Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Antrekket i dag havner også på harrylisten. Minner meg om dette, ett av antrekkene som er veldig høyt oppe på harrylisten.

http://fotballfrue.no/2013/08/21/cow-girl/

Jeg synes faktisk ikke det antrekket der var så ille (hadde aldri gått sånn selv :P ), men gårsdagens var virkelig Ullared altså..

Anonymous poster hash: 0b1b1...87e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: bukse, genser og støvletter er annonselenker. Det forklarer kanskje litt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det antrekket det forsto jeg meg ikke på.

Anonymous poster hash: fa91c...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å selge seg i såfall :O

Noen som gikk inn å så på klærne/skoene? Sikkert dritdyrt, sidener prosentspons. Antrekket med puselgenser og skinnbukser kostet jo hvert plagg 2-3000 hver. Da får hun 2-300 hver gang noen handler (minst, kan godt hende hun har en bedre deal enn andre også som har 10% provisjon)

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å selge seg i såfall :O

Noen som gikk inn å så på klærne/skoene? Sikkert dritdyrt, sidener prosentspons. Antrekket med puselgenser og skinnbukser kostet jo hvert plagg 2-3000 hver. Da får hun 2-300 hver gang noen handler (minst, kan godt hende hun har en bedre deal enn andre også som har 10% provisjon)

Nei, jeg går aldri inn på nettbutikker via blogger! Når man gjør det, så lagres en cookie på pcen i lang tid (uker, måneder?), som gjør at bloggeren får provisjon neste gang man handler fra den nettbutikken, uansett hva man kjøper!

Anonymous poster hash: 258e9...5ae

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg går aldri inn på nettbutikker via blogger! Når man gjør det, så lagres en cookie på pcen i lang tid (uker, måneder?), som gjør at bloggeren får provisjon neste gang man handler fra den nettbutikken, uansett hva man kjøper!

Er det sant? :O Glad jeg aldri har gjort det!

Anonymous poster hash: 3d8a2...c92

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nå kom det faktisk opp reklame på Facebook for disse fantastiske støvlettene. :laugh:

Anonymous poster hash: a569f...6f6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler ikke klærne mine på Nelly, hehe, så det er ikke noe problem med cookies ;)

Og heldigvis, kan man også slette cookies relativt enkelt og greit i nettleseren sin :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor hun har byttet Instagramnavn til "carolinebergeriksenno", hadde jo vært mye finere med "carolinebergeriksen". De aller fleste som følger henne har fått med seg at hun har en blogg lissom, så hun trenger ikke å ha den teite "no" på slutten. Men det er vel camillaphilno som har bestemt det da.

Anonymous poster hash: b3d69...55a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ff zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz god natt

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carolinebergeriksenno henger ut the thief på Facebook slik at hun skal få gratis VIPbehandling. Eier de ikke skam?

Anonymous poster hash: fede0...537

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carolinebergeriksenno henger ut the thief på Facebook slik at hun skal få gratis VIPbehandling. Eier de ikke skam?

Anonymous poster hash: fede0...537

Det handler vel ikke om at hun ikke eier skam, men heller at hun KAN henge de ut fordi hun ikke får bedre behandling enn deg og meg....Du har vel hørt om "kjendiser" som sier: "vet du ikke hvem jeg er"?,

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syntes det er helt rått når kjendiser henger ut steder de har opplevd dårlig service på. Om de hadde vist at det var en stor blogger som ringte hadde de jo tatt telefonen og gikk hun gratis behandling og champagne i fleisen, men siden de tror hun er en vanlig kunde behandler de henne dårlig.

Da jeg jobbet med kundeservice fikk vi beskjed om å behandle alle kundene som om de var kongen.

Anonymous poster hash: b3d69...55a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om massasje var så viktig, hvorfor ikke høre med flere steder???! Hørtes jo ut som hun var skikkelig stiv og støl og måtte ha massasje nå.

Var vel viktigst at det var på the thief.

Anonymous poster hash: 0105d...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://fotballfrue.no/2014/09/12/matstreif/#respond

Får ikke noe gratisreklame på bloggen nei. Hun som alltid skriver med store bokstaver omtrent hvor hun har vært og gjort ditt og datt. På Bølgen og Moi måtte de tydeligvis betale for seg.... Jfr. "På en restaurant her..."

Blir jo nesten litt komisk å se på for alle oss som skjønner tegninga :P

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...