Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor skriver hun at hun har begynt å studere? På bloggen?

Instagram

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo ikke sikkert at hun skal bli PT da, selv om det sikkert er sannsynlig. Kanskje fysioterapi, sykepleier, helsefagarbeider på deltid? Så noen som hadde kommentert at hun gikk i samme klasse som moren. Det kan jo i teorien være hva som helst (som har nervesystemet som pensum).

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor reklamerer hun for Adams matkasse når de ikke har lavkarbokasser?

• Liker 18
Skrevet

Heh! CBE leser mine innlegg her på KG! :laugh: Jeg ble nysgjerrig på den matkassa og sjekket instagram, og der står det #annonse først av alle tagsene!

Det er bra CBE! :blomst:

• Liker 9
Gjest Olivia Benson
Skrevet

Hvorfor reklamerer hun for Adams matkasse når de ikke har lavkarbokasser?

Ser ikke problmet med det? Hun har da ikke noe lojalitet til lavkarbodietten, det er bare et personlig valg hun har tatt. Kjendiser reklamerer vel for sjokolade og brus og fastfoodkjeder selv om de nærmest sulter seg på privaten. Det handler om å tjene penger, som så mye annet.

• Liker 2
Skrevet

Hun skal helt sikkert ta samme sponsede PT-kurs som flere andre bloggere skriver om for tiden, bla Espen Hilton og Glenn Henriksen. Blir sjokka om 1 av de fullfører zzzzz

• Liker 17
Skrevet

Ettersom lavkarbo strider mot kostrådene er det jo supert dersom de går vekk fra dette.

• Liker 7
Skrevet

Det som generelt overrasker meg er at bedriften får nye sponsorer (matkassa) så fort. Når det er sagt har det hendt vi har brukt den og det er veldig god mat.

• Liker 4
Skrevet

Det som generelt overrasker meg er at bedriften får nye sponsorer (matkassa) så fort. Når det er sagt har det hendt vi har brukt den og det er veldig god mat.

Tipper den avtalen har vært laget før bildestyret i jula tok til.

• Liker 5
Gjest gjestvest
Skrevet

Må nok skuffe en viss person og meddele at det må dessverre bli ensomt i den sandkassa. Sorry.

Skrevet

Tipper den avtalen har vært laget før bildestyret i jula tok til.

Ja, det er et logisk forslag.

• Liker 2
Skrevet

Tolker dere slik som meg at de da ikke lever på lavkarbo lenger?

Skrevet (endret)

Tolker dere slik som meg at de da ikke lever på lavkarbo lenger?

LK virker som om han har falt av lasset forlengst, mens det kan virke som CBE fortsatt holder seg der med moderasjoner. Men vi vet jo ikke hva de spiser hele dagen, de få bildene om mat viser jo bare en brøkdel vil jeg tro?

Endret av DitteH
  • Liker 2
Skrevet

LK virker som om han har falt av lasset forlengst, mens det kan virke som CBE fortsatt holder seg der med moderasjoner. Men vi vet jo ikke hva de spiser hele dagen, de få bildene om mat viser jo bare en brøkdel vil jeg tro?

Jeg bare tenker ettersom matkassa faktisk på ingen måte er ei lavkarbokasse.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg bare tenker ettersom matkassa faktisk på ingen måte er ei lavkarbokasse.

Jeg tenker at det er kun reklame og ikke representativt for CBE og LK's private kosthold. Bloggen er en bedrift, og reklamene deretter. Mesteparten av reklamene har jo vært ubrukelig søppel etter mitt syn, og har ikke truffet meg en eneste gang de årene jeg leste bloggen, og det kan være et forsøk på å hanke inn de voksne leserne som har forlatt skuta. Antall følgere synker på face, og på instagram er det litt verre å se pga nrløsningen til instagram.

Kun spekulasjon, men det kan være.

Endret av DitteH
  • Liker 14
Skrevet

Jeg tenker at det er kun reklame og ikke representativt for CBE og LK's private kosthold. Bloggen er en bedrift, og reklamene deretter. Mesteparten av reklamene har jo vært ubrukelig søppel etter mit syn, og har ikke truffet meg en eneste gang de årene jeg leste bloggen, og det kan være et forsøk på å hanke inn de voksne leserne som har forlatt skuta. Antall følgere synker på face, og på instagram er det litt verre å se pga nrløsningen til instagram.

Kun spekulasjon, men det kan være.

Ja, det er et godt poeng. Jeg vet jo det er en bedrift, og at slikt går på salg. Jeg tror du ha rett.

• Liker 1
Skrevet

Men herlighet da, folkens - dette var lenge en saklig og god debatt, men nå dras dette vel langt.

For det første: CBE kritiseres fordi hun ikke har kunnskaper innen ernæring/trening/helse, er det ikke da positivt at hun forsøker å utvikle kunnskapen?

For det andre: Man trenger ikke jobbe som PT selv om man tar en slik utdannelse. Personlig tenker jeg at hun kanskje ønsker å bli mer seriøs og spisse bloggen mer med dalende lesertall.

For det tredje: Det er vel opp til hver enkelt hva deres PT har av kvalifikasjoner? Broren min har en bachelor i idrett og har vært aktiv hobby fotballspiller hele livet, det holder lenge for meg.

• Liker 11
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner og avsporinger.

Daenerys, mod.

Skrevet

Ingen som ville svare Gunvald?

• Liker 2
Skrevet

Akkurat det siste det er jo litt forståelig. Alle vet jo at han derre kjendisen ikke er på alle sun ving sine bade resorter, selv om han er med i reklame på tv. (husker ikke i farte hvilken manlig kjendis det var...)

Men klart, i innlegget, burde det stått en disclaimer, mener jeg! Ala, obs, dette er en gave/produkt vi har fått sommtest fra adams matkasse. Se deres hjemmeside for informasjon.

Det får forbrukerombudet ta seg av, om det er villedende eller ei.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...