Gå til innhold

Det Glade Hjem


Aintnofun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor mange innlegg om hvor fantastisk flott høsten er skal hun kopiere egentlig😳 Så innholdsløse innleggene hennes er. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joyinteriør burde heller dele bilder fra villapaprika da. Hun trenger jo ikke å "dømme" henne eller noe, bare slutte å dele bilder fra glade hjem. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, siste innlegget til GH. Hundre prosent kopiert fra villa paprika. Det er ikke morsomt lenger 😳

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk
2 timer siden, Spirrevippe skrev:

Hvis dere går inn på lampesiden, så ser dere også at villapaprika har kopiert tekst derfra.

Villa Paprika sin tekst er i forbindelse med et annonseinnlegg for lampeforhandleren, derfor har hun brukt produktomtaler fra siden (noe som hun faktisk skriver og linker til).

Ine er bare på bærtur. Igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Spirrevippe skrev:

Hvis dere går inn på lampesiden, så ser dere også at villapaprika har kopiert tekst derfra.

Hvorfor forsvare kopieringen, hun gjør jo akkurat det samme som paprika, omtrent like etter hennes innlegg er lagt ut. Meget sykt

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I siste innlegg går hun hardt inn for å fremstille det som at hun har et samarbeid.. hun har fått "tilsendt" klokken og merker innlegget som reklame. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gulleplutt skrev:

Er det bare meg som synes det er på grensen til uetisk å diskutere denne bloggeren..? 

Nei, det er definitivt ikke bare deg som synes det...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Gulleplutt skrev:

Er det bare meg som synes det er på grensen til uetisk å diskutere denne bloggeren..? 

 

10 minutter siden, Pås skrev:

Nei, det er definitivt ikke bare deg som synes det...

Jeg er litt delt på det. Noen vil kanskje også mene at det er på grensen til uetisk å mene at det er på grensen til uetisk å diskutere denne bloggeren også. Hva er det egentlig man insinuerer, liksom.

:vetikke: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Stinkerbell skrev:

 

Jeg er litt delt på det. Noen vil kanskje også mene at det er på grensen til uetisk å mene at det er på grensen til uetisk å diskutere denne bloggeren også. Hva er det egentlig man insinuerer, liksom.

:vetikke: 

Ser absolutt den og reflekterte over det før jeg postet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, Gulleplutt skrev:

Er det bare meg som synes det er på grensen til uetisk å diskutere denne bloggeren..? 

Både og..både ene siden mener jeg det, og skjønner hva du mener, på en annen side..Skal vi bare stikke hode i sanden å si at den bloggere har et problem, det er synd i henne så hun må bare få holde på? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Horselady skrev:

Både og..både ene siden mener jeg det, og skjønner hva du mener, på en annen side..Skal vi bare stikke hode i sanden å si at den bloggere har et problem, det er synd i henne så hun må bare få holde på? 

Ja, kanskje? Altså, jeg besitter ikke fasiten på hva som er riktig og galt i dette tilfellet.  Kjenner dog innimellom at jeg får litt "vondt i magan" og lurte derfor på om andre også gjør det. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, Gulleplutt skrev:

Ja, kanskje? Altså, jeg besitter ikke fasiten på hva som er riktig og galt i dette tilfellet.  Kjenner dog innimellom at jeg får litt "vondt i magan" og lurte derfor på om andre også gjør det. 

Definitivt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig og har vært det hele veien. Man kan diskutere henne opp og ned i mente, men hva hjelper det? La henne holde på, hvis ingenting har fått henne på bedre tanker til nå, så får jo bare tiden vise hvor lenge hun holder det gående med fantasiverdenen sin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istede for å snakke om hvor mye hun kopierer må alle heller pepre de hun kopierer med mailer om at de er kopiert. Det nytter desverre ikke å si noe til bloggeren for hun bryr seg ikke. Fantastisk provoserende!!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Minipilla skrev:

Istede for å snakke om hvor mye hun kopierer må alle heller pepre de hun kopierer med mailer om at de er kopiert. Det nytter desverre ikke å si noe til bloggeren for hun bryr seg ikke. Fantastisk provoserende!!!!

Det synes ikke som om det heller hjelper. Hun bryr seg ikke uansett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...