Gå til innhold

Nærmer seg.... 5.november er dagen

miaen

Anbefalte innlegg

endelig på nett igjen !!!!! :hoho:

over to dager uten.... :ler:

har vært å passet to av mine nieser. De har ikke fått bredbånd enda, og med en tenåring i hus, så har søsteren min kuttet hele internett... regningene ble mildt sagt stooore....

men nå er eg her, bare to dager, og det er kjempe mange innlegg på sidene, bl. a bryllupssidene..så det kan jo være unnskyldningen for hvorfor vi er her inne så mye..

Imorgen tenkte eg å ta meg en tur på hobby buikker, før eg skal på jobb. Må sjekke noen priser på ting eg har sett til bordkort, og bordpynt.

Blir kjekt. håper eg finne noe eg liker kjempegodt !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til på hobbyting-jakt!!

Skriver meg på denne jeg og!!! Håper du finner noe gøy så vi kan få se noen ferdige ting etterhvert. Tenker du sitter med masse ideer. Sånne ting er du jo SÅ flink til!!

Gleder meg til å se inbydelsene.

Hvordan går det med farge valget??? finner du ut av det?

Ha en god natt snuppa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!!!

Hatt en fin helg??? :flekke:

Ja, nå håper jeg du har benyttet helgen til å lade opp for på tirsdag blir det alvor!!!! :sjokkert: Da er det bare å stille klokken ni.

Vi må forresten prøve å få tatt noen runder i varmen på senteret etter stengetid denne uken. Trenger det såååårt!

Ellers så har jeg hatt en fin helg, men 1 stk sur unge. Er vel tennene som melder sin ankomst. Håperdet bedrer seg og at det ikke tar så lang tid! Ikke mye morro med en skrik unge nei.

I mogen skal jeg passe to til for noen skal til fotpleie. Greit nok det da hun tar min på fredag da jeg ska til frisør. Tenkte å kjøre henne på deg, men hvem vil vel ha en sur Miaen med til Oslo :fy: neida, hi hi. Men Marthe er litt irriterende for tiden. MOren hennes blir iallefall litt gal!

Håper du finner noe kult i Oslo da!! hadde jo vært gøy da. Har du forresten begynte å lage noe?? Jeg har tellt dagene for deg -------- det er ikke mer enn 153 dager igjen!! :sjokk:

Ha en fin kveld og heng i å spis da!! kjeder meg her som du sikkert skjønner ja! :briller:

:heiajente:

Snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener Veslo og Glossy !!

Idag er det FEM MÅNEDER til bryllup. Det er jo ikke så veldig lenge til nei...

Denne uken skal vi ordne med resten av tilbehøret til brudekjolen, prøve å finne noe å ha utenpå, mens vi skal fra kirken, og ordne med slør. Skal ordne det på tirsdag..

Ellers må eg ringe blomsterdama og fotografen.

Denne uken har eg super masse ting å gjøre. Boken er full av avtaler.. men men glede meg til Oslo turen !!!!!!

Blir kjekt, og håpe eg finner noe gøy !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Fann du hobby-ting den dagen? Forstår at du er opptatt denne veka, kjekt du tar deg tid til å vere med på treff likevel!!! Gledar meg kanon-masse eg!!! Hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner det godt på kroppen i kveld ja!!!! :o

HA EN SUPER TUR I MORRA!!!!!

kos deg masse og så håper jeg du finner noe fint til bryllupet!

Natta!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Må vel kanskje prøve å endre navnet på dagboken...vil jo mest sannsynlig være vinter, men det er ikke mange månedene igjen nå...

Ting kommer heldigvis mere og mere på plass.

Idag skulle vi egentlig se på ringer, men siden eg er blitt syk.. :frustrert: så må det vente. Kanskje i morgen....

Imorgen skal eg også se på resten av tilbehøret til kjolen...blir spennende !!! Kanskje skal eg prøve kjolen også.. :hoppe: vi får se..

Ellers holde vi også på med fotografer. Har fått pristilbud av flere. Det er en som er veldig interessant, synes vi begge, så kanskje vi går for han....

Invitasjoner og sanghefter begynner å se dagens lys..har laget prøver...

Forloveren min skal få lov å se først, hun synes slike ting er så gøy.... Akkurat nå ligger hun på stranden i syden... noen som har det... 8)

Nå skal eg spise middag, så får heller skrive litt mere senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Bare innom for å se om det er noe liv.

Håper du krysser fingrene for sol i morra sammen med meg!!! Jeg vil ha sol på kroppen!!

reiser på tur i morra, og håper på oppdatering når jeg kommer hjem. Alltid så gøy å lese om bryllup!!

Natta snuppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veslo: Skal se om det kommer noen bilder etterhvert her. Er ikke så inne på sånne ting, men får vel prøve å lære meg... :P

Ellers så har eg idag vært å bestilt stola, som eg skal ha utenpå kjolen. Glede meg til å få den, for er spent på hvordan den blir på meg...

Sko er i boks..

Ringte brudehuset, og mannen skal prøve klær i september. Da hadde de fått inn mye, nå hadde de så lite inne..

Ringer har vi sett litt på, fann det merket vi hadde sett på i et blad. Vi er ikke opptatt av merker, men disse har en type ringer, som vi begge liker veldig godt. Vi har helt lik stil når det gjelder ringer, noe som er litt artig, for det hadde jeg faktisk ikke trodd at han skulle bry seg mye om... så det er jo veldig kjekt :)

Vi skal se en plass til, som har samme type ringer, men i et annet merke..har nemlig sett et par ringer der, som er veldig fine også..

tenkte eg skulle skrive en liste over hva som er i boks, og hva som skal gjøres, men det får bli i morgen.. nå er det natt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, er det kveld.. etter tolv hektiske timer på jobb, er det deilig å sitte i sofaen, å lese bok..!!!! :o Jeg leser faktisk bok, i stede for å sitte på nett, å være på kg... Utenom akkurat nå da.. :ler: måtte ha en pause fra boken... lenge siden eg har lest om kveldene, men det er faktisk deilig avslappende..

Bare meg og kattepusen hjemme, min kjære er på uflukt med jobben...ute i det blå...

Vi har nettopp spist litt is... Jeg spiste, og så kom pusen, og den ville også ha......er ikke bortskjemt nei... :oops:

Naboen har fest i kveld, håpe at musikken etterhvert dabber av. Stuen er nemlig vegg i vegg med soverommet mitt, og jeg skal på jobb... ja ja..får ta det som det kommer..

Blir overtid på meg i morgen også... på en LØRDAG !!! :evil:

men sånn er det av og til når en har en avdeling å ta seg av...men det blir MAX to timer.... det er hvertfall helt sikkert !!!!!!!!!!!!!!!!

Noe stor utvikling er ikke skjedd på bryllupsfronten.. detaljer er mere på plass, men invitasjonene skal begynne å produseres for fullt neste uke.. Gleder og gruer meg...glede meg til å få det ferdig hvertfall !! he he, men det blir jo litt gøy å holde på med de også.. hvertfall de første to.... :ler:

Jeg tror jeg skal ta ferie uken før bryllupet, og uken etter... sikkert deilig med litt fri etterpå også, selv om min kjære sikkert skal jobbe... kanskje han tar fri de første dagene han også, vi får se hva vi gjør...

Eg er såååååååååååååååååååååååååååååååå syk på å reise til syden..... men blir nok en stund til tenker eg... men det hadde vært deilig. Fri fra jobb, langt borte fra jobb, basseng, paraply drinker, SOL , strand, sommerklær til langt på natt.... vi får drømme drømme... egentlig så like eg meg ikke når det er for varmt, får trøste meg med det.....men litt varmt liker eg... :ler:

Nei å nei...idag bare skriver eg tull....får komme med noe mere fornuftig en annen gang.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du fikk sove selv om naboen hadde party.

Blir jo spennende nå når du skal gå i gang å lage inbydelser. De to tre første er det gøy med, men så begynner det. DA angrer du på at så mange ble invitert :ler: Neida, det blir sikkert kjempe koselig. En fin ting som du og forlover kan ha sammen.

Men at du skal ta ferie i forhold til bryllupet høres bra ut. Selv var jeg utslått i mang dager etterpå så da hjalp det å ikke måtte gå rett på jobb. Holder med deg i den planen!

Syden og sol??? Ja hvem trenger ikke det i dette været. 3 dager med sol var det vi fikk og det ser ikke ut til å bli mer de nærmeste dagen helle. Får bare krysse fingrer!!

Natta snuppa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: Ja da er det hele bestemt. Jeg tar jobben og pakker kofferten. MEN jeg har både msn og kommer hjem i helgene! Håper vi finner på mye gøy da.

Hadde vært mega supert om dere ble med lørdag 16. Da kunne det liksom blitt festen sammen i sommer. Jeg begyner jo i jobb 15 aug og deter rett da vi kommer hjem fra syden. Så da blir det ikke mange festene sammen.

Jeg krysser fingrene for at det går bra!! Ikke noe mulighet for å bytte noe vakter eller???? :sjarmor:

Nå er det bare 5 dager til jeg reiser :hoppe:

Ha en superkveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...