Gjest Zeitgeist Skrevet 1. oktober 2014 #1641 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hun bør satse på nie heeeelt annet! Den dama har ikke mye motesans.Anonymous poster hash: f0e3d...e6a Hva skal hun satse på da? Ikke egner hun seg som moteblogger, og hun egner seg ihvertfall ikke på tv! Får satse på en vanlig butikkjobb tenker jeg. Anonymous poster hash: 9931e...290 Nå har jeg ikke tilbragt timer med å tenke på hva CBE bør satse på, så dette blir bare synsing på sparket fra min side: Moteblogger? Nei. Hun har ikke tilstrekkelig med teft og individualitet til å gjøre seg bemerkbar som moteblogger. Mammablogger? Tja. Det synes å være et marked for det, selv om jeg personlig er vehement i mot bruken av (egne) barn i eget ervervs øyesmed, samt blottleggelsen av barnets privatliv. Noe jeg derimot tror hun ville kunne gjøre suksess med, er som planlegger og organisatør av bryllup, barnedåp, o.l. Jeg mener også å huske at hun har nevnt ved tidligere anledninger at hun kunne tenkt seg å arbeide med slikt. Ut i fra det hun har vist på bloggen, synes jeg at hun har vært veldig flink (spesielt mtp. Nelias dåp). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #1642 Del Skrevet 1. oktober 2014 Nå har jeg ikke tilbragt timer med å tenke på hva CBE bør satse på, så dette blir bare synsing på sparket fra min side: Moteblogger? Nei. Hun har ikke tilstrekkelig med teft og individualitet til å gjøre seg bemerkbar som moteblogger. Mammablogger? Tja. Det synes å være et marked for det, selv om jeg personlig er vehement i mot bruken av (egne) barn i eget ervervs øyesmed, samt blottleggelsen av barnets privatliv. Noe jeg derimot tror hun ville kunne gjøre suksess med, er som planlegger og organisatør av bryllup, barnedåp, o.l. Jeg mener også å huske at hun har nevnt ved tidligere anledninger at hun kunne tenkt seg å arbeide med slikt. Ut i fra det hun har vist på bloggen, synes jeg at hun har vært veldig flink (spesielt mtp. Nelias dåp). Absolutt, men det virker ikke som om hun belager seg på å hjelpe andre med organiseringen av noe som helst. Her er det "meg, meg, og atter meg" som gjelder. Anonymous poster hash: 75b59...324 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 1. oktober 2014 #1643 Del Skrevet 1. oktober 2014 Absolutt, men det virker ikke som om hun belager seg på å hjelpe andre med organiseringen av noe som helst. Her er det "meg, meg, og atter meg" som gjelder. Anonymous poster hash: 75b59...324 Hvis betalinga stemmer, så klarer hun sikkert å svelge den kamelen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #1644 Del Skrevet 2. oktober 2014 Litt komisk at hun konsekvent omtaler Pihl og samboeren som "gode venner", når det er snakk om et profesjonelt samarbeid. Kan aldri tenke meg at Pihl ellers ville hatt noen interesse av å omgås dem. Anonymous poster hash: 6ff86...d8f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 2. oktober 2014 #1645 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg har ikke noe peiling på dette med blogglisten, men syns det er bra hun har byttet navn på bloggen! Hun er voksen og viser at det er hun selv som står for suksessen sin. Hun er ikke avhengig av en mann som spiller fotball for å gjøre det bra. At bloggen bærer hennes navn syns jeg er flott! Heia Caroline (og ikke fotballfrue) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #1646 Del Skrevet 2. oktober 2014 http://www.varden.no/sport/odd/eriksen-forlenger-med-odd-1.1330521 Alle dere som har vært sikre på at ODD kom til å droppe LK. Nope! Anonymous poster hash: fef78...c95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #1647 Del Skrevet 2. oktober 2014 http://www.varden.no/sport/odd/eriksen-forlenger-med-odd-1.1330521 Alle dere som har vært sikre på at ODD kom til å droppe LK. Nope! Anonymous poster hash: fef78...c95 Haha, rimelig lang nese til alle haters der ute nå. Boah! Anonymous poster hash: be0de...