Gå til innhold

Pjuskens prøverier


Pjusk

Anbefalte innlegg

Er det noen som har peiling på temping her? Jeg har jo begynt å tempe denne måneden og lagt det inn på fertilityfriend-appen, men skjønner liksom ikke så mye av det.. :sjenert: skal sies at jeg bruker termometer med bare en desimal, da jeg ikke har med to, så det er jo ikke like nøyaktig da. Må vel bare kjøpe en med 2 desimaler til neste PP :P De der * under dagene er spotting, så som dere ser har det vært mye spotting (og derfor er jeg også litt usikker med tanke på når forrige mens var, fordi spotting og mens her i gården er så og si lik :sjenert:).

Screenshot_2017-03-17-10-21-27-1.thumb.png.c52d9a1a017db549f4d7f7e24d29047e.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pjusk! Må jeg bli streng med deg her? Du må jo ta opp denne spotting med legen! Han har garantert hørt om kleinere ting enn uregelmessig mens. Bestill deg ny time så du får sjekket opp dette!  :pisk:

Temping har jeg ikke greie på, men er nok en fordel å ha to desimaler. ;)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Jill skrev:

Pjusk! Må jeg bli streng med deg her? Du må jo ta opp denne spotting med legen! Han har garantert hørt om kleinere ting enn uregelmessig mens. Bestill deg ny time så du får sjekket opp dette!  :pisk:

Temping har jeg ikke greie på, men er nok en fordel å ha to desimaler. ;)

God helg!

Ja, jeg vet... :sjenert: Jeg skal ta det opp, jeg bare... håper fastlegen min er tilbake til jeg får time igjen :fnise: 

God helg til deg også! :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte høre med de tempe-erfarne damene på babyverden, og de mente at jeg visstnok har hatt EL og at jeg er 8 dpo i dag. Så da er det bare å vente noen dager for så og teste da :jepp:  Jeg har hatt skikkelig ømme brystvorter noen dager nå, men jeg fant ut at det er ganske vanlig etter el. Skal se jeg starter symptomjakten nå :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo i dag og jeg trodde ikke at jeg hadde noe særlig til symptomer før jeg plutselig ble bilsyk i dag. Det er det sjeldent at jeg blir på såpass korte turer, men det kan jo være tilfeldig også da. I tillegg har jeg hatt litt halsbrann, men det hender det at jeg har uten at jeg er gravid også, så foreløpig tar jeg det med ro og tenker at jeg ikke har noen symptomer som tilsier at jeg MÅ være gravid nå.. Men jeg skal innrømme at jeg sitter og googler "10 dpo symptomer" osv da :fnise:  Må vel gå til innkjøp av flere tester også, for jeg oppdaget at jeg har bare en test liggende, og det er en sånn clearblue med ukeindikator. Tenker at det kan være greit å bruke billigtester frem til jeg eventuelt får en positiv test :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temperaturen sank drastisk i dag så jeg innstilte meg på TR, og jaggu stemte det bra :fnise: Begynte å blø litt rundt lunsj-tider og har også fått litt svake menssmerter. Så da går vi inn i PP5 og jeg venter på termometer med to desimaler og graviditetstester  som jeg har bestilt. Regner med at de kommer i løpet av uka. Så da spørs det om det blir en liten overraskelse til påske da, kanskje? :nigo: 

Må si at det var litt spennende å begynne med tempingen.. Morsomt å se grafen og å få en oversikt over når EL har vært, og se at tempen faller ved TR så slipper jeg å bli overrasket når den kommer (selv om jeg helst hadde sett at TR IKKE kom) :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde aldri trodd at jeg skulle bli så glad for TR, men denne gangen er jeg ikke i tvil om det er TR eller bare spotting/småblødning :nigo:  Så om de blødningene jeg har hatt tidligere ikke har vært TR så har jeg i alle fall fått den tilbake nå, og kanskje syklusen holder på å stabilisere seg også da? *Håpehåpe* :jepp:  Kjenner at jeg er ved godt mot nå i starten av PP5 og begynner å føle på at kroppen kanskje begynner å samarbeide igjen. Så får vi se om jeg får småblødninger denne perioden også eller ikke :danse: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være på tide at kroppen din gir deg litt normalitet i syklusene dine synes jeg :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.3.2017 den 14.35, tr.heimspia83 skrev:

Må være på tide at kroppen din gir deg litt normalitet i syklusene dine synes jeg :kjefte:

Ja, det synes jeg også! :kjefte::fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for stabil syklus! Er testene og termometer ankommet slik du er klar til helgen? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.3.2017 den 9.18, Jill skrev:

Krysser fingrene for stabil syklus! Er testene og termometer ankommet slik du er klar til helgen? :nigo:

Termometer, EL-tester og graviditetstester har kommet, så nå er jeg klar for å finne EL og bli gravid! :nigo: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Denne fikk jeg i går kveld, det betyr at jeg har eggløsning ikke sant? :ler:

CD21 i dag, så jeg synes det var drøyt sent, men ok :P Jeg har vært litt frustrert de siste dagene fordi el-testene ikke har blitt positive og jeg ikke har hatt noe tegn til EL, så jeg ble litt overrasket når jeg plutselig fikk en smiley på testen  :fnise: I dag var den negativ igjen da, men det er kanskje vanlig?

20170409_004931.thumb.jpg.c2ee862102b98327e6e9f8e7fdc5b476.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den er negativ i dag, vil det vel kanskje si at du har EL i løpet av i dag/i morgen? Vet egentlig ikke hvordan de der fungerer, men vet at eggløsningen skjer 24-48 timer etter positive strimler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, tweet skrev:

Hvis den er negativ i dag, vil det vel kanskje si at du har EL i løpet av i dag/i morgen? Vet egentlig ikke hvordan de der fungerer, men vet at eggløsningen skjer 24-48 timer etter positive strimler :)

Det kan nok stemme, for jeg har kjent litt ubehag/stikking i høyre side i dag :jepp: satser på at tempen stiger i morgen, for da vet jeg at jeg har hatt EL i dag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Pjusk skrev:

Det kan nok stemme, for jeg har kjent litt ubehag/stikking i høyre side i dag :jepp: satser på at tempen stiger i morgen, for da vet jeg at jeg har hatt EL i dag :nigo:

Iiik, spennende :mynona:  Straks DPO-land, da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohhh. 

 

Jeg droppet innom her på morgenkvisten og ser EL ute å går :nordvesta:

 

Måtte bare si heihei og tvi tvi  :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 9.4.2017 den 19.47, tweet skrev:

Iiik, spennende :mynona:  Straks DPO-land, da! 

Ja, hadde jo håpet på det :fnise:

På 10.4.2017 den 7.58, tr.heimspia83 skrev:

Ohhh. 

 

Jeg droppet innom her på morgenkvisten og ser EL ute å går :nordvesta:

 

Måtte bare si heihei og tvi tvi  :hug:

Så koselig at du stikker innom :klemmer:

På 10.4.2017 den 8.17, Jill skrev:

Så gøy med positiv el-test! Lykke til! ;) 

Veldig gøy :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hva skal jeg si? Trodde jo EL var her, men temperaturen har ikke steget, så nå er jeg plutselig usikker igjen.. EL-testen var jo positiv på lørdagskvelden, så jeg antok at el skulle være søndag eller mandag, men i følge tempen så har jeg ikke hatt EL :sjenert: brystvortene var ømme ei lita stund også, som de har vært de gangene jeg tror jeg har hatt EL, men nå holder det symptomet på å forsvinne også.. Skjønner ingenting jeg. Får vel bare vente å se hva som skjer da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD25 i dag og jeg har ikke hatt EL til tross for positiv el-test. Kan virke som om kroppen prøvde å slippe egget, men ikke klarte det likevel. Det positive er at jeg ikke har hatt spotting/småblødninger denne måneden :) får vel bare fortsette å tempe og se om EL eller TR kommer etter hvert, og eventuelt om el kommer neste pp :jepp:

Screenshot_2017-04-13-11-11-28-1.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...