Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Men nå som CBE er busted i å manipulere bilder, er det greit å informere om hvilke andre bloggere som også gjør det? Eller kommet det til å bli sensurert bort som spekulasjon? Jeg for min del liker å ha en viss oversikt over hvem som er retusjert og hvem som ikke er det. Mister lysten på å lese blogger som er fikset.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som OM fru Eriksen noen gang hadde "glemt" å lakke ene neglen... Vedder på hun har redigert det bort for å "bevise" at hun ikke redigerer bildene sine for å ikke få mer pepper ang bilderedigering. :rolleyes::rolleyes:

Hun skriver i kommentarfeltet at neglen røk. Det kan jo faktisk stemme, så hva er vitsen med å diskutere det opp og ned i mente?

Jeg er selv negativ til det å skulle redigere bilder og og deretter nekte for det etterpå og ble kjempeskuffet da dette kom frem, men nå blir det faktisk diskutert mye tull her som rett og slett er veldig unødvendig.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bnanny

Jeg har sagt fra i diverse nettbutikker at så lenge de sponser denne juksemakeren vil jeg ikke handle der mer. Så lenge bare en person gjør det har det nok ikke noen effekt, men hvis mange nok etter hvert boikotter tror jeg kanskje at man kan ha påvirkningskraft. Det er nemlig ikke bare bloggerne som kan påvirke, det er vi som forbrukere som har makta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver i kommentarfeltet at neglen røk. Det kan jo faktisk stemme, så hva er vitsen med å diskutere det opp og ned i mente?

Jeg er selv negativ til det å skulle redigere bilder og og deretter nekte for det etterpå og ble kjempeskuffet da dette kom frem, men nå blir det faktisk diskutert mye tull her som rett og slett er veldig unødvendig.

Og du tror jeg gidder scrolle meg gjennom 300 kommentarer, hvor alt mer eller mindre er utelukkende positivt da hun kjører streng sensur på alt hva gjelder kritikk, konstruktiv eller ei?

For min del kunne hun hatt åpent kommentarfelt og latt folk få diskutere seg grønne... Kunne ikke brydd meg mindre. Leser det jeg har "interesse" av å lese, om det er bloggen hennes eller ei, men å sitte å bla i kommentarfeltet -da går jeg heller inn her på KG å leser ;)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

I alle dager. Dette er et forum hvor brukere er ment å diskutere. Om temaet er nødvendig eller U-nødvendig å diskutere er ikke opp til deg å avgjøre. Du virker å være aktiv i hennes blogg og oppdatert i hva som står i hennes kommentarfelt. Du kan jo gå dit og kommentere om du er mer fornøyd med hva som er nødvendig eller U-nødvendig av tema å diskutere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du tror jeg gidder scrolle meg gjennom 300 kommentarer, hvor alt mer eller mindre er utelukkende positivt da hun kjører streng sensur på alt hva gjelder kritikk, konstruktiv eller ei?

For min del kunne hun hatt åpent kommentarfelt og latt folk få diskutere seg grønne... Kunne ikke brydd meg mindre. Leser det jeg har "interesse" av å lese, om det er bloggen hennes eller ei, men å sitte å bla i kommentarfeltet -da går jeg heller inn her på KG å leser ;)

I alle dager. Dette er et forum hvor brukere er ment å diskutere. Om temaet er nødvendig eller U-nødvendig å diskutere er ikke opp til deg å avgjøre. Du virker å være aktiv i hennes blogg og oppdatert i hva som står i hennes kommentarfelt. Du kan jo gå dit og kommentere om du er mer fornøyd med hva som er nødvendig eller U-nødvendig av tema å diskutere.

Jeg beklager om dere føler dere kjeftet på - jeg påpeker bare at denne diskusjonen, som i bunn og grunn har vært veldig nyttig og saklig hittil, mister litt seriøsitet (i mine øyne) når man plutselig skal diskutere hvorvidt neglen hennes er avrevet med vilje eller ikke. Det handler om å velge sine kamper - JEG sier MIN mening, som er at neglediskusjonen (og magen som stikker ut, i alle dager?) blir unødvendig, men jeg har ikke nektet dere å snakke om det. Får jeg bare bidra i diskusjonen dersom jeg er enig med deg?

Jeg forsvarer ikke FFs handlinger, men når jeg ser hvordan ALT blir diskutert og vinklet negativt uansett hva hun gjør, så skjønner jeg faktisk det presset hun føler. Jeg mener hun fortjener å høre det når hun lurer leserne sine på den måten - men det finnes grenser for hvor langt man skal dra det.

Endret av linkan
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bloggen har virkelig tapt seg når det kommer til oppdateringer. Hun var virkelig best der. Tidlige morgeninnlegg, 3 innlegg per dag, utfyllende. Alt dette er som dugg for solen. Det er virkelig mange måneder, sikkert før sommeren, siden hun sist hadde denne forutsigbarheten i bloggen sin. Nå er det ofte kun ett innlegg per dag og så og si aldri 3. Og første innlegg er alltid langt på dag. I tillegg er innleggene korte og ufullstendige.

Hvis hun ikke kommer seg relativt raskt tilbake på det sporet hun var før tror jeg hun mister mange lesere.

Endret av SKE87
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt fra i diverse nettbutikker at så lenge de sponser denne juksemakeren vil jeg ikke handle der mer. Så lenge bare en person gjør det har det nok ikke noen effekt, men hvis mange nok etter hvert boikotter tror jeg kanskje at man kan ha påvirkningskraft. Det er nemlig ikke bare bloggerne som kan påvirke, det er vi som forbrukere som har makta!

Jeg ga beskjed til Ving,når jeg meldte meg av nyhetsbrevet deres at jeg reiser ikke med turoperatører som sponser rike bloggere.Oppfordret di til å heller sponse noen som virkelig trenger en tur!

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga beskjed til Ving,når jeg meldte meg av nyhetsbrevet deres at jeg reiser ikke med turoperatører som sponser rike bloggere.Oppfordret di til å heller sponse noen som virkelig trenger en tur!

Så bra. Fikk du svar av dem? Jeg vet at mange seriøse butikker og kjeder sier nei til bloggere. Mange butikker og kjeder får mange hendvendelser av såkalte bloggere og de sier nei til mange. Jeg kjøper heller aldri noe av noen som er sponset av rosabloggere. Man ser alt er retusjert og jukset med = fake. Å kjøpe fake er ikke bra. Det være sminke, syndeturer, klær eller sko. Så håper alle sponsorene til alle bloggerne kan våkne litt. De mister faktisk mange kunder også, men trist at mange fortsatt bare MÅ innom denne bloggern- Jo flere klikk- jo mer penger inn, og sirkusbutikken kan fortsette ....

Endret av Xstrella
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager om dere føler dere kjeftet på - jeg påpeker bare at denne diskusjonen, som i bunn og grunn har vært veldig nyttig og saklig hittil, mister litt seriøsitet (i mine øyne) når man plutselig skal diskutere hvorvidt neglen hennes er avrevet med vilje eller ikke. Det handler om å velge sine kamper - JEG sier MIN mening, som er at neglediskusjonen (og magen som stikker ut, i alle dager?) blir unødvendig, men jeg har ikke nektet dere å snakke om det. Får jeg bare bidra i diskusjonen dersom jeg er enig med deg?

Jeg forsvarer ikke FFs handlinger, men når jeg ser hvordan ALT blir diskutert og vinklet negativt uansett hva hun gjør, så skjønner jeg faktisk det presset hun føler. Jeg mener hun fortjener å høre det når hun lurer leserne sine på den måten - men det finnes grenser for hvor langt man skal dra det.

Du kan diskutere til du blir blå for min del.. Sier uansett bare hva jeg mener, så får du tolke og kommentere så masse du vil :)

Selvsagt finnes det grenser for hvor langt man skal strekke hele diskusjonen, men på mange måter er det akkurat som ventet.

1) Hun har lurt og løyet for leserne sine ang redigering. (Noe mer?)

2) Hun har tapt seg som blogger, som nevnt over, med fraværende blogging sammenlignet med tidligere. Og for all del, hun er nok en mye travlere småbarnsmor enn alle andre småbarnsforeldre i Norge -men å blogge og eksponere seg som hun har gjort har hun uansett valgt helt selv.

3) Presset hun eventuelt måtte føle har hun fint vært med å bidra til å lage selv - da hun har vært "opptatt en perfekt fasade" -som viser seg å bare være fanteri..

Kanskje boblen er i ferd med å sprekke, og at hun får seg en realitycheck?

Har vært hyppig leser av bloggen hennes tidligere, men har mistet mye tiltro til henne -og innser vel bare at det bare business hele opplegget..

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Mon tro om det kommer et nytt portrettintervju med CBE/FF i år? Det kan bli særs interessant å se hennes uttalelser sett i lys av hva som er kommet frem den siste uka. Man vet jo at det som er blitt uttalt før jula 2014 ikke henger på greip nå i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggen har virkelig tapt seg når det kommer til oppdateringer. Hun var virkelig best der. Tidlige morgeninnlegg, 3 innlegg per dag, utfyllende. Alt dette er som dugg for solen. Det er virkelig mange måneder, sikkert før sommeren, siden hun sist hadde denne forutsigbarheten i bloggen sin. Nå er det ofte kun ett innlegg per dag og så og si aldri 3. Og første innlegg er alltid langt på dag. I tillegg er innleggene korte og ufullstendige.

Hvis hun ikke kommer seg relativt raskt tilbake på det sporet hun var før tror jeg hun mister mange lesere.

Kanskje mangel på mordgeninnlegg skyldes at hun har blitt mamma? :) f.eks

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje mangel på mordgeninnlegg skyldes at hun har blitt mamma? :) f.eks

Det er to stykker om et barn og husker jeg rett starter ikke LK på jobb før ti. Da kan han ta morgenrunden med Nelia mens frua gjør jobben sin. Endret av h/k
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to stykker om et barn og husker jeg rett starter ikke LK på jobb før ti. Da kan han ta morgenrunden med Nelia mens frua gjør jobben sin.

Caroline skrev en gang i kommentarfeltet at Lars-Kristian tar Nelia om morgenen. Da bruker hun denne tiden på å dusje, sminke seg og ordne håret, så hun er ferdig stelt når han drar. Så i følge Caroline, som definerer egenpleie som jobb, så jobber hun om morgenen. :P

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat. Jeg trodde forøvrig at det var en del av managementets oppgave å håndtere f.eks. forespørsel fra media. Merkelig at heller ikke de ønsker å kommentere.

Litt treg jeg, sorry.. Men: management? Hvem, hva, hvor? Trodde hun var sin egen sjef jeg? Eller, hu mannen hennes. Vil du fortelle?😁🙈☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som har skjedd med det ene øyet hennes???

Hun har da alltid hatt et lazy eye? Man ser det veldig på intervjuer, og nå som hun har sluttet å redigere bildene sine vises det på bloggen

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bnanny

Du kan diskutere til du blir blå for min del.. Sier uansett bare hva jeg mener, så får du tolke og kommentere så masse du vil :)

Selvsagt finnes det grenser for hvor langt man skal strekke hele diskusjonen, men på mange måter er det akkurat som ventet.

1) Hun har lurt og løyet for leserne sine ang redigering. (Noe mer?)

2) Hun har tapt seg som blogger, som nevnt over, med fraværende blogging sammenlignet med tidligere. Og for all del, hun er nok en mye travlere småbarnsmor enn alle andre småbarnsforeldre i Norge -men å blogge og eksponere seg som hun har gjort har hun uansett valgt helt selv.

3) Presset hun eventuelt måtte føle har hun fint vært med å bidra til å lage selv - da hun har vært "opptatt en perfekt fasade" -som viser seg å bare være fanteri..

Kanskje boblen er i ferd med å sprekke, og at hun får seg en realitycheck?

Har vært hyppig leser av bloggen hennes tidligere, men har mistet mye tiltro til henne -og innser vel bare at det bare business hele opplegget..

Ikke bare angående redigering hun har løyet, tidligere påsto hun at hun ikke tok restylane, men at det var sminkeprodukter som ga henne fyldigere lepper. Så kom det frem etter hvert at hun hadde følt seg presset til å ta restylane pga kommentarer om overleppa hennes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...