf, så legger de ikke ut et eneste bilde fra eventet nå det er folk der? Det er jo det som er morsomt å se, ikke det tomme rommet og maten.

hvorfor er folk så opptatt av at cbe ikke reiser alene på sine turer? Er det ikke koselig å kunne reise sammen med noen. Om noen koser seg glugg i hjel på turer alene,så behøver ikke alle ha det slik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I avisa idag annonseres det at på DNA Arkaden i Skien (et kjøpesenter med knapt noen butikker igjen) i morgen fra kl 17-20 skal hun lansere veskene sine.

Har veldig mye annet å gjøre på den tida, ellers skulle jeg vært der og sett på hvordan veskene "rives bort fra hyllene"

vi er jo noe snåle mennesker.. ingen er spesiell glad i bloggen , dama eller noe av det hun driver med,.

men nysgjerrigheten tar litt overhånd også.  Vi bare må se hvor mye dumt hun skriver og gjør på blogg,instagram,Snap Chat ,og vi bør jo sniktitte inn vinduet i veskebutikken for å se at ingen handler noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen. Søstra er med som fotograf for å ta bilder før eventyret starter?

Hun må være den eneste bloggeren i verden som kun legger ut bilder fra events før gjestene kommer. :)

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er jo noe snåle mennesker.. ingen er spesiell glad i bloggen , dama eller noe av det hun driver med,.

men nysgjerrigheten tar litt overhånd også. Vi bare må se hvor mye dumt hun skriver og gjør på blogg,instagram,Snap Chat ,og vi bør jo sniktitte inn vinduet i veskebutikken for å se at ingen handler noe..

OK.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun må være den eneste bloggeren i verden som kun legger ut bilder fra events før gjestene kommer. :)

Tipper det var glissent, slik som i Oslo. Det er de samme 3-4-5 personene som går igjen på alle bildene fra eventen,

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor er folk så opptatt av at cbe ikke reiser alene på sine turer? Er det ikke koselig å kunne reise sammen med noen. Om noen koser seg glugg i hjel på turer alene,så behøver ikke alle ha det slik

Det stemmer bare så dårlig med at hun er en sterk, selvstendig kvinne når hun så godt som aldrig er alene hjemme eller drar lengre enn til Oslo alene. Jeg skjønner absolutt det er hyggelig å være to på tur. Men når hun alltid må ha en hånd å holde i får det henne til å framstå som umoden og uselvstendig.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget med medbrakt fotograf er vel å ta bilder av CBE - ikke ANDRE folk. Andre folk vil bare rote til de pene, ryddige bildene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun klarte å ta bilder sjøl før. Og de var nesten mindre kleine enn de nå.

Nja, jeg forstår at hun ønsker å ha med seg en som kan ta bilder i slike settinger, ihvertfall når hun selv skal avbildes. Ellers må hun vel bruke stativ eller hele tiden spørre noen. Det sagt så synes jeg hun (og mange andre bloggere) ikke opptrer videre naturlig foran kamera og det gir ganske kleine bilder. Blir litt vel oppstilt.

Hvis hun hadde blitt fulgt en dag av en profesjonell (og flink) fotograf tipper jeg bildene hadde blitt mer naturlig, en som bare hadde knipset bilder jevnt uten at CBE poserte. Om hun hadde klart å vært avslappet da.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg forstår at hun ønsker å ha med seg en som kan ta bilder i slike settinger, ihvertfall når hun selv skal avbildes. Ellers må hun vel bruke stativ eller hele tiden spørre noen. Det sagt så synes jeg hun (og mange andre bloggere) ikke opptrer videre naturlig foran kamera og det gir ganske kleine bilder. Blir litt vel oppstilt.

Hvis hun hadde blitt fulgt en dag av en profesjonell (og flink) fotograf tipper jeg bildene hadde blitt mer naturlig, en som bare hadde knipset bilder jevnt uten at CBE poserte. Om hun hadde klart å vært avslappet da.

Joda, jeg forstår fordelene med å ha med en fotograf på en sånn type tur. Men hun har ved flere anledninger nevnt at LK må være med henne overalt for å ta bilder. Flere hundre bilder hvorav fem-seks kommer på bloggen, og de er omtrent identiske. Før var det mer smil og se i kamera-bilder, nå er det mer sparkjøp-katalog med Krystle-hår og et blikk ut mot intet.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...