Gjest Varma Skrevet 13. august 2017 #961 Del Skrevet 13. august 2017 5 timer siden, Jennybella skrev: At dere er ute etter å hetse meg samme hva jeg skriver, både her og i andre tråder for så være. Det jeg ikke fatter er at forsvarer man noen er det feil, kritiserer man noen er det feil. Samme hva jeg skriver og gjør blir jeg tatt for det.Ser dere ikke alle de andre som hetser og kritiserer??? Du har tydeligvis lest for mange blogger, du bruker helt lik retorikk og i tillegg har du enkelte bloggere du forsvarer som på mange måter mangler mer mellom øra, enn denne nevnte bloggeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 13. august 2017 #962 Del Skrevet 13. august 2017 Innlegg som tar opp personangrep og hetsing av offentlige personer blir slettet..mens innleggene med personangrep og hets får stå..? Logisk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 13. august 2017 #963 Del Skrevet 13. august 2017 43 minutter siden, Varma skrev: Du har tydeligvis lest for mange blogger, du bruker helt lik retorikk og i tillegg har du enkelte bloggere du forsvarer som på mange måter mangler mer mellom øra, enn denne nevnte bloggeren. Men i alle dager velger man ikke fritt hvem man kritiserer ??? Eller bestemmer du hvem jeg skal forsvare eller kritisere??? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 13. august 2017 #964 Del Skrevet 13. august 2017 5 minutter siden, Jennybella skrev: Men i alle dager velger man ikke fritt hvem man kritiserer ??? Eller bestemmer du hvem jeg skal forsvare eller kritisere??? Joda velg i vei, men du må tåle å bli motsagt uten å skrike opp om "hets" som visse bloggere gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eamane Skrevet 13. august 2017 #965 Del Skrevet 13. august 2017 Villa paprika prøver iallefall ikke å være noen andre enn seg selv. Glade hjem viser jo ikke et snev av personlighet i noe hun legger ut. Kopi, kopi, kopi. Henne har jeg boikottet for lenge siden, fortjener ikke klikk og likes på bekostning av andre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 13. august 2017 #966 Del Skrevet 13. august 2017 Er det "afterparty" på gang her, nå? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 14. august 2017 #967 Del Skrevet 14. august 2017 DEN vasken.... Dette så bare skittent ut. Alle bildene rett og slett. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 14. august 2017 #968 Del Skrevet 14. august 2017 Jeg forstår meg ikke på interiørblogger som tar fem bilder av vasken når de skal vise fram kjøkkenet. Jeg vil se kjøkkenet, ikke vasken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 14. august 2017 #969 Del Skrevet 14. august 2017 I dag er hun tilbake på bloggerfruene på snapchat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erane Skrevet 14. august 2017 #970 Del Skrevet 14. august 2017 2 timer siden, maipai skrev: I dag er hun tilbake på bloggerfruene på snapchat Får ikke opp snappene fra dem selvom jeg har lagt dem til. Skjønner ikkeno... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 14. august 2017 #971 Del Skrevet 14. august 2017 13 minutter siden, erane skrev: Får ikke opp snappene fra dem selvom jeg har lagt dem til. Skjønner ikkeno... Utrolig merkelig opplegg at en sånn felleskonto ikke skal være åpen. Følger andre felleskontoer, mammabanden og snapkollektivet blandt annet, og de er åpne. Prøv å slett og legg til en gang til? bloggerfruene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perplexed Skrevet 14. august 2017 #972 Del Skrevet 14. august 2017 1 time siden, erane skrev: Får ikke opp snappene fra dem selvom jeg har lagt dem til. Skjønner ikkeno... 1 time siden, maipai skrev: Utrolig merkelig opplegg at en sånn felleskonto ikke skal være åpen. Følger andre felleskontoer, mammabanden og snapkollektivet blandt annet, og de er åpne. Prøv å slett og legg til en gang til? bloggerfruene Det er nok bloggerfruene som ikke er helt oppdatert på snapchat og ikke er klar over at man faktisk må åpne for at alle kan se snapchat. De har den nok på "bare venner", da må de legge til alle som legger til dem for at man skal kunne se. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 14. august 2017 #973 Del Skrevet 14. august 2017 Veldig merkelig hvordan man får et helt annet inntrykk av en person når man ser vedkommende på video. Hun virker jo som en helt normal, oppegående jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 14. august 2017 #974 Del Skrevet 14. august 2017 Er det kun utvalgte som får følge den snapkontoen deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pikapiika Skrevet 14. august 2017 #975 Del Skrevet 14. august 2017 3 timer siden, justcurious skrev: Veldig merkelig hvordan man får et helt annet inntrykk av en person når man ser vedkommende på video. Hun virker jo som en helt normal, oppegående jente. Virkelig? Jeg er ganske uenig. Ser spesielt på den ene snappen at hun snakker ut av et manus. Hun virker bare falsk. Skulle ønske vi kunne se hvem hun egentlig er. Men virker som dama prøver så hardt å være alle andre, at det blir bare for dumt... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 14. august 2017 #976 Del Skrevet 14. august 2017 1 time siden, Pikapiika skrev: Virkelig? Jeg er ganske uenig. Ser spesielt på den ene snappen at hun snakker ut av et manus. Hun virker bare falsk. Skulle ønske vi kunne se hvem hun egentlig er. Men virker som dama prøver så hardt å være alle andre, at det blir bare for dumt... Jepp. Og det gjør jo oppførselen hennes på nettet enda mer uforståelig. Jeg reagerte bare litt på all teksten på snappene (var det det du sikta til når du skrev manus?) men tenkte at hun kanskje gjorde det for at folk skulle forstå hva hun sa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 14. august 2017 #977 Del Skrevet 14. august 2017 10 minutter siden, justcurious skrev: Jepp. Og det gjør jo oppførselen hennes på nettet enda mer uforståelig. Jeg reagerte bare litt på all teksten på snappene (var det det du sikta til når du skrev manus?) men tenkte at hun kanskje gjorde det for at folk skulle forstå hva hun sa. Hun prater jo ikke fritt og naturlig, det høres jo ut som at hun ramser opp ting fra et ark. "Har det så bra" sier hun, men tonefallet er helt dødt og ansiktet like så. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 14. august 2017 #978 Del Skrevet 14. august 2017 Hehe, jeg tenkte akkurat det samme først, men slo det fra meg.. ikke vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 14. august 2017 #979 Del Skrevet 14. august 2017 2 timer siden, richbitch skrev: Er det kun utvalgte som får følge den snapkontoen deres? Jeg er ikke utvalgt, men jeg ser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 14. august 2017 #980 Del Skrevet 14. august 2017 Tråden er ryddet for krenkende utsagn - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg