Gå til innhold

Nærmer seg.... 5.november er dagen


miaen

Anbefalte innlegg

Hei !!

Tenkte det kunne være artig å ha en dagbok her inne.

Eg og min kjære skal gifte oss 26.februar 2006.

Da har vi vært forlovet siden desember 2001, så da er det vel på tide.... :Nikke:

Planen var at vi skulle gifte oss 4.februar. Ikke noe spesiell dato for oss, men vi hadde lyst å ha et vinterbryllup, siden det er så mange her hos oss, som feirer bryllup om sommeren.

Siden vi ikke hadde bestilt noe enda, endret vi datoen da vi oppdaget at vi fikk samlet alle søskene våre den siste helgen i februar. :briller:

Vi har ikke kommet så veldig langt i planleggingen...

men vi har en del ideer og tanker til hvordan vi vil ha det.

Vi har egentlig snakket om det meste, men ikke fastsatt noe enda..

Etter jul begynner vi for alvor med planleggingen. Frem til det, så koser jeg meg med bryllupsmagasiner,

skriver ned litt tanker og slikt, og ser litt på blomster, og hvordan jeg vil ha invitasjonene.

Men vi gleder oss veldig !!! Skal bli kjekt å bli :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei miaen.

Gratulere med dagbok.

Ja, det er morro og ha en dato å se frem til. Jeg kom ikke igang med min planlegging før vi hadde spikret datoen.

Nå har du jo veldig god tid frem mot deres store dag. Kos deg med forberedelsen og lykke til.

Hilsen Heidi76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Så koselig å se at du ha laget deg dagbok!! Det kommer godt med i lengden! Greit å ha et sted å skrive ned ting og tang.

Lykke til med forberedelsene!! Håper du får en spennende planleggingstid!!

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig surt og kaldt ute. :( Det skal bli en kald fornøyelse hvis det blir slik på bryllupsdagen. Skal jo ikke være så mye ute, men er jo litt kjedelig å omtrent blåde og regne vekk... :kul:

Dessuten hadde det vært veldig kjekt hvis folk møter oss ved kirketrappen etter vielsen..

men men.... kan ikke ta "sorgene" på forskudd... Været kan en uansett ikke styre. :wink:

I helgen satte vi oss ned å lagde et utkast på gjestelisten. Tror ikke det blir store endringer der, så vi blir ca 80 til middag, og ca 100 til kaffe.

Har hørt folk snakke om at gjestelisten var kjempe vanskelig å sette sammen. Jeg synes det gikk veldig greit. Heldigvis....

Det er hvertfall greit å ha på plass hvor mange vi blir.

Jeg såg forresten noen flotte brude sko her om dagen. Akkurat passe høye var de også ( jeg er høy...)

Håper jeg finner noen lignende når den tid kommer.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen... !!!! :)

En liten detalj.. ( som kunne fått større følger.. :wink: )

Bryllupsdatoen er lørdag 25. februar 2006

( ikke søndag 26.02, som jeg har skrive i tidligere innlegg. ) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennande å følge med på planlegginga di. Og berre så du veit det, det brukar å vere finare vinter-vêr på andre sida av nyttår... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere ikke fant det vanskelig å lage gjestelisten. For det synes vi iallefall. Vi hadde baer plass til et visst anntall og måtte justere listen etter det. Men en veldig grei ting å være ferdig med!

Så greit at dere ikke skulle gifte dere på en søndag alikevell. Hadde kanskje vært litt mer å legge til rett da. Men jeg heier på lørdager jeg!! :wink:

Så dere hadde så små begynnt på ønskelisten. Hva med å kopiere den hit?? Så har du den her liksom....??

Håper du får en super dag!!

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Hei på deg Miaen

Tenker det blir koselig med vinterbryllup, det er så mye stemning dere kan få da i forhold til oss som skal gifte seg på sommeren.

Lykke til med planleggingen og kos deg så lenge :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :vinke:

Gratulerer med bryllupsdato! Og som vinterbrud!

Jeg gifter meg ganske nøyaktig et år før deg... Er fortsatt veldig fornøyd med valg av vinterbryllup! :wink:

Lykke til i planleggingen!

Cajsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så kosli å få hilsener av dere. Kjempekjekt at dere ønsker å følge med videre i planleggingen, og at dere synes vinterbryllup er spennende.

Har bestilt pandurokatalogen. Har sett en del ting der, som jeg vil bruke til å lage invitasjoner og bordkort. Gleder meg til å få den, og til å sette i gang. Jeg liker å holde på med slike ting.

men hundre stykker...kommer til å bli lei :hoho:

Ellers så kommer vi til å sette oss ned i helgen, og lage et budsjett over bryllupet. På tide det nå..

Har vært så heldig å få bryllupsplanleggeren i gave. Den er jo veldig fin å ha. Kommer til å bruke den mye :)

Jeg får komme meg i seng. Skal fortsette på julegave handelen i morgen..

kommer nok innom her i helgen. Blitt KG avhengig :hoho:

PS: Cajsa: så artig at vi får samme bryllupsdag.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var denne helgen snart over. Skal dagene fortsette å gå så fort, så er det snart bryllup :-)

I går var eg på fest, og der var det flere som skulle gifte seg, så da gikk det i kjoler, lokaler, menyer osv.

Veldig kjekt det :)

Toastmasteren ( eller viseverten, som vi kaller det...) er mest sannsynlig i boks. Tror han blir bra. En artig kar som ikke er redd for å prate, og som jeg tror klarer å skape stemning blandt gjestene. ( og så er han gratis :hoho: , men en takk for hjelpen gave skal han likevel få..... :gave: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

 

Eg og min kjære skal gifte oss 26.februar 2006.  

Da har vi vært forlovet siden desember 2001, så da er det vel på tide.... :Nikke:  

:ler:

Vi forlovet oss 21.09.1998, vi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD JUL ALLE SAMMEN !! :nisse:

Takk for julehilsener, det var kosli.

Nå er det en stund siden jeg har vært her. Har jobbet mye, og så kom julen...snakk om uttrykket.."som julekvelden kom på kjerringa..." Har aldri vært så sent ute til jul før. Har jobbet så mye sent. Klokken to pyntet jeg treet natt til julaften... :ler:

Men men.. har hatt en fin jul. En hvit jul til og med. Er ikke bortskjemt med det, på denne siden av landet.

I går satte vi oss ned for å lage budsjett... he he.. det var ikke enkelt... kan si summen ble stor nok til slutt... førti tusen mere enn hva jeg alltid har gått rundt å trodd / sagt at bryllupet skulle koste.... :ler:

Min kjære sier til meg: " du er jo på grensa til naiv du...." :hoho:

Det var når eg mente ting ikke burde koste mere enn tusen, og han mente vi burde budsjettere med fem tusen...

men nå er det gjort !! Så kan det jo hende tallene blir hyggeligere nå når jeg skal begynne å ringe rundt.

Eg gruer meg faktisk litt til å ringe rundt. Noen som meg, eller bør jeg skjerpe meg ??? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...