Gå til innhold

Det Glade Hjem


Aintnofun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, MalloryK skrev:

Tjener hun noen kr på bloggen? Eller er det kun en veldig, veldig merkelig hobby?

Hun kjører jo reklame for ting innimellom da, blir vel sponset av diverse interiør- og kles-retailers. Eller?:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun bare faker sponsede innlegg. Evt om noen kan sjekke opp i det? Sponsorene burde jo i så fall få en melding

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MalloryK skrev:

Jeg tror hun bare faker sponsede innlegg. Evt om noen kan sjekke opp i det? Sponsorene burde jo i så fall få en melding

Hvis hun faker sponsede innlegg, kan hun ikke risikere å måtte skatte av det hun påstår er spons?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Viernes skrev:

Hvis hun faker sponsede innlegg, kan hun ikke risikere å måtte skatte av det hun påstår er spons?

Hvis jeg er arbeidsledig og faker at jeg har en jobb, kan jeg risikere å måtte skatte av den påståtte jobben da?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, MalloryK skrev:

Jeg aner virkelig ikke, så håper noen kan undersøke dette

Hvorfor undersøker du ikke selv hvis du mener det er så viktig? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Viernes skrev:

Hvis hun faker sponsede innlegg, kan hun ikke risikere å måtte skatte av det hun påstår er spons?

Hun gjør nok det, ja. Da må hun jo egentlig skatte av det. Interessant problemstilling. 

De skoene hun hadde her om dagen insinuerte hun jo at var kjøpt selv og allikevel merket hun det som reklame i innlegget.

Endret av Flisespikker
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious

Jeg tror også hun faker det. Jeg finner ikke igjen blogginnlegget og husker ikke ordrett hva hun skrev, men jeg leste i kommentarfeltet til frumaela at hun ville ha hjelp til å sette inn slike bannere og logoer på siden sin, slik som andre toppbloggere hadde ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, justcurious skrev:

Jeg tror også hun faker det. Jeg finner ikke igjen blogginnlegget og husker ikke ordrett hva hun skrev, men jeg leste i kommentarfeltet til frumaela at hun ville ha hjelp til å sette inn slike bannere og logoer på siden sin, slik som andre toppbloggere hadde ;) 

Tror ikke hun faker med vilje. Tror heller hun har et stort ønske om å ha en stor blogg og at dette er måten å gjøre det på. Jeg tror rett og slett at hun ikke skjønner bedre. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious
1 time siden, Horselady skrev:

Tror ikke hun faker med vilje. Tror heller hun har et stort ønske om å ha en stor blogg og at dette er måten å gjøre det på. Jeg tror rett og slett at hun ikke skjønner bedre. 

Ja, det er det ingen tvil om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Jeg håper dere får en fin høst dag til tross for det nydelige været vi har nå om dagene*. Atte, hæ? Leser hun aldri over det hun kopierer?

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, suckers skrev:

*Jeg håper dere får en fin høst dag til tross for det nydelige været vi har nå om dagene*. Atte, hæ? Leser hun aldri over det hun kopierer?

Haha, herregud. Ingenting gir mening!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, suckers skrev:

*Jeg håper dere får en fin høst dag til tross for det nydelige været vi har nå om dagene*. Atte, hæ? Leser hun aldri over det hun kopierer?

Hun vet nok ikke hva "til tross for" betyr tenker jeg.....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious

Jeg fant en link på bloggen hennes hvor man kan rapportere for blant annet brudd på copyright, men det er vel de som blir utsatt for plagiatet som må rapportere det :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...