Trøndelag84 Skrevet 23. januar 2015 #7781 Del Skrevet 23. januar 2015 Hun hadde vel over 300 000 etter disse avsløringene? Den bloggen er som se&hør. Ingen leser den, men alle vet hva som står der. Den bloggen er såpass stor fordi en stor del av brukerne her inne er fullstendig besatte. Så enig. Skjønner ikke hvorfor de sitter hele dagen og leter etter feil hos henne. Har de ikke noe annet å bedrive tiden sin med? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iriina Skrevet 23. januar 2015 #7782 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) Hvis du driver en blogg over 4 år, skryter av at du er Norges største blogger og tjener penger på bloggen, så holder ikke 'men jeg trodde at...' Hun videreformidler, hennes ansvar. For øvrig meget godt gjort å ikke skjønne dette ennå... Kjøper ikke helt det, nei. Endret 23. januar 2015 av Iriina 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snekkerfrue Skrevet 23. januar 2015 #7783 Del Skrevet 23. januar 2015 Altså, jeg har selv handlet hos TM design, og det er ikke mye profesjonalitet der i gården. Hun mente at jeg skulle betale frakt både for å motta og sende tilbake varen, samt mye tull som ikke har rot i virkeligheten. Så at hun liker å definere sponsing annerledes enn Forbrukerombudet forundrer meg ikke. Har samme dårlige erfaringer, dessverre .. Styr unna!!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 23. januar 2015 #7784 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) Er så lei folk som skyver tenåringsbarna foran seg i "kampen" mot Caroline. Men er fullstendig enig i at en skal være kritisk. hva mener du med at jeg skyver tenåringsbarna foran? Det er en reell bekymring, og det er den reelle grunnen til at saken engasjerer meg. Selv er jeg en feit, førtiåring med shoppestopp, så jeg lar meg overhodet ikke påvirke av hverken kroppsfokuset eller reklamen hennes, men det gjør barna mine. Endret 23. januar 2015 av Amafalathiel 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 24. januar 2015 #7785 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Det som er frustrerende er at disse bloggerne (ikke bare CBE, men mange av de store bloggerene med titusenvis av lesere) kan gjøre akkurat som de vil, uten konsekvenser. Det er helt feil at en bransje skal være fritatt alle lover og etiske regler. Det er jeg faktisk helt enig i. Men kanskje noen burde starte en Blogg kritikk-tråd da? Uten å favorisere spesielle bloggere. Hvis det er etikk og juss man er oppriktig opptatt av mener jeg. KGB - Kvinneguidens Bloggpoliti beklager, klarte ikke la vær.. Endret 24. januar 2015 av siebaeo 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 24. januar 2015 #7786 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Det er jeg faktisk helt enig i. Men kanskje noen burde starte en Blogg kritikk-tråd da? Uten å favorisere spesielle bloggere. Hvis det er etikk og juss man er oppriktig opptatt av mener jeg. KGB - Kvinneguidens Bloggpoliti beklager, klarte ikke la vær.. Dessverre har ikke KG den helt store innflytelsen når det gjelder det offentlige. Og det er i tillegg lettere å tilgi ferske 16-åringer for å ha gått på en bloggfeil enn det er å tilgi en 28 år gammel blogger som har begått samme feilen utallige ganger før og fått det påpekt av lesere. Men er for øvrig helt enig i at det burde strengere kontroller til. Blogging har vokst til å bli et såpass stort medium, at det er direkte uforsvarlig å ikke sjekke og dobbeltsjekke det som legges ut for offentlig skue. Endret 24. januar 2015 av lenebu 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 24. januar 2015 #7787 Del Skrevet 24. januar 2015 Er så lei av besserwissere som bare hopper inn i tråden med en whiteknight-kommentar som exit strategy i bakhånd. Tror jeg er mer redd for denne i forhold til påvirkning http://www.vg.no/forbruker/blogg/eksperter-advarer-mot-populaer-blogger-hun-paavirker-unge-til-aa-gjoere-farlige-ting/a/23379372/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylva Virvla Skrevet 24. januar 2015 #7788 Del Skrevet 24. januar 2015 Ser på Instagram at hun har begynt å studere. Hva studerer hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 24. januar 2015 #7789 Del Skrevet 24. januar 2015 Ser på Instagram at hun har begynt å studere. Hva studerer hun? ...IT...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
h/k Skrevet 24. januar 2015 #7790 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Ser på Instagram at hun har begynt å studere. Hva studerer hun? Typisk frue-svar fra henne! Bare overser alle som spør og det kommer nok et innlegg om dette som får masse klikk etter hun har hintet om det over lang tid. Irriterer meg grønn!http://instagram.com/p/yKwSUZAsQY/ Endret 24. januar 2015 av h/k 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 24. januar 2015 #7791 Del Skrevet 24. januar 2015 Ser på Instagram at hun har begynt å studere. Hva studerer hun? Jeg lurer på om hun studerer for å bli personlig trener eller noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 24. januar 2015 #7792 Del Skrevet 24. januar 2015 Det er jeg faktisk helt enig i. Men kanskje noen burde starte en Blogg kritikk-tråd da? Uten å favorisere spesielle bloggere. Hvis det er etikk og juss man er oppriktig opptatt av mener jeg. KGB - Kvinneguidens Bloggpoliti beklager, klarte ikke la vær.. Det er nok lett å fokusere påCBE/Treasures AS, fordi det er det er den største og mest suksessfulle bloggen (i sin sjanger) med en inntekt på flere millioner per år. Når eierne i tillegg har vært årevis i bransjen, en av dem har journalistikkutdannelse i tillegg til å ha fått en del klager før for shady reklamering, så er det lettere å gå på det firmaet. Sånn er det jo ellers også, det er de store man går etter. Man forventer mer av Coca Cola enn Grans Mineralvann. