Gjest O.G. Skrevet 27. desember 2016 #101 Skrevet 27. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tar det ikke veldig personlig, men trenger litt input og hjelp til å knekke koden og komme meg ut av dette, som etterhvert har blitt et gjentakende mønster. TS Anonymkode: 93928...369 Du går etter damer som er over din liga. Når de ser deg så vil de ikke mer enn en date eller to.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #102 Skrevet 27. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan merker man forskjell på dette, sett fra en kvinnes ståsted? Har nemlig opplevd med tidligere dater at kvelden har endt med både tafsing og klining for så etterpå å bli avvist pga at vi bare har "vennekjemi". (Får også høre at jeg er god på å kline Egentlig litt likt som denne situasjonen jeg beskrev her. Jeg skjønner det bare ikke. Kan noen, fortrinnsvis jenter, forklare en forvirret sjel? TS Anonymkode: 93928...369 Kanskje tafsingen førte til at dem kjente vommen din? Kanskje du gjorde noen 'moves' dem ikke likte? Mulig du kler deg veldig bra og skjuler overvekten din godt. Når vommen henger over beltet, da er det på tiden å gjøre noe... Du kan jo spørre damene om å få ett oppriktig svar på hvorfor det stopper opp. Kanskje de forventer mer respons fra deg. Anonymkode: e3d02...980 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #103 Skrevet 27. desember 2016 Synes det er imponerende at du har så god selvtillit når "vomma" henger over beltet. DET skulle jeg virkelig ønske at jeg hadde klart! Anonymkode: 68109...112
Gjest Frederik Skrevet 27. desember 2016 #104 Skrevet 27. desember 2016 (endret) . Endret 27. desember 2016 av Frederik
Gjest antbug Skrevet 27. desember 2016 #105 Skrevet 27. desember 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan merker man forskjell på dette, sett fra en kvinnes ståsted? Har nemlig opplevd med tidligere dater at kvelden har endt med både tafsing og klining for så etterpå å bli avvist pga at vi bare har "vennekjemi". (Får også høre at jeg er god på å kline Egentlig litt likt som denne situasjonen jeg beskrev her. Jeg skjønner det bare ikke. Kan noen, fortrinnsvis jenter, forklare en forvirret sjel? TS Anonymkode: 93928...369 Når det har blitt tafsing og så avvisning, har det vært alkohol inne i bildet da? Noen ganger kan alkoholen spille en et puss. Jeg har opplevd det selv. Det er vel en sånn ølbrillegreie som slår inn, eller ønsketenkning som får en til å fortrenge varselsignalene, men dagen etter når man klarner i toppen føles alt feil og man skjønner at det ikke er lurt å fortsette. Han kan være en bra fyr altså, men kjemien er feil. Man får ikke de rette følelsene når man tenker på ham. Jeg aner selvsagt ikke om det har vært sånn for damene du har datet, men det kan være sånn for meg. Det er litt rart, men noen ganger kan det vise seg at han man synes man har den kjemien med på nett ikke har den samme virkningen på en i virkeligheten. Man vet dessverre ikke alltid om det er noe der før man har møtt hverandre i virkeligheten.
Gjest Minesveiper Skrevet 27. desember 2016 #106 Skrevet 27. desember 2016 (endret) 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan merker man forskjell på dette, sett fra en kvinnes ståsted? Har nemlig opplevd med tidligere dater at kvelden har endt med både tafsing og klining for så etterpå å bli avvist pga at vi bare har "vennekjemi". (Får også høre at jeg er god på å kline Egentlig litt likt som denne situasjonen jeg beskrev her. Jeg skjønner det bare ikke. Kan noen, fortrinnsvis jenter, forklare en forvirret sjel? TS Anonymkode: 93928...369 En ting du må ha i tankene er at det er meget mulig at hun datet flere enn deg. Hun traff kanskje en annen hun likte bedre. Det at du kysser damene trenger ikke å ha så mye å si egentlig. Hvis de føler "vennekjemi" så ble det bare ikke nok tiltrukket av deg. Det er egentlig vanskelig for oss å si hva som er galt basert på infoen du har gitt. Hvis du virkelig vil ha et skikkelig svar så kan du faktisk skrive en melding til damen hvor du spør på en skikkelig måte om hvorfor hun avviste deg. Du sier at du er sosial og flink til å prate med mennesker. Hvor flink er du til å komme dypere inn på folk? Det er bra å være sosial, men hvis det bare er smaltalk du gjør så får du aldri dannet et skikkelig bånd mellom deg og personen du snakker med. Endret 27. desember 2016 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #107 Skrevet 27. desember 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er imponerende at du har så god selvtillit når "vomma" henger over beltet. DET skulle jeg virkelig ønske at jeg hadde klart! Anonymkode: 68109...112 He he. Ser den. Er flink til å skjule den med klær som sitter bra. Bruker alltid spanx på date (google it). Får i tillegg ofte høre at jeg er kjekk, morsom, smart og at jeg ser sterk og veltrent ut (resten av kroppen min er ganske fit - kraftig kasse, bra muskulatur etc). Alt det overflødige fettet mitt er plassert på nedre mage. Resten ser ganske bra ut. Ikke sånn for å skryte, men bare som en forklaring på hvorfor jeg har tålig greit med selvtillit og håndterer damer greit verbalt på date. TS Anonymkode: 93928...369
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #108 Skrevet 27. desember 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: He he. Ser den. Er flink til å skjule den med klær som sitter bra. Bruker alltid spanx på date (google it). Får i tillegg ofte høre at jeg er kjekk, morsom, smart og at jeg ser sterk og veltrent ut (resten av kroppen min er ganske fit - kraftig kasse, bra muskulatur etc). Alt det overflødige fettet mitt er plassert på nedre mage. Resten ser ganske bra ut. Ikke sånn for å skryte, men bare som en forklaring på hvorfor jeg har tålig greit med selvtillit og håndterer damer greit verbalt på date. TS Anonymkode: 93928...369 En mann som bruker spanx? Jeg skjønner hvorfor hun dumpa deg. Anonymkode: 354a6...2d5 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #109 Skrevet 27. desember 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: En mann som bruker spanx? Jeg skjønner hvorfor hun dumpa deg. Anonymkode: 354a6...2d5 Ja. Fysj så fælt. Er vel bare damer som har lov til å bruke shapewear? https://www.google.no/search?q=spanx+men&client=safari&hl=nb-no&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiIqYfqnpXRAhVEXCwKHY96BEUQ_AUIBygB&biw=375&bih=559 Anonymkode: 93928...369
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #110 Skrevet 27. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Fysj så fælt. Er vel bare damer som har lov til å bruke shapewear? https://www.google.no/search?q=spanx+men&client=safari&hl=nb-no&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiIqYfqnpXRAhVEXCwKHY96BEUQ_AUIBygB&biw=375&bih=559 Anonymkode: 93928...369 Jeg sier ikke at det ikke er lov, bare at det er helt utrolig lite sexy. Anonymkode: 354a6...2d5 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #111 Skrevet 27. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg sier ikke at det ikke er lov, bare at det er helt utrolig lite sexy. Anonymkode: 354a6...2d5 Ja. Omtrent like sexy som push up, stay up og hold in for damer... Anonymkode: 93928...369
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #112 Skrevet 27. desember 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Omtrent like sexy som push up, stay up og hold in for damer... Anonymkode: 93928...369 Jeg bruker ingen av delene og aner ikke hva menn synes om det. Men for min del hadde det vært rimelig turn-off hvis mannen jeg møtte brukte Spanx, enkelt og greit. Det samme gjelder hengemage. Anonymkode: 2b9a1...956
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #113 Skrevet 27. desember 2016 TS: Er initialene dine SS? Anonymkode: 2b9a1...956
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #114 Skrevet 27. desember 2016 Den beste måten for å få svar er å spørre henne.. har en venninne som er overvektig og kun sikter etter stjernene. Hun har ikke hatt type før. Allikevel senker hun ikke lista, skal bare ha veltrente muskuløse menn..men hun er vel 30 kilo overvektig da! Vi ser mye på utseende når vi velger partner, og selv HI er du jo overfladisk når du kun går etter slanke, vakre damer. Muligens er det en miks av utseende, og/eller manglende kjemi. Ville nok prøvd å date folk jeg vanligvis ikke ville datet, kanskje du blir overrasket? Anonymkode: 83771...e83
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #115 Skrevet 27. desember 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Omtrent like sexy som push up, stay up og hold in for damer... Anonymkode: 93928...369 Det er en del av pakka med damer. Anonymkode: 354a6...2d5 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #116 Skrevet 27. desember 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den beste måten for å få svar er å spørre henne.. har en venninne som er overvektig og kun sikter etter stjernene. Hun har ikke hatt type før. Allikevel senker hun ikke lista, skal bare ha veltrente muskuløse menn..men hun er vel 30 kilo overvektig da! Vi ser mye på utseende når vi velger partner, og selv HI er du jo overfladisk når du kun går etter slanke, vakre damer. Muligens er det en miks av utseende, og/eller manglende kjemi. Ville nok prøvd å date folk jeg vanligvis ikke ville datet, kanskje du blir overrasket? Anonymkode: 83771...e83 Det triste er at hun sannsynligvis ikke har problemer med å få sex med slike menn. Anonymkode: 354a6...2d5
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #117 Skrevet 27. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det triste er at hun sannsynligvis ikke har problemer med å få sex med slike menn. Anonymkode: 354a6...2d5 For et knull? Ja, mange menn er enkle.. men forhold er det verre med. Anonymkode: 83771...e83 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #118 Skrevet 27. desember 2016 2 timer siden, Minesveiper skrev: Hvor flink er du til å komme dypere inn på folk? Det er bra å være sosial, men hvis det bare er smaltalk du gjør så får du aldri dannet et skikkelig bånd mellom deg og personen du snakker med. Hvordan gjør man det, sånn utover å bare være seg selv? Anonymkode: 93928...369
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #119 Skrevet 27. desember 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: DET er jeg enig i. Man må bare akseptere at mange norske kvinner er ekstremt overfladiske vesener som er fullstendig ødelagt av all oppmerksomheten som blir dem til del. Anonymkode: 354a6...2d5 For en stakkarslig mann du er. Jeg vet ikke om jeg skal synes synd på deg eller være glad for at kvinner er så kloke at de ikke vil ta i deg med ildtang. Anonymkode: a5f0b...535 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #120 Skrevet 27. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: For en stakkarslig mann du er. Jeg vet ikke om jeg skal synes synd på deg eller være glad for at kvinner er så kloke at de ikke vil ta i deg med ildtang. Anonymkode: a5f0b...535 Hehe, ja du får jo tro det om du vil. Anonymkode: 354a6...2d5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå