Gjest BonBon Skrevet 25. januar 2015 #7841 Del Skrevet 25. januar 2015 Han andre programlederen i det nye kommenterte hverttfall at han var på samme kapittel og han studerer PT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BonBon Skrevet 25. januar 2015 #7842 Del Skrevet 25. januar 2015 Synes forsåvidt at det er kjempebra at hun studerer noe nytt i den alderen hun er! Hun er jo ikke gammel men det gjør hvertfall at jeg føler at jeg ikke er den emeste 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia Benson Skrevet 25. januar 2015 #7843 Del Skrevet 25. januar 2015 Hvis det er PT, så vet jeg ikke hva jeg skal si. En god PT bør ha mer allsidig erfaring enn å løpe på mølle og ta enkle styrkeøvelser på matte og ball.... Det er vel derfor hun skal studere da, for å lære mer. Herlighet. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 25. januar 2015 #7844 Del Skrevet 25. januar 2015 Sint mann i rosa boble på vg 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 25. januar 2015 #7845 Del Skrevet 25. januar 2015 Tråden er ryddet for krenkende utsagn og avsporinger. Daenerys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 25. januar 2015 #7846 Del Skrevet 25. januar 2015 Det er vel derfor hun skal studere da, for å lære mer. Herlighet. Ikke sant! Jeg blir helt matt.. Jeg prøvde å legge godviljen til og kjøpe argumentene med at denne tråden skulle handle om saklig kritikk til bloggvirksomhet og ikke bli en av alle "la oss snakke mest mulig dritt om bloggeieren". Jeg må slutte å være så godtroende... Hvor gamle er dere egentlig...? 12? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 25. januar 2015 #7847 Del Skrevet 25. januar 2015 Det er vel derfor hun skal studere da, for å lære mer. Herlighet. Å være pt er mer enn noe man kan studere seg til. Man bør ha en svært aktiv karriere bak seg som idretter, gjerne erfaring med ulike typer trening. Og da mer enn jogge og trene på egenhånd hjemme. Min pt (på et helt vanlig gym) har studert psykologi, vært på landslaget i turning, sprunget på elitenivå. Men klart, alle kan ta kurs for å bli pt! Tror ikke det er en beskyttet tittel heller, så folk får studere det så mye de vil. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 25. januar 2015 #7848 Del Skrevet 25. januar 2015 Å være pt er mer enn noe man kan studere seg til. Man bør ha en svært aktiv karriere bak seg som idretter, gjerne erfaring med ulike typer trening. Og da mer enn jogge og trene på egenhånd hjemme. Min pt (på et helt vanlig gym) har studert psykologi, vært på landslaget i turning, sprunget på elitenivå. Men klart, alle kan ta kurs for å bli pt! Tror ikke det er en beskyttet tittel heller, så folk får studere det så mye de vil. Husk at CBE er gift med en mann som har spilt i tippeligaen i 10 år (?) og har dermed mer innsikt i trening (og kosthold) på elitenivå enn de fleste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 25. januar 2015 #7849 Del Skrevet 25. januar 2015 Ikke sant! Jeg blir helt matt.. Jeg prøvde å legge godviljen til og kjøpe argumentene med at denne tråden skulle handle om saklig kritikk til bloggvirksomhet og ikke bli en av alle "la oss snakke mest mulig dritt om bloggeieren". Jeg må slutte å være så godtroende... Hvor gamle er dere egentlig...? 12? Det er ikke EN person som skriver her inne. Noen bør en bare overse. Bra at hun studerer, synes jeg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 25. januar 2015 #7850 Del Skrevet 25. januar 2015 Husk at CBE er gift med en mann som har spilt i tippeligaen i 10 år (?) og har dermed mer innsikt i trening (og kosthold) på elitenivå enn de fleste. Beklager, men det argumentet kjøper jeg overhode ikke. Mannen har null troverdighet og har i tillegg stått frem som et nettroll. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 25. januar 2015 #7851 Del Skrevet 25. januar 2015 Beklager, men det argumentet kjøper jeg overhode ikke. Mannen har null troverdighet og har i tillegg stått frem som et nettroll. Nå diskuterer vi ikke hele LKE sin personlighet og virke, men om CBE har grunnlaget som skal til for en gang i fremtiden kunne bli en god PT. Mener du altså at han har null troverdighet hva angår trening? Jeg mener at det har verdi at han har trent på elitenivå i ca. 10 år. (Har ikke sjekket hvor lenge han har spilt i tippeligaen). Og at dette igjen har gitt CBE verdifull innsikt på feltet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 25. januar 2015 #7852 Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) Nå diskuterer vi ikke hele LKE sin personlighet og virke, men om CBE har grunnlaget som skal til for en gang i fremtiden kunne bli en god PT. Mener du altså at han har null troverdighet hva angår trening? Jeg mener at det har verdi at han har trent på elitenivå i ca. 10 år. (Har ikke sjekket hvor lenge han har spilt i tippeligaen). Og at dette igjen har gitt CBE verdifull innsikt på feltet. Tja.. tror jeg ville funnet han mer troverdig ift kosthold og trening mtp at han brakte frem både fanfare, korps og ballonger ift lavkarboen, og så karbet han seg opp før kamp i det skjulte. Å gå så hardt ut for/mot noe som han har vist seg å gjøre finner jeg ikke troverdig - og da gjelder det også ift trening og uttalelser om at øvelser er utført rett. At min mann er lege gjør meg ikke til noen ekspert på området. Ikke er jeg noe ekspert på røropplegg selv om jeg er gift med en rørlegger heller. At jeg er gift med en tømrer lar meg knapt nok vite hva en limtredrager er. Endret 25. januar 2015 av LilleSnupp 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pilutta;) Skrevet 25. januar 2015 #7853 Del Skrevet 25. januar 2015 Ja, ja...gammel vane vond å vende sies det. Ikke overrasket altså, men redigeringen fortsetter ser det ut til, eller kanskje noen har skåret av en bit av leggen hennes på innleget om hunde-gavene og det siste bildet i innlegget fra GI-shooten... Vet mange ikke vil klikke seg inn altså, måtte bare påpeke det 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 25. januar 2015 #7854 Del Skrevet 25. januar 2015 Ja, ja...gammel vane vond å vende sies det. Ikke overrasket altså, men redigeringen fortsetter ser det ut til, eller kanskje noen har skåret av en bit av leggen hennes på innleget om hunde-gavene og det siste bildet i innlegget fra GI-shooten... Vet mange ikke vil klikke seg inn altså, måtte bare påpeke det Nå tror jeg du ser det du vil se.. Så du må gjerne utdype hva du mener er gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 25. januar 2015 #7855 Del Skrevet 25. januar 2015 Tja.. tror jeg ville funnet han mindre troverdig ift kosthold og trening mtp at han brakte frem både fanfare, korps og ballonger ift lavkarboen, og så karbet han seg opp før kamp i det skjulte. Å gå så hardt ut for/mot noe som han har vist seg å gjøre finner jeg ikke troverdig - og da gjelder det også ift trening og uttalelser om at øvelser er utført rett. At min mann er lege gjør meg ikke til noen ekspert på området. Ikke er jeg noe ekspert på røropplegg selv om jeg er gift med en rørlegger heller. At jeg er gift med en tømrer lar meg knapt nok vite hva en limtredrager er. Det er en grunn til at yrker går i arv, det vil si at barn av leger blir leger selv osv. Det er fordi man lærer mye nettopp ved å leve tett på en person. At du ikke plukker opp informasjon om hva din mann driver med til daglig får du nesten ta på din egen kappe, LilleSnupp ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pilutta;) Skrevet 25. januar 2015 #7856 Del Skrevet 25. januar 2015 Nå tror jeg du ser det du vil se.. Så du må gjerne utdype hva du mener er gjort. Neida, kan tenkes jeg ser feil, bare så rette linjer ift de andre nyere bildene. Er sjelden innom bloggen hennes lenger og var ikke på jakt etter noe å ta henne på, men stusset litt på konturene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 25. januar 2015 #7857 Del Skrevet 25. januar 2015 Kommer vel et sponset innlegg om det! "Mange har spurt hva jeg studerer og nå skal jeg fortelle dere det gjennom et sponset innlegg av skolen alle kan komme inn på bare de betaler" Dere kan få denne brosjyren gratis hvis dere betaler semesteravgift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 25. januar 2015 #7858 Del Skrevet 25. januar 2015 Det er en grunn til at yrker går i arv, det vil si at barn av leger blir leger selv osv. Det er fordi man lærer mye nettopp ved å leve tett på en person. At du ikke plukker opp informasjon om hva din mann driver med til daglig får du nesten ta på din egen kappe, LilleSnupp ;-) Ikke nødvendigvis. Det har like mye med status og forventningsnivå å gjøre. Jeg blir ikke arkitekt selv om min bedre halvdel er arkitekt - uansett hvor mye jeg interesserer meg for arkitektur og hvor stor min kunnskap er. Så lenge jeg ikke har de nødvendige papirene på det, så er jeg simpelthen ikke arkitekt. For å følge argumentasjonsrekken din, så vil det si at fordi min bedre halvdel har vært med på OL-landslaget i langrenn, så er jeg også skikket til å delta i OL i langrenn. Så lenge det fortsatt er dulgt hva CBE studerer, så blir det uansett fåfengt å føre denne diskusjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 25. januar 2015 #7859 Del Skrevet 25. januar 2015 Ikke nødvendigvis. Det har like mye med status og forventningsnivå å gjøre. Jeg blir ikke arkitekt selv om min bedre halvdel er arkitekt - uansett hvor mye jeg interesserer meg for arkitektur og hvor stor min kunnskap er. Så lenge jeg ikke har de nødvendige papirene på det, så er jeg simpelthen ikke arkitekt. For å følge argumentasjonsrekken din, så vil det si at fordi min bedre halvdel har vært med på OL-landslaget i langrenn, så er jeg også skikket til å delta i OL i langrenn. Så lenge det fortsatt er dulgt hva CBE studerer, så blir det uansett fåfengt å føre denne diskusjonen. Altså, jeg skrev ikke at CBE er egnet til å spille i tippeligaen selv fordi mannen gjør det, men at hun antagelig vet mer om trening på elitenivå enn mange fordi hun lever tett på noen som trener på nettopp elitenivå. Poenget mitt er at dersom du skulle bestemme deg for å studere arkitektur, så vil du utvilsomt ha en fordel vet at din mann er arkitekt. Spesielt om dere har vær gift en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glædelig Skrevet 25. januar 2015 #7860 Del Skrevet 25. januar 2015 Jeg synes i alle fall det er teit at hun skal være så hemmelighetsfull angående studiet. Hun oppfordrer jo folk til å spekulere da. Når det gjelder en mulig PT-utdannelse, så står jeg på mitt. Jeg mener man bør ha mer allsidig erfaring. Det er alt for mange rosabloggere som plutselig blir PT. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg