Gå til innhold

Det Glade Hjem


Aintnofun

Anbefalte innlegg

På Instagram kan man rapporterer om man blir kopiert. Hvorfor gjør ingen det? Er de bare glade for klikk uansett hvordan de får dem?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser finehjem har fjernet bilde til Ine på sin instagramkonto 👍😊 Vil ikke tro de reposter bilder fra henne flere ganger etter den reaksjonen og kommentarene som kom. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sirkustjukk

Omtale av GH-blogg, har de fått lov å skrive bio selv?🙄

"Siden er kanskje ikke den mest profesjonelle du finner, men den inneholder mye god informasjon og svært nyttige tips. Det er spesielt nyttig for nybegynnere som kanskje trenger gode og praktiske forslag om dekorering og oppussing"

😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutes ago, Sirkustjukk said:

Omtale av GH-blogg, har de fått lov å skrive bio selv?🙄

"Siden er kanskje ikke den mest profesjonelle du finner, men den inneholder mye god informasjon og svært nyttige tips. Det er spesielt nyttig for nybegynnere som kanskje trenger gode og praktiske forslag om dekorering og oppussing"

😂

 

Litt usikker på om den bioen kan være skrevet av henne 😎  

Men skulle den bloggen vært nyttig for nybegynnere burde den vel inneholdt lenker til sidene/bloggene hbor hun selv har hentet. "Inspirasjon "

Så er det jo litt merkelig at det ikke ligger noen oppfordring til å stemme på henne noen steder på bloggen hennes. 😎

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Echana skrev:

Litt usikker på om den bioen kan være skrevet av henne 😎  

Men skulle den bloggen vært nyttig for nybegynnere burde den vel inneholdt lenker til sidene/bloggene hbor hun selv har hentet. "Inspirasjon "

Så er det jo litt merkelig at det ikke ligger noen oppfordring til å stemme på henne noen steder på bloggen hennes. 😎

Det synes jeg ikke er merkelig i det hele tatt. Hun har jo i det siste smertelig fått erfare at folk sier ifra til samarbeidspartnere: sist Bloggerfruene, som ikke lenger ville ha henne med på laget da de fikk vite om kopieringen hennes. Jeg går ut i fra at hun vil ha minst mulig oppmerksomhet rundt det, fordi hun frykter at folk vil si ifra til arrangøren.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg kunne formulert meg litt annerledes 😊 det var akkurat det jeg mente...st hun neppe vil ha fokus på denne nominerimgen . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Echana skrev:

Ser jeg kunne formulert meg litt annerledes 😊 det var akkurat det jeg mente...st hun neppe vil ha fokus på denne nominerimgen . 

Akkurat! :ler: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke ut til at alle har fått med seg kopieringen på Instagram. Joyinteriør har delt ett av bildene hennes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 2.10.2017 den 22.26, Horselady skrev:

Ser ikke ut til at alle har fått med seg kopieringen på Instagram. Joyinteriør har delt ett av bildene hennes.

Herlighet, bor joyinteriør bak en stein?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, maomao skrev:

Herlighet, bor joyinteriør bak en stein?

De trenger nok å tipses. Som sparpedia. Noen har kanskje lagt merke til at Glade Hjem ikke lenger er blant de nominerte som kan stemmes på der? :phaedra:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, toothfairy skrev:

Ine elsker Daniel :hoho:

Men kjærligheten er tydligvis ikke gjensidig, siden hun har betalt for klokken selv og ikke har en eneste liten rabattkode å by på til leserne sine. DW er jo kjent for å kaste klokker og rabattkoder etter bloggere. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, maomao skrev:

Herlighet, bor joyinteriør bak en stein?

Joyinteriør er meget klar over at det stormer rundt glade hjem, men velger å ikke gjøre noe med det fordi hun tar så fine bilder av mille moi produkter og ikke ønsker å dømme henne... Eventuelt er hun en god kunde hos joyinteriør...

Skal glatt klare å ta fine bilder jeg også hvis jeg kan begynne å kopiere på samme måte som glade hjem!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...