Gjest Atp Skrevet 17. september 2015 #17821 Del Skrevet 17. september 2015 Mulig jeg ser dårlig, men syns ikke det var noe merkverdig forskjell på han utover lyset som du sier. Posene/linjene under hans øyne er da helt like?sitter folk med lupe når de ser på bildene... (Ja jeg trenger briller) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 17. september 2015 #17822 Del Skrevet 17. september 2015 sitter folk med lupe når de ser på bildene... (Ja jeg trenger briller) /Reklame Det finnes en egen KG-lupe. Den koster 35 fritimer i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cathe. Skrevet 17. september 2015 #17823 Del Skrevet 17. september 2015 Jeg publiserte en kommentar der jeg skrev at det var trist at hun følte så behov for å retusjere seg selv når hun er så flott i virkeligheten. Den kommentaren ble ikke godkjent. De har jammen meg strengere kommentarfelt enn jeg var klar over. Da er du opptatt av en plettfri fasade altså, når selv ikke kommentarfeltet gir et representativt bilde av virkeligheten. Jeg skrev en kommentar tidligere om det, og jeg nevner det igjen; er "bekymret" for oppmerksomhetsbehovet deres. Det har gått for langt når LK velger å utsette både sin lille datter og andre uskyldige medtrafikanter for fare for en ussel selfie eller to. Kan ikke tenke meg at det var en eneste sjel som så sårt trengte en snap-update fra Herr Eriksen bak rattet. Snakk om selvopptatt dust. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 17. september 2015 #17824 Del Skrevet 17. september 2015 Noen som har studert snappen til LK i går, med tekst "out celebrating Adax by Caroline Berg eriksen", og lagt merke til haka, panna, nesa og kinnene til frua? Ser nesten ut til at det er redigert inn en farge der? (Den ligger fortsatt ute, og jeg klarer ikke laste opp bilde) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 17. september 2015 #17825 Del Skrevet 17. september 2015 Noen som har studert snappen til LK i går, med tekst "out celebrating Adax by Caroline Berg eriksen", og lagt merke til haka, panna, nesa og kinnene til frua? Ser nesten ut til at det er redigert inn en farge der? (Den ligger fortsatt ute, og jeg klarer ikke laste opp bilde) For meg ser det ut som det er pga lyset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 17. september 2015 #17826 Del Skrevet 17. september 2015 Finnes det 2 utgaver? Ingenting er likt, heller ikke om man ser bort fra hårfargen. Nesa er lengre på plakaten, øynene større, kinnene helt annerledes, alt kan ikke være contouring? 😳http://imgur.com/axFiY6y 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 17. september 2015 #17827 Del Skrevet 17. september 2015 Finnes det 2 utgaver? Ingenting er likt, heller ikke om man ser bort fra hårfargen. Nesa er lengre på plakaten, øynene større, kinnene helt annerledes, alt kan ikke være contouring? http://imgur.com/axFiY6y Plakaten er selvsagt redigert. Den skal jo brukes i markedsføringssammenheng, og som de fleste andre reklameplakater fikses det opp her og der. Retusjert eller ei - på reklamebildet synes jeg CBE ser flott ut - selvsikker, voksen, og milevis mer bein i nesa enn til ellers. Bildet av henne foran derimot, stråler beklageligvis ut "Unnskyld at jeg er til". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 17. september 2015 #17828 Del Skrevet 17. september 2015 Ja, Det Nye har vel det! (Noen bruker dødtiden sin til dette, andre til å kjøre til Panduro for å kjøpe inn materialer og lage forseggjorte bursdagskroner til hundene sine). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 17. september 2015 #17829 Del Skrevet 17. september 2015 Det var det du fikk ut av innlegget mitt? At de to ordene betyr det samme? Det er jeg ikke helt enig i. Jeg mener det er noen nyanseforskjeller som jeg prøve å få fram. Kanskje du heller kan kommentere på resten av innholdet i innlegget For det er jeg mye mer interessert i å få tilbakemelding på. For meg ble det litt smør på flesk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafkiel Skrevet 17. september 2015 #17830 Del Skrevet 17. september 2015 Synes Hæsjtæg var ganske morsomt. Problemet her er bare at den ekte Fotballfrue overgår parodien. Den beste parodien på Fotballfrue er henne selv. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 17. september 2015 #17831 Del Skrevet 17. september 2015 Tråden er ryddet for hets, spekulasjoner og diskusjon av barn samt svar. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 17. september 2015 #17832 Del Skrevet 17. september 2015 /Reklame Det finnes en egen KG-lupe. Den koster 35 fritimer i uka.ok.. Har ikke råd til den lupa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 17. september 2015 #17833 Del Skrevet 17. september 2015 Jeg gikk inn på getinspired.no for å handle. Og der dukket jammen FF opp, der også. Synes hun ser utrolig forskjellig ut på disse bildene sammenlignet med bildene på sin egen blogg. Kjenner henne nesten ikke igjen. http://www.getinspired.no/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/i/m/img_7036_1.jpg http://www.getinspired.no/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/i/m/img_7176.jpg 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Missy♥ Skrevet 17. september 2015 #17834 Del Skrevet 17. september 2015 Hva gjør det med endel rynker under øynene, og over øyenbrynene og at hun egentlig har grått hår? Hun begynner jo å bli gammel, tross alt.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 17. september 2015 #17835 Del Skrevet 17. september 2015 ok.. Har ikke råd til den lupa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Taystee Skrevet 17. september 2015 #17836 Del Skrevet 17. september 2015 Hva gjør det med endel rynker under øynene, og over øyenbrynene og at hun egentlig har grått hår? Hun begynner jo å bli gammel, tross alt.. Grått hår? Hvor har du det fra? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 17. september 2015 #17837 Del Skrevet 17. september 2015 Blush selger også de veskene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 17. september 2015 #17838 Del Skrevet 17. september 2015 (endret) Snapchat er forresten et nytt medium for meg. Idag fikk jeg en oppdatering av appen, der det ligger mange nye selfie-filtre (kalt lenses) som kan endre utseendet radikalt. Den har kanskje kommet tidligere, men jeg er litt treig av meg på akkurat sånt. Har lurt litt på snappene fra CBE der hun virker så frisk og storøyd, med liten hake og store dådyrøyne. Nesten litt som en manga-figur, og ikke lik den redigerte CBE vi er vant til å se på bloggen. Jeg har nettopp fikset noen slike selfier selv. Det er helt amazing hvor magisk skjønne, søte meg blir...avhengighetsskapende, faktisk. Ja, ikke sant at de filtrene kan gjøre underverker? Akkurat hvor mye fikk jeg et veldig tydelig eksempel på da jeg så Fotballfrue og mann på flyplassen for kort tid tilbake (da de skulle til Vestlandet). Det var komisk, og trist, å se forskjellen fra nylig publiserte blogg- og Instagrambilder, samt strømmen av Snaper sendt ut rett før jeg så henne. Endret 17. september 2015 av 9na 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 17. september 2015 #17839 Del Skrevet 17. september 2015 Jeg synes oppriktig synd på henne. Helt normalt pen dame, gift og med barn, som må se seg fanget i retusjeringshelvetet. Vær deg selv! Det er bra nok! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 17. september 2015 #17840 Del Skrevet 17. september 2015 (endret) Med tanke på snapping og kjøring så lurer jeg på om ekteparet har sett denne AT&T-reklamen: http://m.youtube.com/watch?v=9OmzhLfMLsI Redigert for link. Endret 17. september 2015 av TallulahBGood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg