Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest Holititten

Apropos redigering av bilder, så har Caroline og Christopher Gunnestad lagt ut akkurat samme bildet av de to sammen. Det er bare det at hun har redigert posene under øynene på sin blogg..

Kunne du ha linket til bildene?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke samme, vel? Uansett, stoore forskjeller på øyepartiet på bildene. Var nok bare litt trøtt på det hun har lagt ut, husk at de ikke redigerer lengre!

Ikke nøyaktig samme bilde, men du skjønner hva jeg mener. De er tatt samtidig.

Kunne du ha linket til bildene?

http://carolinebergeriksen.no/wp-content/uploads/2015/09/mobilbilder-tirsdag.jpg

http://www.christophgun.com/wp-content/uploads/2015/09/IMG_3679.jpg

Skjønner i grunn veldig godt at hun redigerer bildet, men som det har blitt sagt hundretusener ganger før, det er ikke redigeringa som er problemet, men det at hun (de) benekter det.

Endret av Sol79
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://carolinebergeriksen.no/wp-content/uploads/2015/09/mobilbilder-tirsdag.jpg

Skjønner i grunn veldig godt at hun redigerer bildet, men som det har blitt sagt hundretusener ganger før, det er ikke redigeringa som er problemet, men det at hun (de) benekter det.

Posene er jo der, men det er forskjellig lys og vinkel i tillegg til at bildet med mindre poser er tatt lenger unna.

Endret av lisamari
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du helt rett i.

Herregud, det er jo litt sykt at hun orker.

Det er jo veldig trist at hun orker. Hun er jo supersøt, fatter ikke at hun synes hun må fikse og ordne på slik.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Grung i siste blogginnlegg har utfordret bla cbe til å dele videre videoen tilhørende aksjonen for å få merket all reklame som bruker retusjerte bilder. En del av norske kvinners sanitetsforenings kampanje.

Så får vi vente og se :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja , hva skjedde med å være å være fornøyd med seg selv som hun alltid sier?

Hun glatter jo ut alt som glattes ut kan og får alle til å tro på et glansbilde, inkludert av hundretusener av unge jenter som leser bloggen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Link til bilder LKE tok i fart i bilen mens han kjører med Nelia i baksetet:

http://tinypic.com/r/2ywv68z/8

http://tinypic.com/r/2yxf32g/8

Er selvfølgelig slettet nå ja.

Man ser faktisk i brillene hans at han har en hånd på rattet og en på mobilen. Og at det ikke sitter noen i andre fremsetet. Så da trenger man ikke diskutere speilvending på iphone osv :P

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Posene er jo der, men det er forskjellig lys og vinkel i tillegg til at bildet med mindre poser er tatt lenger unna.

Så du mener at det ikke er redigert? Foreslår at du tar en titt på andre bilder som ble lagt ut på SoMe i går, og som ikke var gjennom Treasures-filteret.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser faktisk i brillene hans at han har en hånd på rattet og en på mobilen. Og at det ikke sitter noen i andre fremsetet. Så da trenger man ikke diskutere speilvending på iphone osv :P

Ser i brillene at han er på veien også. Og i sidevindu at bilen er i fart.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ligner på Mia Gundersen på bildet til Christopher Gunnestad :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke relevant. Hvorfor tror du det er forbudt å snakke i telefon eller sende melding når man kjører?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke relevant. Hvorfor tror du det er forbudt å snakke i telefon eller sende melding når man kjører?

Det er relevant fordi det besviser at det er han som kjører (mens han tar bilder). Det har tidligere vært diskutert om den som tar bilder sitter på eller kjører, og at man kan bli lurt av om bildet er speilvendt eller ikke

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er relevant fordi det besviser at det er han som kjører (mens han tar bilder). Det har tidligere vært diskutert om den som tar bilder sitter på eller kjører, og at man kan bli lurt av om bildet er speilvendt eller ikke

Tidligere ja. Ingen har nevnt dette denne gangen Før du kom.

Edit: leste det med andre briller nå.

Endret av Taystee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at det ikke er redigert? Foreslår at du tar en titt på andre bilder som ble lagt ut på SoMe i går, og som ikke var gjennom Treasures-filteret.

Nei, det mener jeg ikke. Jeg har ingen formening om det er redigert eller ikke fordi jeg ikke vet.

edit: Mener du også at hun da har redigert kompisen sin på det venstre bildet, men ikke på det høyre? Er jo helt enorm forskjell på posene under øynene (eller kanskje det bare er lyset. :vetikke: )

Endret av lisamari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det mener jeg ikke. Jeg har ingen formening om det er redigert eller ikke fordi jeg ikke vet.

edit: Mener du også at hun da har redigert kompisen sin på det venstre bildet, men ikke på det høyre? Er jo helt enorm forskjell på posene under øynene (eller kanskje det bare er lyset. :vetikke: )

Mulig jeg ser dårlig, men syns ikke det var noe merkverdig forskjell på han utover lyset som du sier. Posene/linjene under hans øyne er da helt like?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lalalala59

Se på bildene jeg la ut fra eventet som andre har tatt i går, så ser du selv hvilken natt og dag-forskjell det er på frua samme dag på andres bilder versus hennes egen blogg.

Du finner de ved å trykke på brukernavnet mitt og bla til du finner innlegget jeg la ut i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser jo virkelig sliten ut på de uredigerte mobilbildene andre har tatt.
De hun legger ut selv direkte fra mobil ser ut til å ha et eller flere filtre, alt etter som. 
De hun legger ut på bloggen - være seg tatt med speilrefleks eller mobil, er helt klart redigert.
Redigerer kun lys og kontrast....? Der falt den påstanden sammen.

Virkelig synd at hun ikke klarer å legge ut ufiltrerte bilder av seg selv gjennom selfie-modusen på mobil engang. Det må være veldig vanskelig for henne å leve med et slikt selvbilde, enda så flott hun egentlig er.

Sist gang jeg så slike bilder av en sliten CBE, var sort-hvitt bildene til det famøse DN intervjuet (Dagens Næringsliv, altså). Men da var det en strategi bak bildet.

Det ser ut som hun ikke har sovet siden da.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere fått med dere bloggen til Trine Grung idag?? Syns dette er utrolig bra, men CBE må vel skjelve i undikken hvis dette lovforslaget kommer igjenom.

Gå inn og skriv under folkens, er ikke god på linker men det går på å få ett lovforslag der ALL retusjering skal merkes med varseltrekant..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...