Gå til innhold

Det Glade Hjem


Aintnofun

Anbefalte innlegg

Her gir fine hjem henne cred for siste bilde på Instagram, legger det ut på sin side, og Ine høster applaus for kopiering.Ser noen spør om det er fra villapaprika, ser ingen kopieringen hennes?????

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte å spørre i kommentarfeltet hva det er som egentlig skjer (skjønner ingenting av siste innlegg på bloggen), men ser ut som en må logge seg inn for å legge igjen kommentar. Har hun stengt kommentarfeltet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious
29 minutter siden, Eselører skrev:

Tenkte å spørre i kommentarfeltet hva det er som egentlig skjer (skjønner ingenting av siste innlegg på bloggen), men ser ut som en må logge seg inn for å legge igjen kommentar. Har hun stengt kommentarfeltet?

Ja, man må visst det. Det har vært slik lenge. Jeg har tenkt på å kommentere flere ganger, men jeg gidder ikke å ta meg bryet med opprette en wordpress-konto. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse overskriftene og enkelte setninger gir jo overhode ingen mening,kvalifiserer ikke til click-bait heller!!🙄 Ine,leser du overhode over d du kopierer/skriver??

:frkk:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FrøkenFarao skrev:

Disse overskriftene og enkelte setninger gir jo overhode ingen mening,kvalifiserer ikke til click-bait heller!!🙄 Ine,leser du overhode over d du kopierer/skriver??

:frkk:

Det gjør hun sikkert, men det er tvilsomt om hun faktisk forstår betydningen av det. Et godt eksempel på det er jo da hun skrev noe om at hun håpet at leserne hennes nyter dagen til tross for det nydelige været. Det er helt tydelig at hun ikke forstår hva hun selv skriver. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Nå som barna er i seng, skal jeg koble helt av i armkroken til Thomas for resten av kvelden der vi har tent masse levende lys"

...Høres vondt ut å brenne lys i armkroken :fnise:

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Lotti87 skrev:

"Nå som barna er i seng, skal jeg koble helt av i armkroken til Thomas for resten av kvelden der vi har tent masse levende lys"

...Høres vondt ut å brenne lys i armkroken :fnise:

😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Jennybella skrev:

Her gir fine hjem henne cred for siste bilde på Instagram, legger det ut på sin side, og Ine høster applaus for kopiering.Ser noen spør om det er fra villapaprika, ser ingen kopieringen hennes?????

Synes det er merkelig at de lar bildet stå med alle de kommentarene som nå har kommet under! Ikke får de svar fra de/den som har instakontoen heller. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Horselady skrev:

Synes det er merkelig at de lar bildet stå med alle de kommentarene som nå har kommet under! Ikke får de svar fra de/den som har instakontoen heller. 

ja veldig merkelig at de ikke sletter det

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Denne høsten kommer jeg til og bombe dere utover med masse inspirasjon fra vårt nye vaskerom. Nå er det bare å glede seg». Så spennende da... Fått nytt vaskerom vi også. Skal jeg bombe dere med det? 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk
7 minutter siden, suckers skrev:

«Denne høsten kommer jeg til og bombe dere utover med masse inspirasjon fra vårt nye vaskerom. Nå er det bare å glede seg». Så spennende da... Fått nytt vaskerom vi også. Skal jeg bombe dere med det? 

Høres ut som det blir fryktelig rotete🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånt vaskerom vil jeg også ha😘Kjempefint!

Synd hun ikke stoler mer på egen stil,egen tekst osv,da kunne bloggen til Ine glatt blitt meget populær..tror jeg!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint vaskerom, men er vel grenser for hvor ofte man kan "bombe" bloggen med inspirasjon derfra. Vaskerom er vaskerom. Man driver vel ikke å pynter og sånt der? Eller Ine kommer vel til å stjæse det opp med lysestaker, kurver og kranser... Upraktisk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, maipai skrev:

Fint vaskerom, men er vel grenser for hvor ofte man kan "bombe" bloggen med inspirasjon derfra. Vaskerom er vaskerom. Man driver vel ikke å pynter og sånt der? Eller Ine kommer vel til å stjæse det opp med lysestaker, kurver og kranser... Upraktisk.

Med de sorte vasene og lysestakene fra MM 😉 men kurven for skittentøy finner kanskje endelig plassen sin etter å ha vært hele huset rundt? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Horselady skrev:

Med de sorte vasene og lysestakene fra MM 😉 men kurven for skittentøy finner kanskje endelig plassen sin etter å ha vært hele huset rundt? 

Ja, den stakkars hjemløse kurven som bæres mellom kjøkken, gang, soverom, bad og stue :fnise:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaktuspotte
21 minutter siden, maipai skrev:

Fint vaskerom, men er vel grenser for hvor ofte man kan "bombe" bloggen med inspirasjon derfra. Vaskerom er vaskerom. Man driver vel ikke å pynter og sånt der? Eller Ine kommer vel til å stjæse det opp med lysestaker, kurver og kranser... Upraktisk.

 

7 minutter siden, Horselady skrev:

Med de sorte vasene og lysestakene fra MM 😉 men kurven for skittentøy finner kanskje endelig plassen sin etter å ha vært hele huset rundt? 

 

4 minutter siden, maipai skrev:

Ja, den stakkars hjemløse kurven som bæres mellom kjøkken, gang, soverom, bad og stue :fnise:

Hvis hun finner glede i å stæsje det opp så «skader» hun ingen. Det kan jo hende det er kjekt for henne å fylle dagen med det hun liker, og som tydelig er interiør. 

Jeg likte vaskerommet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2017 den 17.40, Kaktuspotte skrev:

 

 

Hvis hun finner glede i å stæsje det opp så «skader» hun ingen. Det kan jo hende det er kjekt for henne å fylle dagen med det hun liker, og som tydelig er interiør. 

Jeg likte vaskerommet. 

Synes det jeg også. Ingenting er bedre enn at hun finne på noe selv, for hun kan hvis hun vil. Derfor er det synd hun så til de grader driver å kopierer andre! 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...