Gå til innhold

Det Glade Hjem


Aintnofun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå gikk jeg inn på bloggen for første gang på leeenge.

Den adventsstaken var litt....eh....spesiell?? 5 lys??? Why?? Og de står jo klint inni hverandre, kommer jo til å smelte hele greia. Brannfarlig var det også med granbaret oppetter lysene. 

Og de bjellene fra RM som hun har både her og der.... Er det meningen at de lange merkene skal henge på, jeg lurte først på om hun ikke hadde tatt av prislappen...? Men det er vel viktig å få vise fram at det er et dyrt merke.....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Nils7678 skrev:

Hvor lenge har hun holdt på og kopiere andre?

Prøver igjen siden det jeg skrev ble slettet. Hun har holdt på i mange år, les kommentarfeltet her og spesielt det "lei" skriver. Vet ikke om noen det er noen her som husker da det skjedde, men jeg husker det godt. 

http://steinihavet.blogg.no/1460493454_bloggen_min_blir_kopi.html 

Her er en annen tråd om GH: http://www.klikk.no/forum/foreldre/topic/144270879-glade-hjem-sten-i-havet/

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Cookie123 skrev:

Nå gikk jeg inn på bloggen for første gang på leeenge.

Den adventsstaken var litt....eh....spesiell?? 5 lys??? Why?? Og de står jo klint inni hverandre, kommer jo til å smelte hele greia. Brannfarlig var det også med granbaret oppetter lysene. 

Og de bjellene fra RM som hun har både her og der.... Er det meningen at de lange merkene skal henge på, jeg lurte først på om hun ikke hadde tatt av prislappen...? Men det er vel viktig å få vise fram at det er et dyrt merke.....

Går for det ekte i år stod det på innlegget om kransen på døra, men baret på advenstaken er ikke ekte. Hvis du ser nøye på bildet så ser du det er plast 😉 

Når det gjelder bjellene så er det helt vanlig at ting blir fotografert x antall ganger der i huset. Bare se på skittentøyskurven fra riviera som hun har. Den tror jeg har vært på samtlige rom i huset og er norges mest fotograferte skittentøyskurv. Nå i det siste har det vært de sølvfarga lysestakene. De har vært rundt alle steder. Det er dyrt å være interiørblogger å kjøpe nytt når du ikke blir sponset 😉 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Ukreativbruker skrev:

http://m.villapaprika.blogg.no/1416152305_hjemmelagde_boller.html

her er adventsstaken! Mangler skøytene da🙄

Oppdaget noe VELDIG morsomt i det blogginnlegget... Sjekk kommentarfeltet!! Her har Ine Cecilie/Glade hjem vært å kommentert minst tre ganger; "hvor er kransen kjøpt??", "Selger du spisebrikkene i nettbutikken??" "Er kransen fra fredrikstad blomster?"..... :fnise:.... dette med fullt navn i 2014... La i hvertfall ikke skjul på sitt ønske om å kopiere i 2014 da! :fnise: huff... flaut.. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og kommentar til moderering. Spørsmål kan sendes til moderator på PM eller på Ris & Ros.

Papirfly, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så irriterende å alltid vær ute i siste liten og samtidig vær ute i god tid.....  men ikke denne gang.... 🙈🙈

 

«Er alltid så typisk at jeg gjør ting i siste liten, jeg som alltid pleier og være ferdig med ting i god tid – men sånn ble det ikke denne gangen.»

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Uglemor@co skrev:

Så irriterende å alltid vær ute i siste liten og samtidig vær ute i god tid.....  men ikke denne gang.... 🙈🙈

 

«Er alltid så typisk at jeg gjør ting i siste liten, jeg som alltid pleier og være ferdig med ting i god tid – men sånn ble det ikke denne gangen.»

Atte.... HÆ????? :laugh::laugh::laugh:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ukreativbruker skrev:

http://m.villapaprika.blogg.no/1416152305_hjemmelagde_boller.html

her er adventsstaken! Mangler skøytene da🙄

Da har vi jo forklaringen på hvorfor det er 5 lys også. Det VP har laget på sitt fat er vel ikke til advent, men et vanlig lysfat? Derfor har hun 5 lys. Når GH har kopiert har hun vel ikke tenkt over det. Fordelen med å kopiere er å ikke måtte tenke så fryktelig mye selv... 😝

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 30.11.2017 den 23.32, clyde skrev:

Prøver igjen siden det jeg skrev ble slettet. Hun har holdt på i mange år, les kommentarfeltet her og spesielt det "lei" skriver. Vet ikke om noen det er noen her som husker da det skjedde, men jeg husker det godt. 

http://steinihavet.blogg.no/1460493454_bloggen_min_blir_kopi.html 

Her er en annen tråd om GH: http://www.klikk.no/forum/foreldre/topic/144270879-glade-hjem-sten-i-havet/

Dette er jo helt sykt!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som klarer å få kontakt med henne? Det hun driver på med er ikke greit i det hele tatt, og det må bli en slutt på det nå. Dette har pågått altfor lenge!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, pinkessie skrev:

Er det noen som klarer å få kontakt med henne? Det hun driver på med er ikke greit i det hele tatt, og det må bli en slutt på det nå. Dette har pågått altfor lenge!

Det er så mange som har prøvd før deg, så jeg sier bare; Lykke til! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, pinkessie skrev:

Er det noen som klarer å få kontakt med henne? Det hun driver på med er ikke greit i det hele tatt, og det må bli en slutt på det nå. Dette har pågått altfor lenge!

Var ei som lånte et bilde og delte på instagram fra GH til inspirasjon. Der var det flere som skrev kommentarer under og fortalte hva GH drev med. Det førte til at hun som delte slettet bilde. Det er vel en måte å prøve å si ifra på. Gjør du det direkte til GH kan du være sikker på at du vil bli blokkert og kommentaren din slettet. I tillegg er hun veldig ufin i sine kommentarer hvis du kommer med noe som ligner kritikk. Så det er håpløst! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...