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #1648 Del Skrevet 2. oktober 2014 http://www.varden.no/sport/odd/eriksen-forlenger-med-odd-1.1330521 Alle dere som har vært sikre på at ODD kom til å droppe LK. Nope! Anonymous poster hash: fef78...c95 Jaja, de trente vel litt benkefyll da . For det er vel hovedfunksjonen hans...Anonymous poster hash: f0e3d...e6a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #1649 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jaja, de trente vel litt benkefyll da . For det er vel hovedfunksjonen hans...Anonymous poster hash: f0e3d...e6a Han har startet 21 av 25 kamper fra start i årets Tippeliga.... Anonymous poster hash: be0de...5e5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 2. oktober 2014 #1650 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg tror ikke det er så lenge til huset ligger ute på finn.no og de flytter til en diger bygårdsleilighet på Frogner med hvitt tregulv og møbler fra Hay.Anonymous poster hash: fe870...57f Neppe. Se artikkelen som nylig er publisert. Da blir det Siljan i 2 år til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #1651 Del Skrevet 2. oktober 2014 Neppe. Se artikkelen som nylig er publisert. Da blir det Siljan i 2 år til Han kan jo pendle.Anonymous poster hash: fe870...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #1652 Del Skrevet 2. oktober 2014 Neppe. Se artikkelen som nylig er publisert. Da blir det Siljan i 2 år til På en måte er det jo negativt for bloggen å bo på et jorde på Siljan. Blir ikke så lett for FF å dyrke det spennende livet i Oslo. Med et lite barn også så er det krevende å være der det skjer når LK er mye borte. Anonymous poster hash: 342ea...a72 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #1653 Del Skrevet 2. oktober 2014 Har ikke inntrykk av at LK er så mye borte. Anonymous poster hash: c0743...807 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #1654 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ingen moteblogger dessverre...http://instagram.com/p/tp2iQ2AsYN/Anonymous poster hash: fbc83...f93 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neva Skrevet 2. oktober 2014 #1655 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ingen moteblogger dessverre...http://instagram.com/p/tp2iQ2AsYN/Anonymous poster hash: fbc83...f93 Det der var ikke fint. Likte bloggen hennes så utrolig godt i 2009/2010 når hun skrev med humor og glimt i øyet! Er jo gøy å bla i arkivene hennes når hun skrev med selvironi ifht. shoppingen og treningen hennes, osv. :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 2. oktober 2014 #1656 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ryddet for spekulasjoner + svar. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 2. oktober 2014 #1657 Del Skrevet 2. oktober 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #1658 Del Skrevet 2. oktober 2014 Camilla Pihl er i Paris hos L. vuitton, frua er i Siljan og viser frem et slags outfit..... Say no more. Anonymous poster hash: c0743...807 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
troikaen Skrevet 2. oktober 2014 #1659 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ingen moteblogger dessverre...http://instagram.com/p/tp2iQ2AsYN/Anonymous poster hash: fbc83...f93 Det der var ikke fint. Likte bloggen hennes så utrolig godt i 2009/2010 når hun skrev med humor og glimt i øyet! Er jo gøy å bla i arkivene hennes når hun skrev med selvironi ifht. shoppingen og treningen hennes, osv. :-) Dere må nesten skylde på Angelica Blick, for tror ikke fruen grublet seg frem til dette selv; http://instagram.com/p/td5Dk3G9Nc/ 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #1660 Del Skrevet 2. oktober 2014 Det må være litt litt frustrerende for henne at det er akkurat Odd mannen spiller på, for det blir vanskelig for dem å dyrke hennes karriere samtidig som han spiller såppas langt unna hovedstaden. De burde id et minste flytte til noe som ligger litt nærmere Oslo, som f.eks Porsgrunn eller noe. Anonymous poster hash: f7ad2...873 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg