Minipilla Skrevet 14. oktober 2017 #1361 Del Skrevet 14. oktober 2017 Helt nederst på bloggen kan man rapportere den direkte til wordpress hvor hun har bloggen. Oppfordrer de som reagerer på denne kopieringen om å gjøre nettopp dette. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 15. oktober 2017 #1362 Del Skrevet 15. oktober 2017 På 14.10.2017 den 16.43, Gulleplutt skrev: Ja, kanskje? Altså, jeg besitter ikke fasiten på hva som er riktig og galt i dette tilfellet. Kjenner dog innimellom at jeg får litt "vondt i magan" og lurte derfor på om andre også gjør det. Kjenner jeg får det jeg også innimellom, samtidig som jeg synes det er galt at hun skal få holde på slik. Samtidig synes jeg det er rart at ingen klarer å nå inn til henne og at hun ikke skjønner det selv? Er det pga en diagnose av ett eller annet eller er hun så utrolig frekk og beregnende ar hun ikke bryr seg? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 9. november 2017 #1363 Del Skrevet 9. november 2017 Er det glade jul her og snart? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 9. november 2017 #1364 Del Skrevet 9. november 2017 34 minutter siden, Xstrella skrev: Er det glade jul her og snart? Nei her er det bare sinna jul nesten så jeg blir redd, like før det blir 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 9. november 2017 #1365 Del Skrevet 9. november 2017 Inn med jul 23 desember. Ut med jul 25. Desember 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 10. november 2017 #1366 Del Skrevet 10. november 2017 Var voldsomt til skryt av en helt enkel marsipankake😂 Blir slik når man kopierer andres tekster. Teksten passer ikke alltid til innholdet😜 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinkerbell Skrevet 10. november 2017 #1367 Del Skrevet 10. november 2017 Det innlegget fra 8. oktober, om dusjkabinett, det er merket som sponset innlegg. Så hun har fått et dusjkabinett? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 10. november 2017 #1368 Del Skrevet 10. november 2017 36 minutter siden, Stinkerbell skrev: Det innlegget fra 8. oktober, om dusjkabinett, det er merket som sponset innlegg. Så hun har fått et dusjkabinett? Jeg tviler på at noen sponser henne med noe som helst. Hun hadde et innlegg for ikke så lenge siden med en rabatt på Nelly.com som hun hadde skrevet på en sånn måte at hun hadde et samarbeid med dem. Men når jeg gikk inn på Nelly.com, så var det en rabatt som lå inne på siden deres. Det var bare å taste inn koden, så kunne hvem som helst få rabatten. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merlion Skrevet 10. november 2017 #1369 Del Skrevet 10. november 2017 8 minutter siden, suckers skrev: Jeg tviler på at noen sponser henne med noe som helst. Hun hadde et innlegg for ikke så lenge siden med en rabatt på Nelly.com som hun hadde skrevet på en sånn måte at hun hadde et samarbeid med dem. Men når jeg gikk inn på Nelly.com, så var det en rabatt som lå inne på siden deres. Det var bare å taste inn koden, så kunne hvem som helst få rabatten. Hadde rabattkode på Glitter også for et par uker siden, men jeg fikk bare opp ugyldig kode når jeg forsøkte å legge den inn. Så tror nok ikke der var noe samarbeid nei. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinkerbell Skrevet 10. november 2017 #1370 Del Skrevet 10. november 2017 11 minutter siden, suckers skrev: Jeg tviler på at noen sponser henne med noe som helst. Hun hadde et innlegg for ikke så lenge siden med en rabatt på Nelly.com som hun hadde skrevet på en sånn måte at hun hadde et samarbeid med dem. Men når jeg gikk inn på Nelly.com, så var det en rabatt som lå inne på siden deres. Det var bare å taste inn koden, så kunne hvem som helst få rabatten. Virkelig? Hun er helt utrolig. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eamane Skrevet 10. november 2017 #1371 Del Skrevet 10. november 2017 Har hun fortsatt Instagram? Eller er det bare meg som er blokkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 10. november 2017 #1372 Del Skrevet 10. november 2017 8 minutter siden, Eamane skrev: Har hun fortsatt Instagram? Eller er det bare meg som er blokkert. Hun har det ja😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 11. november 2017 #1373 Del Skrevet 11. november 2017 Tråden er ryddet for hets. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 11. november 2017 #1374 Del Skrevet 11. november 2017 Siste innlegget https://gladehjem.wordpress.com/ er kopiert direkte fra https://idealofsweden.no/produkter/deksler/ se nederst på siden. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 11. november 2017 #1375 Del Skrevet 11. november 2017 Argh, jeg er så lei av dette nå. Hadde det bare gått an å rapportere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 11. november 2017 #1376 Del Skrevet 11. november 2017 Tråden er ryddet for hets. Papirfly, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 12. november 2017 #1377 Del Skrevet 12. november 2017 Årets første juledekorasjon ? Den andre jeg ser som er prikk lik. Klarer hun ikke å finne på noe selv , kjedelig å se det samme hver gang, som først er sett hos villapaprika.Og gled dere ,nå har hun klikket hjem flere varer. Lurer på hva det er ???😂. Har fått en smak av det, på spisebordet til villapaprika. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 13. november 2017 #1378 Del Skrevet 13. november 2017 Lurer på hvordan romfordelingen og veggfargene blir i det glade hjemmet nå 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 14. november 2017 #1379 Del Skrevet 14. november 2017 Må bare si at jeg ikke ble så veldig imponert over det kakebordet der. Vil ikke kalle det fantastisk, til det var det for lite kaker og kjedelig stil. Muffinsen hadde jo ikke glasur engang. Hun skal ha for at hun prøvde da, men med det temaet der gjorde hun alt for lite utav det synes jeg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ukreativbruker Skrevet 15. november 2017 #1380 Del Skrevet 15. november 2017 Det var ihvertfall mistenkelig likt frozen bursdagen MTM lagdt til datteren. Hun klarer faktisk ikke å komme på noen ting selv. Greit nok, hun hadde jo tross alt glass og goodiebags på det bordet, MEN at hun kan "drive" med dette privat? Nope tror ikke det du. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg