Gå til innhold

Er kvinner klar over hvor privilegerte de er?

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Det siste du skriver, er jeg helt med på.

Er dog ikke med på det første. Noen av de karene jeg kjenner, har jeg jo kjent siden de var tynne, og "suksessraten" deres har økt i takt med musklene. Og jeg tror ikke damene har vært forelsket, for der vet jeg ikke om man når å bli på noen timer. Men jeg sier ikke at du tar feil, bare at jeg har erfart det annerledes enn deg. 

Det at kompisene dine har fått økt suksessrate kan ha like mye med den selvtilliten de får ved at de føler seg vel, som økt muskelmasse. Kanskje de tør litt mer, prøver seg litt mer, virker mindre "unnskyld at jeg er til og du liker meg sikkert ikke men jaja jeg får da prøve selv om du helt sikkert sier nei" når de sjekker opp noen.

Det å ha fin kropp kan selvfølgelig være et pluss, men det er ikke ene og alene det som betyr noe. Si f.eks. at man har en attraktivhet-skala fra 0-100. En flott kropp kan kanskje øke poengsummen din med 10 poeng, men det hjelper lite om man er en 15 i utgangspunktet når det gjelder kombinasjonen av andre ting (sosiale ferdigheter, "penhet", personlighet, humor, KJEMI osv) og prøver seg på jenter på rundt 70.

Anonymkode: 5b058...51d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enten overvurderer du ditt eget utseende, eller så har du en dårlig personlighet, mangler sosiale antenner, eller så sikter du for høyt.

Sannsynligvis en kombinasjon. Hvis bare 1% av de du er interresert i viser interesse tilbake, betyr det jo at du ikke er så attraktiv som du tror.

Om jeg har en dårlig personlighet eller ikke er knekkende likegyldig når utseendet er den eneste faktoren. 

Som vanlig utseende mann er 1 % den responsen man kan forvente å få. Det var liksom det som var poenget mitt. Men det klarer jo ikke en kvinne å fatte. 

Anonymkode: 8b7d4...7aa

Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke vite hvordan canacas ser ut, jeg vil vite hvordan du TS mener en gjennomsnittlig jente ser ut? Finn et bilde av en jente som er i hans liga. Eller i din liga for den saks skyld. Din definisjon av gjennomsnittlig er nok ikke den samme som min.

Dette er nok problemet ditt:

Enten overvurderer du deg selv, eller så legger du lista for gjennomsnittlig alt for høyt. Det er ikke alle kvinner som får 100% match på tinder skjønner du. Selvom canacas sier hun får det, betyr ikke det at det er standarden for ALLE kvinner. For alt vi vet er canacas dritheit. 

Så over til det andre poenget: hva er verdien av en match om de ikke svarer eller er interessert? Jeg tror grunnen til at kvinner får mange matcher er fordi menn matcher med ALT, mens kvinner er selektive. Menn er ikke selektive før etter matchen har skjedd. De "liker" alle, fordi da får de bekreftelse hver gang de får match, så velger de jo fremdeles ut kun de diggeste damene å faktisk snakke med. Jeg tror problemet er at kvinner og menn spiller spillet helt forskjellig. Menn synes antall matcher har stor betydning, mens kvinner bryr seg mer om å faktisk møte noen.

Anonymkode: daa39...481

Nei, hun er ikke det. Men hun sitter ikke og sveiper i det uendelige. Noen få sveiper jeg, og så venter jeg og ser om det er match eller ei. Noen få ganger har jeg blitt sveipet høyre først og ser da at det er en match. Jeg sender alltid en melding. Går vi tilbake til forrige runde med Tinder, så hadde jeg 30 matcher. Av disse var det to.. 2 som responderte. 1 backet ut fra et møte i siste liten, den andre møtte jeg - men han ville bare pule. Det var ikke aktuelt for meg. 

Svarprosent 2 av 30, møteprosent 1 av 30, aktuell partner 0 av 30.

Hadde jeg sveipet hundre stykker hadde jeg ikke nødvendigvis fått match på alle hundre. Tvilsomt egentlig. Det handler litt om alder også. Hadde 30-50 på forrige gang. Flest matcher på de som er yngre. Det sier seg selv hva de vil ha. 

Tinder er smarte nok til å legge de som har sveipet deg til høyre langt frem i "køen", så du får matcher til å starte med. 

Edit: av de 30 var det rundt 10 stk som fjernet meg som match dag 1 eller 2. Så jeg var nok sveipet høyre ved en feiltakelse. Det bør med i vurderingen av "hvor lett det er for oss kvinner". 

Endret av canacas
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg har en dårlig personlighet eller ikke er knekkende likegyldig når utseendet er den eneste faktoren. 

Som vanlig utseende mann er 1 % den responsen man kan forvente å få. Det var liksom det som var poenget mitt. Men det klarer jo ikke en kvinne å fatte. 