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Triangel Skrevet 24. januar 2015 #7793 Del Skrevet 24. januar 2015 hva mener du med at jeg skyver tenåringsbarna foran? Det er en reell bekymring, og det er den reelle grunnen til at saken engasjerer meg. Selv er jeg en feit, førtiåring med shoppestopp, så jeg lar meg overhodet ikke påvirke av hverken kroppsfokuset eller reklamen hennes, men det gjør barna mine. Så dine tenåringsbarn leser Fotballfruebloggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 24. januar 2015 #7794 Del Skrevet 24. januar 2015 Ja jeg forstår at dere er lei juks og løgn. Men hva er målet? Hva ønsker dere å oppnå? Dette er fortsatt oppriktig nysgjerrighet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 24. januar 2015 #7795 Del Skrevet 24. januar 2015 Det er nok lett å fokusere påCBE/Treasures AS, fordi det er det er den største og mest suksessfulle bloggen (i sin sjanger) med en inntekt på flere millioner per år. Når eierne i tillegg har vært årevis i bransjen, en av dem har journalistikkutdannelse i tillegg til å ha fått en del klager før for shady reklamering, så er det lettere å gå på det firmaet. Sånn er det jo ellers også, det er de store man går etter. Man forventer mer av Coca Cola enn Grans Mineralvann. Sant nok det. Men hun er vel ikke helt alene om å ha millionlønn lenger. Og CEO i Coca Cola slipper sikkert å få kommentert "lazy eye", klesstil, livsstil, forhold, barn, osv osv. Det er jo ikke til å stikke under en stol at det ER personlig for mange selv om man insisterer på at det er en bedrift og ikke en person vi snakker om. Klart, her er det nok store forskjeller fra debattant til debattant. Men denne tråden har fått meg til å tenke på hvordan CBE som en slags pioner i "faget" trolig tar støyten for de andre som jukser. Og at jeg lurer på hva som hadde kommer fram om det ble lagt like stor innsats i å finne lovbrudd og juks hos andre bloggere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 24. januar 2015 #7796 Del Skrevet 24. januar 2015 Typisk frue-svar fra henne! Bare overser alle som spør og det kommer nok et innlegg om dette som får masse klikk etter hun har hintet om det over lang tid. Irriterer meg grønn!http://instagram.com/p/yKwSUZAsQY/ Det er ikke sånn ernæringsgreier da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 24. januar 2015 #7797 Del Skrevet 24. januar 2015 At hun igjen legger skylden på andre (her: getinspired) er like bak mål som tidligere! På tide du begynner å bruke folka hun betaler for å hjelpe henne med tolking av lovtekster og forskrifter, evnt skifte de ut med noen som kan det de driver med! At hun gjorde som hun fikk beskjed om eller ikke visste har da overhode ingenting med saken å gjøre! Det er hun som har ansvaret for hva hun poster! Meeen.. som alltid slipper hun nok unna denne gangen også med å spille på ung uvitende rosablogger-imaget! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 24. januar 2015 #7798 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Sant nok det. Men hun er vel ikke helt alene om å ha millionlønn lenger. Og CEO i Coca Cola slipper sikkert å få kommentert "lazy eye", klesstil, livsstil, forhold, barn, osv osv. Det er jo ikke til å stikke under en stol at det ER personlig for mange selv om man insisterer på at det er en bedrift og ikke en person vi snakker om. Klart, her er det nok store forskjeller fra debattant til debattant. Men denne tråden har fått meg til å tenke på hvordan CBE som en slags pioner i "faget" trolig tar støyten for de andre som jukser. Og at jeg lurer på hva som hadde kommer fram om det ble lagt like stor innsats i å finne lovbrudd og juks hos andre bloggere.Kunne skjedd om hun skrev en blogg. CEOen, altså. Endret 24. januar 2015 av Francis 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 24. januar 2015 #7799 Del Skrevet 24. januar 2015 Så bra! Jeg er veldig for at folk skal få lese det de vil så lenge det gir positiv feedback til en selv også! Jeg leste også bloggen (ikke hver dag, nei, men innimellom) før fordi jeg trodde at hovedpersonen som står bak bloggen hadde det bra! Det var jo det de frontet med hele tiden! Både i kommentarfelt og i media og intervju. Når det viser seg nå i ettertid at gjennom intervju og media og avsløringer at Caroline ikke har det så bra med seg selv, så fikk jeg avsmak. Ikke avsmak for henne for å føle seg dårlig. Det er ingen som fortjener å føle seg elendig / tjukk osv Men det blir veldig feil å spille på noe man ikke er, og for å så gi det videre til leserne / klikkere Men jeg tar det som en selvfølge at ikke noen mennesker i verden har det bare bra i livet. Alle sliter med sitt og alle har noen problemer innimellom. Slik er en del av livet. Altså det er jo slik livet består av, både motgang og medgang. For noen er en ting et stort problem, og for en annen er det en bagataell. Og det kan være omvendt. Selv om jeg pleier å se glad ut og smiler, betyr ikke det at livet mitt er perfekt. Det betyr bare at jeg setter pris på det gode som livet har tilbudt meg, og at jeg velger å forsøke være lykkelig. Og jeg sier til meg, og gir uttrykk for til andre at jeg har det veldig bra. Selv om jeg sliter med ting. Vil ikke fokusere på det som er tungt. Jeg lyver da ikke for det? Det er en slags "overlevelsesmekanisme" i oss at vi fokuserer på det fine. Hva hjelper det å fokusere på problemene. Man har det da bra for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 24. januar 2015 #7800 Del Skrevet 24. januar 2015 Tråden er ryddet for svar til moderering, krenkende utsagn og spekulasjoner. Daenerys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg