Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest Zeitgeist

Hun bør satse på nie heeeelt annet! Den dama har ikke mye motesans.

Anonymous poster hash: f0e3d...e6a

Hva skal hun satse på da? Ikke egner hun seg som moteblogger, og hun egner seg ihvertfall ikke på tv!

Får satse på en vanlig butikkjobb tenker jeg.

Anonymous poster hash: 9931e...290

Nå har jeg ikke tilbragt timer med å tenke på hva CBE bør satse på, så dette blir bare synsing på sparket fra min side:

Moteblogger? Nei. Hun har ikke tilstrekkelig med teft og individualitet til å gjøre seg bemerkbar som moteblogger.

Mammablogger? Tja. Det synes å være et marked for det, selv om jeg personlig er vehement i mot bruken av (egne) barn i eget ervervs øyesmed, samt blottleggelsen av barnets privatliv.

Noe jeg derimot tror hun ville kunne gjøre suksess med, er som planlegger og organisatør av bryllup, barnedåp, o.l. Jeg mener også å huske at hun har nevnt ved tidligere anledninger at hun kunne tenkt seg å arbeide med slikt. Ut i fra det hun har vist på bloggen, synes jeg at hun har vært veldig flink (spesielt mtp. Nelias dåp).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg ikke tilbragt timer med å tenke på hva CBE bør satse på, så dette blir bare synsing på sparket fra min side:

Moteblogger? Nei. Hun har ikke tilstrekkelig med teft og individualitet til å gjøre seg bemerkbar som moteblogger.

Mammablogger? Tja. Det synes å være et marked for det, selv om jeg personlig er vehement i mot bruken av (egne) barn i eget ervervs øyesmed, samt blottleggelsen av barnets privatliv.

Noe jeg derimot tror hun ville kunne gjøre suksess med, er som planlegger og organisatør av bryllup, barnedåp, o.l. Jeg mener også å huske at hun har nevnt ved tidligere anledninger at hun kunne tenkt seg å arbeide med slikt. Ut i fra det hun har vist på bloggen, synes jeg at hun har vært veldig flink (spesielt mtp. Nelias dåp).

Absolutt, men det virker ikke som om hun belager seg på å hjelpe andre med organiseringen av noe som helst. Her er det "meg, meg, og atter meg" som gjelder.

Anonymous poster hash: 75b59...324

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Absolutt, men det virker ikke som om hun belager seg på å hjelpe andre med organiseringen av noe som helst. Her er det "meg, meg, og atter meg" som gjelder.

Anonymous poster hash: 75b59...324

Hvis betalinga stemmer, så klarer hun sikkert å svelge den kamelen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt komisk at hun konsekvent omtaler Pihl og samboeren som "gode venner", når det er snakk om et profesjonelt samarbeid. Kan aldri tenke meg at Pihl ellers ville hatt noen interesse av å omgås dem.

Anonymous poster hash: 6ff86...d8f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe peiling på dette med blogglisten, men syns det er bra hun har byttet navn på bloggen! Hun er voksen og viser at det er hun selv som står for suksessen sin. Hun er ikke avhengig av en mann som spiller fotball for å gjøre det bra. At bloggen bærer hennes navn syns jeg er flott! Heia Caroline (og ikke fotballfrue) :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, de trente vel litt benkefyll da :ler:. For det er vel hovedfunksjonen hans...

Anonymous poster hash: f0e3d...e6a

Han har startet 21 av 25 kamper fra start i årets Tippeliga....

Anonymous poster hash: be0de...5e5

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er så lenge til huset ligger ute på finn.no og de flytter til en diger bygårdsleilighet på Frogner med hvitt tregulv og møbler fra Hay.

Anonymous poster hash: fe870...57f

Neppe. Se artikkelen som nylig er publisert.

Da blir det Siljan i 2 år til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan jo pendle.

Anonymous poster hash: fe870...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte er det jo negativt for bloggen å bo på et jorde på Siljan. Blir ikke så lett for FF å dyrke det spennende livet i Oslo. Med et lite barn også så er det krevende å være der det skjer når LK er mye borte.

Anonymous poster hash: 342ea...a72

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen moteblogger dessverre...

http://instagram.com/p/tp2iQ2AsYN/

Anonymous poster hash: fbc83...f93

Det der var ikke fint. Likte bloggen hennes så utrolig godt i 2009/2010 når hun skrev med humor og glimt i øyet! Er jo gøy å bla i arkivene hennes når hun skrev med selvironi ifht. shoppingen og treningen hennes, osv. :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Camilla Pihl er i Paris hos L. vuitton, frua er i Siljan og viser frem et slags outfit..... Say no more.

Anonymous poster hash: c0743...807

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen moteblogger dessverre...

http://instagram.com/p/tp2iQ2AsYN/

Anonymous poster hash: fbc83...f93

Det der var ikke fint. Likte bloggen hennes så utrolig godt i 2009/2010 når hun skrev med humor og glimt i øyet! Er jo gøy å bla i arkivene hennes når hun skrev med selvironi ifht. shoppingen og treningen hennes, osv. :-)

Dere må nesten skylde på Angelica Blick, for tror ikke fruen grublet seg frem til dette selv; http://instagram.com/p/td5Dk3G9Nc/ :fnise:

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være litt litt frustrerende for henne at det er akkurat Odd mannen spiller på, for det blir vanskelig for dem å dyrke hennes karriere samtidig som han spiller såppas langt unna hovedstaden. De burde id et minste flytte til noe som ligger litt nærmere Oslo, som f.eks Porsgrunn eller noe.

Anonymous poster hash: f7ad2...873
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...