Hvilke av disse jentene tror du får 100% match, og hvilke av de kunne du vurdert som partner - kun basert på utseende?

1

2

3

4

5

6

7

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, canacas skrev:

Du får i det minste prøve å sitere det du skal da, om du absolutt må spørre om noe. Vær tydelig. Hva er det du vil? 

Må ikke du være så hissig at du hugger i alle retninger nå!

Jeg sier at det tydeligvis er et metningspunkt hvor man ikke synes oppmerksomheten på Tinder er så kul lengre, fordi den ikke fører fram til dit man vil. De som er der, husker ikke hvordan det var før de kom dit (du), og han som ikke er det (han andre), synes det er kjipt at han ikke når opp dit.

Det var alt. Jeg har ikke Tinder. Det er en pule-app, og jeg er ikke interessert i tilfeldig sex.

Skrevet
Akkurat nå, Cronosgjesten skrev:

Må ikke du være så hissig at du hugger i alle retninger nå!

Jeg sier at det tydeligvis er et metningspunkt hvor man ikke synes oppmerksomheten på Tinder er så kul lengre, fordi den ikke fører fram til dit man vil. De som er der, husker ikke hvordan det var før de kom dit (du), og han som ikke er det (han andre), synes det er kjipt at han ikke når opp dit.

Det var alt. Jeg har ikke Tinder. Det er en pule-app, og jeg er ikke interessert i tilfeldig sex.

Det blir litt dumt å uttale seg så bastant om noe man ikke har peil på. Når var du på Tinder sist? 

Skrevet
1 minutt siden, canacas skrev:

Det blir litt dumt å uttale seg så bastant om noe man ikke har peil på. Når var du på Tinder sist? 

Jeg ser jo hva du og han andre skriver. Jeg snakker om menneskelige reaksjoner, ikke om en app. Jeg har aldri brukt den. Du har det, han andre har det. Du har masse matcher som ikke kunne brukes til noe likevel, han har altfor få i egne øyne og synes det er kjipt.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke av disse jentene tror du får 100% match, og hvilke av de kunne du vurdert som partner - kun basert på utseende?

1

2

3

4

5

6

7

Venter i spenning på svar på denne :D

Anonymkode: f65cb...354

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Venter i spenning på svar på denne :D

Anonymkode: f65cb...354

Alle var pene damer, nr 7 hadde jævlig frisyre. Alle hadde pene smil.

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1

2

3

4

5

6

7

1-6 kunne forventet å fått match på de aller, aller fleste de likte. Stiller et lite spørsmålstegn ved nummer 3 - hun så feit ut. Måtte fått sett et kroppsbilde der. 

Nummer 7 er helt forjævlig stygg, og er langt under gjennomsnittet. Men hun hadde likevel matchet med langt flere enn en vanlig mann. 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1

2

3

4

5

6

7

Spørsmålet er ikke rettet mot meg, men velger å svare for det. De jentene på bildene vil trolig få 80% match prosent basert på at de er jenter... Men kun fåtall av gutter ser på dem som partner potensialle vil jeg tru....

Typisk enkle offere for å bli dumpet etter en knull med en kjekkas, dessverre... :/

Nå fokuserer jeg kun overfladisk på utseende nivå altså.. :)

Anonymkode: c07bd...bad

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1-6 kunne forventet å fått match på de aller, aller fleste de likte. Stiller et lite spørsmålstegn ved nummer 3 - hun så feit ut. Måtte fått sett et kroppsbilde der. 

Nummer 7 er helt forjævlig stygg, og er langt under gjennomsnittet. Men hun hadde likevel matchet med langt flere enn en vanlig mann. 

Nummer 7 vil jeg si er like pen som han du trakk frem som gjennomsnittlig mann. Usymmetrisk ansikt, hun så kanskje litt rar ut på håret, men vil absolutt si at hun er i samme liga som din gjennomsnittlige mann.

De kunne fått match kanskje ja, hva mer kunne de fått? Er match alt du er ute etter? Ingenting mer etter match?

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nummer 7 vil jeg si er like pen som han du trakk frem som gjennomsnittlig mann. Usymmetrisk ansikt, hun så kanskje litt rar ut på håret, men vil absolutt si at hun er i samme liga som din gjennomsnittlige mann.

De kunne fått match kanskje ja, hva mer kunne de fått? Er match alt du er ute etter? Ingenting mer etter match?

Haha - er jenters persepsjon så fucka? Ja, det er jo ikke så rart. 

Du sammenligner en dame som er LANGT under gjennomsnittet med en helt ordinær mann? 

Da vil jeg gjerne se hva en overprivilegert kvinne regner som en gjennomsnittlig mann. :popcorn:

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du bare tenker match på tinder så greit nok, selv om profilbilde og tekst også kan si noe om personligheten din. Da gjelder det fortsatt at du sannsynligvis overvurderer ditt eget utseende og har en litt feil oppfatning av hva "vanlig utseende damer" er.

Og du som mann klarer jo åpenbart ikke å fatte at en match i seg selv ikke har noe å si, hvis 90% ikke gidder å svare engang etter de har matchet. Og hvis de gidder å svare så er det ikke sikkert de vil møte deg engang. Og hvis de vil møte deg så er det 99% sannsynlighet at de kun vil ha et engangsligg, og det er det ikke så mange kvinner som er interessert i! Så hva er det de egentlig skal være så takknemlige over.

Det er som om jeg skulle sagt at tenk så heldig du er, du burde være takknemlig fordi du kunne fått deg et ligg når som helst via Gaysir. Hvis du ikke er homofil er ikke det noe å trakte etter for deg. Kvinner som er ute etter et forhold får like lite ut av at de får noen matcher på tinder.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha - er jenters persepsjon så fucka? Ja, det er jo ikke så rart. 

Du sammenligner en dame som er LANGT under gjennomsnittet med en helt ordinær mann? 

Da vil jeg gjerne se hva en overprivilegert kvinne regner som en gjennomsnittlig mann. :popcorn:

Hvordan kan du sitte å hevde at det er jenters persepsjon som er fucka?

stock-photo-ordinary-casual-young-man-ou

lena-dunham-435.jpg

De ligner jo nesten til og med? Ansiktet hans er mindre symmetrisk. 

• Liker 5
Skrevet

Vil råde dere mannfolk i tråden her til å slutte å høre på hva kvinnfolka har å si, og heller finne noen sunne, mannlige rollemodeller som har draget på damer som kan fortelle dere om det å skaffe damer. Hva kvinnfolk sier, og hva de faktisk vil ha, er to vidt forskjellige ting. The Red Pill på Reddit kan hjelpe dere. Vil ikke si TRP er en sunne rollemodell, men det er en start til å bli en mer attraktiv mann. Har hjulpet meg, har hjulpet kompiser. Knull jenter og drit i hva de vil ha, er ikke verdt å bry seg om andre enn seg selv og sine når andre ikke gjør det, men for å få dette til, bør du løfte vekter, kle deg bra og prøve å oppnå noe mer i  livet. Etter en stund finner du sannsynligvis ei som har mer gående for seg enn å være "på utkikk etter en mann", uten å selv kunne tilby noe annet enn et hull.

Relatert til det, jeg og du bør nok slutte å henge på kg. Makan til kaos og samling av bitre mennesker skal man lete lenge etter. Nyttårsforsett 2017?

Anonymkode: 0032a...255

• Liker 3
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker jo som om at TS tror det. Han får prøve å pule 100 stk en kveld han da og se hvor givende det er. Ser at mange menn på dette forumet overvurderer sex sterkt. Det er som om at de tror det er det folk lever og ånder for. Som om at det er det mest fantastiske man opplever i livet. 

Anonymkode: a2568...32c

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det kan nok stemme ettersom de sikkert velger å matche med den bittelille prosenten som alle andre kvinner velger å matche med. Disse mennene har så mye utvalg at de må være ganske rett på sak når de skal sile ut damer. De gidder ikke å sitte på en kaffedate og høre på pisspreik. Det er ass-to mouth på første date eller ingenting. 

HAHA. Det er så klassisk! Menn overvurder sitt eget utseende - H V E R   G A N G. Lena Dunham er litt penere enn mannen på bildet synes jeg. Interessant dette her. Kan ikke du legge ut flere bilder av menn og kvinner du mener er i samme liga?

Anonymkode: 9dff6...bde

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du sitte å hevde at det er jenters persepsjon som er fucka?

stock-photo-ordinary-casual-young-man-ou

lena-dunham-435.jpg

De ligner jo nesten til og med? Ansiktet hans er mindre symmetrisk. 

Hun er bleikfeit, har det styggeste håret jeg har sett og ser generelt forjævlig ut. Hadde han karen vært kjendis hadde han sikkert hengt på jenterom over hele verden og blitt kalt den kjekkeste i verden. Han ser helt ordinær ut - overhodet ikke stygg slik hun dama er.  

• Liker 1
Skrevet

OI.. siteringer som ikke skulle være med, kom med.. Se bortifra det..

Anonymkode: 9dff6...bde

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun er bleikfeit, har det styggeste håret jeg har sett og ser generelt forjævlig ut. Hadde han karen vært kjendis hadde han sikkert hengt på jenterom over hele verden og blitt kalt den kjekkeste i verden. Han ser helt ordinær ut - overhodet ikke stygg slik hun dama er.  

DER har du svaret! Menn legger lista for høy. Gratulerer med det da. Han karen der er absolutt ikke noe penere enn Lena Dunham. 

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...