Gå til innhold

Friendzone pga overvekt?

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Det er jo nettopp når menn sier sånne ting at man tenker at damene som har droppet dem har tatt kloke avgjørelser, og at det jammen er bra man er kresen.

Så du tror at man ikke kan ha draget på damer og samtidig kunne observere hvor latterlig overfladiske og enkle vesener dere er? 

Anonymkode: 354a6...2d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må nok dessverre si at du nok har rett. Kvinner i dag er ute etter hingster, og det er vanskelig å få seg noe når man er overvektig. Synd, men sant.

Det er for øvrig det samme for overvektige jenter. Ikke lett å få seg pikk da.

Anonymkode: 316ec...21c

Skrevet

Overvekt kan være en dealbreaker ja. Men tipper det ikke var det alene. Drakk dere alkohol? Jeg lar meg lett rive med i fylla for så å angre. I utgangspunktet dater jeg ikke tykke menn da.

Anonymkode: 83771...e83

Skrevet

Litt rart at du trekker frem overvekten her, synes jeg.  

For meg ville det vært en dealbreaker, ja, men da allerede før første date. Her er det nok noe annet som har skjedd. Seksuell kjemi er jo heller ikke det samme som at hun tenker dere ville vært et godt par, så det trenger ikke være verre enn at brusingen forlot blodet hennes og hun så klart igjen. 

Anonymkode: 8d090...bc3

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sveiper kun høyre på vakre damer. Det gjør at jeg ikke får supermange matches. Men de jeg får er bra. Går for kvalitet heller enn kvantitet. Utseende betyr ikke alt for meg, men det er viktig. Sånn sett litt paradoksalt at jeg undres over å muligens ha blitt dumpet pga eget utseende... 

TS

Anonymkode: 93928...369

Vel, så hvis du går ned noen hakk i utseendenivå på damer så får du kanskje kjæreste. 

Gjest AnonymBrunkrem
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Damer havner ikke i friendzone, de havner i fuckzone. 

Virkeligheten er sexistisk, lille snøfnugg. Deal with it. 

Anonymkode: 354a6...2d5

Virkeligheten er sexistisk, ja. Men syns du det er greit at menn putter kvinner som egentlig er forelsket i dem i knullesonen? For hvis det ikke er greit, så er det selvsagt heller ikke greit av kvinner å putte menn som egentlig er forelsket i dem i vennesonen. Begge deler går tross alt ut på å tyne ut diverse tjenester fra noen som er forelsket i deg, enten det er snakk om seksuelle tjenester (menn) eller praktiske tjenester og en skulder å gråte på (kvinner).

Skrevet

Klart menn kan vennsone kvinner. Har da flere venninner jeg hverken er forelsket i eller forsøker å ha sex med.

• Liker 1
Skrevet

Det vi har her er en småfeit fyr som gjerne vil date de vakreste blandt oss og blir støtt når de etter og ha sett ham i levende live ikke er så himla interessert i ham mer. Han må forstå at han blir dumpet når han går etter de lekreste istedet for damer på eiga nivå. :fnise:

Gjest Frederik
Skrevet
31 minutter siden, O.G. skrev:

Det vi har her er en småfeit fyr som gjerne vil date de vakreste blandt oss og blir støtt når de etter og ha sett ham i levende live ikke er så himla interessert i ham mer. Han må forstå at han blir dumpet når han går etter de lekreste istedet for damer på eiga nivå. :fnise:

Hva i all verden? Hadde dama ment han var under hennes nivå(forferdelig ting å si!) så hadde hun ikke gått på date med henne eller vært såpass på under daten.

Skrevet
22 minutter siden, Frederik skrev:

Hva i all verden? Hadde dama ment han var under hennes nivå(forferdelig ting å si!) så hadde hun ikke gått på date med henne eller vært såpass på under daten.

Enig.

På samme måte som det aldri skjer at menn er veldig 'på' første kvelden, for så å miste interessen neste dag.

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, Frederik skrev:

Hvorfor dumpet hun ham da da?

Skrevet

Det kan selvfølgelig ha med overvekten å gjøre, det er mange som har ting de bare ikke greier å se forbi selv om de prøver.  Det kan sikkert også dreie seg om manglende kjemi. Seksuell kjemi og vennekjemi er to forskjellige ting, og man merker raskt om førstnevnte er helt fraværende.

Gjest Frederik
Skrevet
4 minutter siden, O.G. skrev:

Hvorfor dumpet hun ham da da?

Det er jo umulig for meg å vite hvorfor hun dumpet han. Men det gir jo ingen mening å gå på date og være "veldig på" om man synes fyren "er under hennes nivå".

8 minutter siden, applestories skrev:

Enig.

På samme måte som det aldri skjer at menn er veldig 'på' første kvelden, for så å miste interessen neste dag.

Ja, er sikkert ikke uvanlig at menn gjør det samme.

Skrevet
Akkurat nå, Frederik skrev:

Det er jo umulig for meg å vite hvorfor hun dumpet han. Men det gir jo ingen mening å gå på date og være "veldig på" om man synes fyren "er under hennes nivå".

Menn gjør sikkert det samme, faker interesse og så blir det ikke noe mer.

Gjest Frederik
Skrevet
17 minutter siden, O.G. skrev:

Menn gjør sikkert det samme, faker interesse og så blir det ikke noe mer.

For all del, det er vel gjerne sånn flørting fungerer. Man prøver å sjarmere.

Skrevet

Hvis hun er en 9/10, så er hun blant de 1/10 som får flest tilbud. Mulig hun hadde avtalt en date etter deg, som falt bedre i smak. Når du får en avvising etter EN date, ville jeg ikke tenkt alt for hardt over hvorfor. Det føltes som det klaffet, enten løy hun da hun sa hun fikk sommerfugler, eller så har det dukket opp noe som har skapt en tvil i etterkant. Bedre lykke neste gang, rett og slett. 

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, Ananas. skrev:

Hvis hun er en 9/10, så er hun blant de 1/10 som får flest tilbud. Mulig hun hadde avtalt en date etter deg, som falt bedre i smak. Når du får en avvising etter EN date, ville jeg ikke tenkt alt for hardt over hvorfor. Det føltes som det klaffet, enten løy hun da hun sa hun fikk sommerfugler, eller så har det dukket opp noe som har skapt en tvil i etterkant. Bedre lykke neste gang, rett og slett. 

Det var date nr 2

TS

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var date nr 2

TS

Mener fremdeles det samme. Dere er veldig tidlig i bli kjent-fasen, ingenting å ta veldig personlig, selv om det er kjipt. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, antbug skrev:

Det kan selvfølgelig ha med overvekten å gjøre, det er mange som har ting de bare ikke greier å se forbi selv om de prøver.  Det kan sikkert også dreie seg om manglende kjemi. Seksuell kjemi og vennekjemi er to forskjellige ting, og man merker raskt om førstnevnte er helt fraværende.

Hvordan merker man forskjell på dette, sett fra en kvinnes ståsted? Har nemlig opplevd med tidligere dater at kvelden har endt med både tafsing og klining for så etterpå å bli avvist pga at vi bare har "vennekjemi".  (Får også høre at jeg er god på å kline :) Egentlig litt likt som denne situasjonen jeg beskrev her. Jeg skjønner det bare ikke.  Kan noen, fortrinnsvis jenter, forklare en forvirret sjel?

TS

Skrevet
10 minutter siden, Ananas. skrev:

Mener fremdeles det samme. Dere er veldig tidlig i bli kjent-fasen, ingenting å ta veldig personlig, selv om det er kjipt. 

Tar det ikke veldig personlig, men trenger litt input og hjelp til å knekke koden og komme meg ut av dette, som etterhvert har blitt et gjentakende mønster. 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...