AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #241 Skrevet 28. desember 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha - er jenters persepsjon så fucka? Ja, det er jo ikke så rart. Du sammenligner en dame som er LANGT under gjennomsnittet med en helt ordinær mann? Da vil jeg gjerne se hva en overprivilegert kvinne regner som en gjennomsnittlig mann. Anonymkode: 8b7d4...7aa Vanlig mann 1: https://goo.gl/images/8FxFP5 Vanlig mann 2: https://goo.gl/images/981jzs Vanlig mann 3: https://goo.gl/images/ItBEzZ Anonymkode: 9dff6...bde 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #242 Skrevet 28. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: DER har du svaret! Menn legger lista for høy. Gratulerer med det da. Han karen der er absolutt ikke noe penere enn Lena Dunham. Anonymkode: daa39...481 Jo, det er han. Lena Dunham er en stygg dame. LANGT under gjennomsnittet. Men siden du er uenig - post et bilde av hva du mener er en gjennomsnittlig mann da. Anonymkode: 8b7d4...7aa 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #243 Skrevet 28. desember 2016 ^ Hu kjerringa der oppe er fettestygg. Mulig bildet er uheldig, men det håret, de tatoveringene og den vekten? Han fyren ser hvertfall normal ut, om enn svært svært kjedelig. Anonymkode: 0032a...255 1
Cronosgjesten Skrevet 28. desember 2016 #244 Skrevet 28. desember 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: HAHA. Det er så klassisk! Menn overvurder sitt eget utseende - H V E R G A N G. Lena Dunham er litt penere enn mannen på bildet synes jeg. Interessant dette her. Kan ikke du legge ut flere bilder av menn og kvinner du mener er i samme liga? Anonymkode: 9dff6...bde Sitt eget? Tror ikke han Googlet og fant et bilde av seg selv, med vannmerker og gode greier. Eller mener du at menn overvurderer utseendet til andre menn? Sånn at hvis jeg synes noen ser bedre ut enn meg, må jeg skru ned både ham og meg to hakk? 😄
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #245 Skrevet 28. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jo, det er han. Lena Dunham er en stygg dame. LANGT under gjennomsnittet. Men siden du er uenig - post et bilde av hva du mener er en gjennomsnittlig mann da. Anonymkode: 8b7d4...7aa Jeg er ikke uenig i at han fyren jeg sammenlignet hun med er gjennomsnittlig. Han er gjennomsnittlig. Han her også. Hva med at DU legger inn hva som er den gjennomsnittlige kvinnen da? Siden han fyren er langt heitere? 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: ^ Hu kjerringa der oppe er fettestygg. Mulig bildet er uheldig, men det håret, de tatoveringene og den vekten? Han fyren ser hvertfall normal ut, om enn svært svært kjedelig. Anonymkode: 0032a...255 Her kommer problemet rullende inn ja. Hvor legger du lista da? Hvis hun er FETTESTYGG til og med, så må man opp ganske mye for å være på ditt nivå av gjennomsnittlig eller? Anonymkode: daa39...481 5
Cronosgjesten Skrevet 28. desember 2016 #246 Skrevet 28. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vanlig mann 1: https://goo.gl/images/8FxFP5 Vanlig mann 2: https://goo.gl/images/981jzs Vanlig mann 3: https://goo.gl/images/ItBEzZ Anonymkode: 9dff6...bde Hvis 2 og 3 er "vanlige", skjønner jeg at de fleste menn sliter ☺️ Jeg jobber sammen med ca 40 mannlige kolleger, og hadde de to begynt her, hadde de fått våte blikk sammenlignet med resten av medarbeiderne. 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #247 Skrevet 28. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke uenig i at han fyren jeg sammenlignet hun med er gjennomsnittlig. Han er gjennomsnittlig. Han her også. Hva med at DU legger inn hva som er den gjennomsnittlige kvinnen da? Siden han fyren er langt heitere? Her kommer problemet rullende inn ja. Hvor legger du lista da? Hvis hun er FETTESTYGG til og med, så må man opp ganske mye for å være på ditt nivå av gjennomsnittlig eller? Anonymkode: daa39...481 Du la inn 7 bilder. 1 - 6 var omtrent på normalen +/- - Lena Dunham (nummer 7) er langt under normalen. Hun er rett og slett fysisk stygg. Her er en mann på samme nivå. Anonymkode: 8b7d4...7aa 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #248 Skrevet 28. desember 2016 3 minutter siden, Cronosgjesten skrev: Hvis 2 og 3 er "vanlige", skjønner jeg at de fleste menn sliter ☺️ Jeg jobber sammen med ca 40 mannlige kolleger, og hadde de to begynt her, hadde de fått våte blikk sammenlignet med resten av medarbeiderne. Dette er altså hva kvinner mener er en normal mann. Jeg må le: Anonymkode: 8b7d4...7aa 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #249 Skrevet 28. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du la inn 7 bilder. 1 - 6 var omtrent på normalen +/- - Lena Dunham (nummer 7) er langt under normalen. Hun er rett og slett fysisk stygg. Her er en mann på samme nivå. Anonymkode: 8b7d4...7aa Du føler ikke at du legger noe i det i at du vet hvem Lena Dunham er? Din oppfattning er kun basert på bildet? Da er det ikke rart du ikke får noen matcher. La meg legge inn et bilde til av henne. Mener du virkelig at hun er en 1/10 på dette bildet? Styggeste man kan få? På dette bildet synes jeg hun er LANGT penere enn han: Anonymkode: daa39...481 6
Gjest wildfig Skrevet 28. desember 2016 #250 Skrevet 28. desember 2016 Tinder ja.... hva med å prøve å hilse på kvinner? Vet jeg drar alle over en kam nå, men vil du ha kvalitet, finner du det ikke på Tinder. Det gjelder for kvinner og menn.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #251 Skrevet 28. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er altså hva kvinner mener er en normal mann. Jeg må le: Anonymkode: 8b7d4...7aa Ok da, det var jeg som postet bildet, og jeg vil si han er "normal pluss". Ikke øverste hylle, men absolutt vanlig OG pen. Anonymkode: 9dff6...bde
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #252 Skrevet 28. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du føler ikke at du legger noe i det i at du vet hvem Lena Dunham er? Din oppfattning er kun basert på bildet? Da er det ikke rart du ikke får noen matcher. La meg legge inn et bilde til av henne. Mener du virkelig at hun er en 1/10 på dette bildet? Styggeste man kan få? På dette bildet synes jeg hun er LANGT penere enn han: Anonymkode: daa39...481 Selvfølgelig legger jeg noe i at jeg vet hvem hun er. For jeg vet jo hvor stygg hun er til vanlig. Du fant det aller peneste bildet av henne som noensinne er tatt - da hun var på sitt aller tynneste. Anonymkode: 8b7d4...7aa 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #253 Skrevet 28. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er altså hva kvinner mener er en normal mann. Jeg må le: Anonymkode: 8b7d4...7aa Han er ikke gjennomsnittlig i mine øyne, han er klassisk pen (ung) mann. Men er det noen menn som vil vise sin definisjon av gjennomsnittskvinnen? Evt det laveste nivået dere ser som akseptabelt? Anonymkode: daa39...481 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #254 Skrevet 28. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig legger jeg noe i at jeg vet hvem hun er. For jeg vet jo hvor stygg hun er til vanlig. Du fant det aller peneste bildet av henne som noensinne er tatt - da hun var på sitt aller tynneste. Anonymkode: 8b7d4...7aa Da blir det jo helt feil. Jeg skrev "kun basert på bildet". Det var kanskje dumt av meg å velge en kjendis men. Hva vet du om at det bildet av han fyren ikke var hans peneste på hans tynneste? Blir for dumt å diskutere person, da kan vi jo bare bruke gjennomsnittlige kjendiser, og det bildet blir helt feil. Anonymkode: daa39...481
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #255 Skrevet 28. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da blir det jo helt feil. Jeg skrev "kun basert på bildet". Det var kanskje dumt av meg å velge en kjendis men. Hva vet du om at det bildet av han fyren ikke var hans peneste på hans tynneste? Blir for dumt å diskutere person, da kan vi jo bare bruke gjennomsnittlige kjendiser, og det bildet blir helt feil. Anonymkode: daa39...481 Ja - og kun basert på bildet var hun dritstygg. Hun er stygg og bildet er stygt. Hadde du valgt det fineste bildet med en gang hadde jo svaret blitt annerledes, men det gjorde du jo ikke. Anonymkode: 8b7d4...7aa
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #256 Skrevet 28. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er ikke gjennomsnittlig i mine øyne, han er klassisk pen (ung) mann. Men er det noen menn som vil vise sin definisjon av gjennomsnittskvinnen? Evt det laveste nivået dere ser som akseptabelt? Anonymkode: daa39...481 Du hadde jo flere bilder av gjennomsnittsdamer. Bilde 1-6 er gjennomsnittsdamer (kanskje unntatt nummer 3, avhengig av vekten). Anonymkode: 8b7d4...7aa
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #257 Skrevet 28. desember 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig legger jeg noe i at jeg vet hvem hun er. For jeg vet jo hvor stygg hun er til vanlig. Du fant det aller peneste bildet av henne som noensinne er tatt - da hun var på sitt aller tynneste. Anonymkode: 8b7d4...7aa Jeg vil si at Lena Dunham på dette bildet ser helt gjennomsnittlig/vanlig ut. Grimasen/posituren er ikke spesielt flatterende, men hun er verken spesielt stygg i ansiktet eller spesielt tjukk. Anonymkode: 5b058...51d 7
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #258 Skrevet 28. desember 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du hadde jo flere bilder av gjennomsnittsdamer. Bilde 1-6 er gjennomsnittsdamer (kanskje unntatt nummer 3, avhengig av vekten). Anonymkode: 8b7d4...7aa Ok, så hun må være slank? Hva er maksgrensen på vekt? Hva er det laveste nivået du kan legge deg på da? Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg vil si at Lena Dunham på dette bildet ser helt gjennomsnittlig/vanlig ut. Grimasen/posituren er ikke spesielt flatterende, men hun er verken spesielt stygg i ansiktet eller spesielt tjukk. Anonymkode: 5b058...51d Jeg er helt enig! Anonymkode: daa39...481 4
Cronosgjesten Skrevet 28. desember 2016 #259 Skrevet 28. desember 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok da, det var jeg som postet bildet, og jeg vil si han er "normal pluss". Ikke øverste hylle, men absolutt vanlig OG pen. Anonymkode: 9dff6...bde Vanlig OG pen, er ikke det litt sånn, "feit MEN slank"? 😂 Pen omfatter for de fleste at det er litt mer bedre enn vanlig. Han der ser bra ut på det bildet der. Hvis han i tillegg hadde hatt status som folk rundt ham kjente til, hadde han vært en attraktiv mann for mange.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #260 Skrevet 28. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil si at Lena Dunham på dette bildet ser helt gjennomsnittlig/vanlig ut. Grimasen/posituren er ikke spesielt flatterende, men hun er verken spesielt stygg i ansiktet eller spesielt tjukk. Anonymkode: 5b058...51d Bleikfeit og med musebrunt kort hår. Ikke pent. Anonymkode: 8b7d4...7aa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå