AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #42 Skrevet 26. desember 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er rart at du umiddelbart kobler det til noe overfladisk som overvekt. Hvorfor gjør du det? Er det for å skåne deg selv? For å gjøre de du går ut med til ekle, overfladiske kvinner som ikke ser forbi de ekstra kiloene? Eller at du slipper å ta en kikk på personligheten din? Mest sannsynlig er det kjemien det går på. De aller fleste har vennskapelige relasjoner som de ikke kunne tenke seg til å bli romantiske. Det er jo en grunn til at venner forblir venner, og man ikke hopper til køys med alle man har en god tone med. Det skal mer enn et vennskap til for å utvikle det til en romantisk relasjon, og dette er ikke bare utseende. Anonymkode: a5f0b...535 Både jeg og henne var enige om at kjemien var helt topp. Vi hadde en fantastisk date, hvor vi ble ganske intime og tafsete begge to. En time etter daten sender hun melding om at det var helt fantastisk og at hun fikk sommerfugler av at jeg tok på henne. Er åpen for alle mulige forklaringer, men er det ikke rart at en dame sender en sånn melding uoppfordret etter en date dersom hun ikke er interessert? TS Anonymkode: 93928...369
Dricka Skrevet 26. desember 2016 #43 Skrevet 26. desember 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke vil slanke deg så får du godta at du går glipp av svært mange menn. Men det er jo ditt valg. Ikke dytt dine dårlige valg over på andre. Anonymkode: 354a6...2d5 oioi, har jeg dyttet dårlige valg på andre? Gått ned 15 kg selv i år og det er ikke for å få mer oppmerksomhet!
Gjest Frederik Skrevet 26. desember 2016 #44 Skrevet 26. desember 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Både jeg og henne var enige om at kjemien var helt topp. Vi hadde en fantastisk date, hvor vi ble ganske intime og tafsete begge to. En time etter daten sender hun melding om at det var helt fantastisk og at hun fikk sommerfugler av at jeg tok på henne. Er åpen for alle mulige forklaringer, men er det ikke rart at en dame sender en sånn melding uoppfordret etter en date dersom hun ikke er interessert? TS Anonymkode: 93928...369 Men gir den historien mer mening om man antar at hun synes du hadde 15 kg for mye? "Syntes han hadde 15 kg for mye så jeg sendte han en melding hvor jeg skrev at jeg fikk sommerfugler da han tok på meg"
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #45 Skrevet 26. desember 2016 6 minutter siden, Frederik skrev: Men gir den historien mer mening om man antar at hun synes du hadde 15 kg for mye? "Syntes han hadde 15 kg for mye så jeg sendte han en melding hvor jeg skrev at jeg fikk sommerfugler da han tok på meg" Nei. Det gjør jo ikke det. Skjønner i det hele tatt ikke tankegangen. Hvorfor sende en slik melding etter en date, for så å etterpå avvise daten...? TS Anonymkode: 93928...369
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #46 Skrevet 26. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne og jeg kan love deg at de få kg med overvekt er ingenting av betydning. Anonymkode: 2dceb...dbd Vel... sånn her ser vomma ut. Ingenting av betydning...? http://imgur.com/bNp1xl9 TS Anonymkode: 93928...369
Gjest Frederik Skrevet 26. desember 2016 #47 Skrevet 26. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Det gjør jo ikke det. Skjønner i det hele tatt ikke tankegangen. Hvorfor sende en slik melding etter en date, for så å etterpå avvise daten...? TS Anonymkode: 93928...369 Synes det er merkelig selv, men kan jo være eksen har tatt kontakt og hun vil gi han en ny sjanse eller det kan hende hun fikk kalde føtter og bare ikke turte å date en hun kunne falle for.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #48 Skrevet 26. desember 2016 1 minutt siden, Frederik skrev: Synes det er merkelig selv, men kan jo være eksen har tatt kontakt og hun vil gi han en ny sjanse eller det kan hende hun fikk kalde føtter og bare ikke turte å date en hun kunne falle for. Eksen er definitivt ute av bildet. Han er gift på nytt og venter barn med sin nye dame. Så det er ikke et tema. 100% garantert. TS Anonymkode: 93928...369
Gjest Frederik Skrevet 26. desember 2016 #49 Skrevet 26. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Eksen er definitivt ute av bildet. Han er gift på nytt og venter barn med sin nye dame. Så det er ikke et tema. 100% garantert. TS Anonymkode: 93928...369 Da tipper jeg at hun fikk kalde føtter.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #50 Skrevet 26. desember 2016 1 minutt siden, Frederik skrev: Da tipper jeg at hun fikk kalde føtter. Fikk melding fra henne nå. Ifølge henne selv så var det "ingenting der". Underforstått: Hun følte ingenting for meg. I utg. pkt. en grei og ærlig sak, men veldig motstridende med meldingene hun sendte etter datene våre. Føler meg særdeles forvirret Anonymkode: 93928...369
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #51 Skrevet 26. desember 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel... sånn her ser vomma ut. Ingenting av betydning...? http://imgur.com/bNp1xl9 TS Anonymkode: 93928...369 På tide å skjerpe seg, ja. Anonymkode: f900d...6f9 2
Gjest Frederik Skrevet 26. desember 2016 #52 Skrevet 26. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fikk melding fra henne nå. Ifølge henne selv så var det "ingenting der". Underforstått: Hun følte ingenting for meg. I utg. pkt. en grei og ærlig sak, men veldig motstridende med meldingene hun sendte etter datene våre. Føler meg særdeles forvirret Anonymkode: 93928...369 Forstår du er forvirret og synes det er lite ryddig av henne å først si hun får sommerfugler for så å si hun ikke følte noe. Menmen er som du sier en ærlig sak og greit å bli kvitt henne uansett. Du hadde neppe ønsket å være sammen med en som sa en ting, men mente noe annet. Virker utrolig slitsomt. Og har du først fått en smellvakker dame på tinder så regner jeg med at du ikke sliter med å skaffe dates.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #53 Skrevet 26. desember 2016 5 minutter siden, Frederik skrev: Forstår du er forvirret og synes det er lite ryddig av henne å først si hun får sommerfugler for så å si hun ikke følte noe. Menmen er som du sier en ærlig sak og greit å bli kvitt henne uansett. Du hadde neppe ønsket å være sammen med en som sa en ting, men mente noe annet. Virker utrolig slitsomt. Og har du først fått en smellvakker dame på tinder så regner jeg med at du ikke sliter med å skaffe dates. Jeg sveiper kun høyre på vakre damer. Det gjør at jeg ikke får supermange matches. Men de jeg får er bra. Går for kvalitet heller enn kvantitet. Utseende betyr ikke alt for meg, men det er viktig. Sånn sett litt paradoksalt at jeg undres over å muligens ha blitt dumpet pga eget utseende... TS Anonymkode: 93928...369
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #54 Skrevet 27. desember 2016 Vanskelig for oss å vite hva det skyldes. Kan hende hun bare lot seg rive med på/rett etter daten og så innså etterpå at du likevel ikke er hennes type hva gjelder personlighet eller utseende. Hvis hun er så vakker som du forteller, må du også regne med at hun har en bra tilgang på like kjekke menn. Hun kan rett og slett ha møtt en annen som passet henne bedre, enten det gjelder utseende- og vektmessig eller andre ting. Hvis du går etter de vakreste kvinnene, regner jeg med du kan oppleve å komme til kort fordi du er overvektig. Anonymkode: 2b9a1...956 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #55 Skrevet 27. desember 2016 Friendzone er et utrykk noen menn bruker for å skylde på dama for å ikke finne de seksuelt attratktive. Som om damer gjør noe mot mannen. De gjør de en urett. Idiotisk begrep. Anonymkode: c29ae...74b 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #56 Skrevet 27. desember 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Friendzone er et utrykk noen menn bruker for å skylde på dama for å ikke finne de seksuelt attratktive. Som om damer gjør noe mot mannen. De gjør de en urett. Idiotisk begrep. Anonymkode: c29ae...74b Dummeste og mest sexistiske innlegget så langt. Kan jo like godt være damen som havner i friendzone. Og hvem har sagt at det er begått urett? Troll. Anonymkode: 93928...369
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #57 Skrevet 27. desember 2016 9 timer siden, drop-dead skrev: oioi, har jeg dyttet dårlige valg på andre? Gått ned 15 kg selv i år og det er ikke for å få mer oppmerksomhet! Du oppfordrer andre til å ikke slanke seg. Så ja, du oppfordrer andre til å ta dårlige valg. I stedet kan du oppmuntre dem til å slanke seg slik du selv har gjort. Anonymkode: 354a6...2d5
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #58 Skrevet 27. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dummeste og mest sexistiske innlegget så langt. Kan jo like godt være damen som havner i friendzone. Og hvem har sagt at det er begått urett? Troll. Anonymkode: 93928...369 Damer havner ikke i friendzone, de havner i fuckzone. Virkeligheten er sexistisk, lille snøfnugg. Deal with it. Anonymkode: 354a6...2d5 1
Cuntzilla Skrevet 27. desember 2016 #59 Skrevet 27. desember 2016 (endret) 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Både jeg og henne var enige om at kjemien var helt topp. Vi hadde en fantastisk date, hvor vi ble ganske intime og tafsete begge to. En time etter daten sender hun melding om at det var helt fantastisk og at hun fikk sommerfugler av at jeg tok på henne. Er åpen for alle mulige forklaringer, men er det ikke rart at en dame sender en sånn melding uoppfordret etter en date dersom hun ikke er interessert? TS Anonymkode: 93928...369 Som noen andre var inne på, hun så vel at du var overvektig da hun var på daten og tafset på deg, det gir jo ingen mening at hun plutselig skulle innse det først da hun kom hjem. Du ble vel forøvrig ikke friendzonet, du ble bare god gammeldags dumpet. Hun ble vel revet med på daten, og så når rusen hadde lagt seg, hun overtenkte/analyserte "forholdet", hun fikk en melding av eksen eller en annen på tinder hun ville treffe, du ga en kjip respons på sommerfugl-meldingen hennes eller hva det nå skal være, så ombestemte hun seg. Vi har vel alle gjort det. Endret 27. desember 2016 av Cuntzilla 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #60 Skrevet 27. desember 2016 1 minutt siden, Cuntzilla skrev: Hun ble vel revet med på daten, og så når rusen hadde lagt seg, hun overtenkte/analyserte "forholdet", hun fikk en melding av eksen eller en annen på tinder hun ville treffe, du ga en kjip respons på sommerfugl-meldingen hennes eller hva det nå skal være, så ombestemte hun seg. Vi har vel alle gjort det. Alle damer med ADHD ihvertfall. Anonymkode: 354a6...2d5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå