Cuntzilla Skrevet 27. desember 2016 #61 Skrevet 27. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Alle damer med ADHD ihvertfall. Anonymkode: 354a6...2d5 Aldri ombestemt deg du? Alle du har møtt som har fått det til å dunke litt i tissen en kveld er personer du har giftet deg med? 5
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #62 Skrevet 27. desember 2016 6 minutter siden, Cuntzilla skrev: Aldri ombestemt deg du? Alle du har møtt som har fått det til å dunke litt i tissen en kveld er personer du har giftet deg med? Har aldri ombestemt meg pga. ordlyden i en melding eller fordi jeg har "overanalysert forholdet", eller fordi daten kremtet på feil tidspunkt. Slikt er det nok bare damer som gjør. Anonymkode: 354a6...2d5
Cuntzilla Skrevet 27. desember 2016 #63 Skrevet 27. desember 2016 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har aldri ombestemt meg pga. ordlyden i en melding eller fordi jeg har "overanalysert forholdet", eller fordi daten kremtet på feil tidspunkt. Slikt er det nok bare damer som gjør. Anonymkode: 354a6...2d5 Jeg var ikke klar over at du var synsk. Nå vet jo ingen av oss akkurat hva som er årsaken, men uansett, er man ikke mye desperat, så det skal ikke mye til. Menn og kvinner droppes for feil bruk av smiley hver dag. Det er ikke som om de hadde vært sammen i 10 år eller noe. Jeg tror heller ikke på kjærlighet ved første blikk, og sommerfugler meg her og der på første møte er ikke mer solid eller langvarig enn den lille buzzen man fikk av de to glassene med vin til maten. Det som går opp så fort, stuper like fort som en stein. Det er ikke verdt noe, det er ikke ekte følelser, det er flyktig og nærmest grunnløst og hvis du tar det for god fisk eller et evig troskapsløfte så er du naiv. Endret 27. desember 2016 av Cuntzilla 1
Gjest Coolaid Skrevet 27. desember 2016 #64 Skrevet 27. desember 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Har nok en gang havnet i den forferdelige friendzonen etter å ha vært på date med topp stemning og god kjemi. Absolutt alt føltes riktig på daten. Vi lo, fjollet, ble lettere fysiske osv. Etter daten sender dama melding og sier at hun har hatt en fantastisk kveld. Etter det ble det stille. Når jeg etterhvert tar opp tråden og foreslår å treffes igjen er hun plutselig ikke interessert. Sier at hun hadde en strålende kveld, men at hun bare føler vennskap. Dette har nå skjedd flere ganger. Veldig god stemning på date, etterfulgt av avvisning. Jeg er en sosial og humørfylt type som har lett for å prate med nye folk. Eneste forklaringen jeg kan se som gjør at tenningen uteblir er at jeg har 13-15 kg overvekt. Kan virkeligheten være så hard og brutal at disse kg kan utgjøre forskjellen mellom venn og kjæreste? Anonymkode: 93928...369 Dersom det stemmer at det er utseenede/overvekten det blir reagert på, er svaret at du dater feile damer. Da er de mer opptatt av utseende enn personlighet, kjemi og relasjonen dere i mellom. Kanskje du bare ikke er en så god menneskekjenner? Kanskje du skal velge en annen type dame å date som har litt andre verdier?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #65 Skrevet 27. desember 2016 42 minutter siden, Cuntzilla skrev: Jeg var ikke klar over at du var synsk. Nå vet jo ingen av oss akkurat hva som er årsaken, men uansett, er man ikke mye desperat, så det skal ikke mye til. Menn og kvinner droppes for feil bruk av smiley hver dag. Det er ikke som om de hadde vært sammen i 10 år eller noe. Nei. Menn er ikke så vanvittig overfladiske. Du gjør feilen med å tro at menn og kvinner er like. Det er kun kvinner som finner på å dumpe noen på grunn av slike latterlige detaljer. Anonymkode: 354a6...2d5
Cuntzilla Skrevet 27. desember 2016 #66 Skrevet 27. desember 2016 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Menn er ikke så vanvittig overfladiske. Du gjør feilen med å tro at menn og kvinner er like. Det er kun kvinner som finner på å dumpe noen på grunn av slike latterlige detaljer. Anonymkode: 354a6...2d5 Selvsagt kan menn også være overfladiske, tuller du eller? Som sagt kanskje ikke hvis man er helt desperat, men jeg har masse kamerater som faktisk har draget og kan velge og vrake, og jeg kan love deg at det finnes tusen bagatellmessige, overfladiske grunner for å sveipe til venstre på tinder, og tusen til for at daten de var på eller one night standet de hadde ikke fristet til gjentagelse. Vi snakker ikke om å dumpe en kjæreste her, vi snakker om etter EN date. Har man ikke lyst til å møte noen igjen, så har man ikke det. Enkelt og greit. At du synes grunnen er dum er da revnende likegyldig, du kan ikke argumentere for at noen skal ligge med noen de bare ikke vil ligge med. Endret 27. desember 2016 av Cuntzilla 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #67 Skrevet 27. desember 2016 7 minutter siden, Cuntzilla skrev: Selvsagt kan menn også være overfladiske, tuller du eller? Som sagt kanskje ikke hvis man er helt desperat, men jeg har masse kamerater som faktisk har draget og kan velge og vrake, og jeg kan love deg at det finnes tusen bagatellmessige, overfladiske grunner for å sveipe til venstre på tinder, og tusen til for at daten de var på eller one night standet de hadde ikke fristet til gjentagelse. Vi snakker ikke om å dumpe en kjæreste her, vi snakker om etter EN date. Har man ikke lyst til å møte noen igjen, så har man ikke det. Enkelt og greit. At du synes grunnen er dum er da revnende likegyldig, du kan ikke argumentere for at noen skal ligge med noen de bare ikke vil ligge med. Den gjennomsnittlige kvinne har sånn ca. 100.000.000 ganger flere valgmuligheter enn den gjennomsnittlige mann, så kresenheten blir deretter. Selv ekstremt attraktive menn er ikke på langt nær så kresne som en helt ordinær kvinne. Det finnes ikke en eneste mann som vil la være å ha sex med ei dame kun pga. en tekstmelding eller en orddelingsfeil. Så vanvittig kresne er kun kvinner. Som kvinne selv så er du så vanvittig priviligert at det er helt umulig for deg å kunne tenke som en mann. Anonymkode: 354a6...2d5
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #68 Skrevet 27. desember 2016 12 timer siden, Cuntzilla skrev: Utseende/vekt spiller jo inn. Men at det liksom er den "eneste" forklaringen er nok en forenkling. Du er så perfekt type at trekker du fra 15 kg så matcher du liksom med alle? Neppe. Har hun sagt ja til date så har hun vel sett noen bilder eller noe, du er altså "innafor" fysisk, utgangspunktet er godkjent og hun er åpen for at her kan det skje saker og ting. At du føler at den romantiske og seksuelle stemningen var på topp trenger ikke nødvendigvis bety at hun føler du er mannen i hennes liv, dessverre. Selv om noen er "innafor" så sier man jo kanskje ikke nei takk til noen som er ennå bedre, og som det også klaffer med kjemimessig og med tanke på personlighet. La oss innse det, både menn og kvinner titter hvertfall litt på utseende, og er valget mellom en hunk/babe og en person som er lettere overvektig, så er valget for de fleste ganske klart, gitt at andre forhold som kjemi og personlighet er likt. Folk vil ha det beste de kan få i livet, det er så enkelt som det. Anonymkode: 2a11e...47a 1
Cuntzilla Skrevet 27. desember 2016 #69 Skrevet 27. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Den gjennomsnittlige kvinne har sånn ca. 100.000.000 ganger flere valgmuligheter enn den gjennomsnittlige mann, så kresenheten blir deretter. Selv ekstremt attraktive menn er ikke på langt nær så kresne som en helt ordinær kvinne. Det finnes ikke en eneste mann som vil la være å ha sex med ei dame kun pga. en tekstmelding eller en orddelingsfeil. Så vanvittig kresne er kun kvinner. Som kvinne selv så er du så vanvittig priviligert at det er helt umulig for deg å kunne tenke som en mann. Anonymkode: 354a6...2d5 Jo, de finnes. Jeg sitter ikke og prøver å "tenke som en mann" (hva nå det betyr, vi er samme dyreart altså), jeg kjenner menn, jeg ser dem sveipe, jeg snakker med dem, jeg dater dem, jeg spiller poker med kongene av tinder. Ikke alle dypper pikken i alt de kan få. Har hørt noen drøye historier, verste er en som bare snudde i døra i sekundet han så tinder-daten sin, hun så større ut enn på bildet. En annen kompis droppet nettopp en fin dame fordi hun sa hun var synsk, han satt bare og styrtet ølen og lurte på når det var høflig/naturlig å stikke. Dette skjer, selv om du har penis så vet du ikke hva alle menn tenker. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Selv om noen er "innafor" så sier man jo kanskje ikke nei takk til noen som er ennå bedre, og som det også klaffer med kjemimessig og med tanke på personlighet. La oss innse det, både menn og kvinner titter hvertfall litt på utseende, og er valget mellom en hunk/babe og en person som er lettere overvektig, så er valget for de fleste ganske klart, gitt at andre forhold som kjemi og personlighet er likt. Folk vil ha det beste de kan få i livet, det er så enkelt som det. Anonymkode: 2a11e...47a Det var jo litt det som var poenget mitt, at det fysiske jo allerede var godkjent (som et OK utgangspunkt i det minste), så TS feilet på kjemi eller personlighet, og/eller så dukket det opp noen bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #70 Skrevet 27. desember 2016 3 minutter siden, Cuntzilla skrev: Jo, de finnes. Jeg sitter ikke og prøver å "tenke som en mann" (hva nå det betyr, vi er samme dyreart altså), jeg kjenner menn, jeg ser dem sveipe, jeg snakker med dem, jeg dater dem, jeg spiller poker med kongene av tinder. Ikke alle dypper pikken i alt de kan få. Har hørt noen drøye historier, verste er en som bare snudde i døra i sekundet han så tinder-daten sin, hun så større ut enn på bildet. En annen kompis droppet nettopp en fin dame fordi hun sa hun var synsk, han satt bare og styrtet ølen og lurte på når det var høflig/naturlig å stikke. Dette skjer, selv om du har penis så vet du ikke hva alle menn tenker. Dette er jo ikke sammenlignbare grunner i det hele tatt. Å dumpe noen fordi han/hun har løyet om utseendet sitt, eller fordi han/hun er mentalt forstyrret - er på ingen måte til å sammenligne med å dumpe noen fordi de har en kommafeil i en tekstmelding. Du bekrefter jo bare det jeg sier. Kvinner er 100.000.000 ganger mer kresne enn menn, og det viser seg i hvor lite det skal til for å bli dumpet av en kvinne. Anonymkode: 354a6...2d5
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #71 Skrevet 27. desember 2016 3 minutter siden, Cuntzilla skrev: Jo, de finnes. Jeg sitter ikke og prøver å "tenke som en mann" (hva nå det betyr, vi er samme dyreart altså), jeg kjenner menn, jeg ser dem sveipe, jeg snakker med dem, jeg dater dem, jeg spiller poker med kongene av tinder. Ikke alle dypper pikken i alt de kan få. Har hørt noen drøye historier, verste er en som bare snudde i døra i sekundet han så tinder-daten sin, hun så større ut enn på bildet. En annen kompis droppet nettopp en fin dame fordi hun sa hun var synsk, han satt bare og styrtet ølen og lurte på når det var høflig/naturlig å stikke. Dette skjer, selv om du har penis så vet du ikke hva alle menn tenker. Det var jo litt det som var poenget mitt, at det fysiske jo allerede var godkjent (som et OK utgangspunkt i det minste), så TS feilet på kjemi eller personlighet, og/eller så dukket det opp noen bedre. Ok, da er vi nok enige der. En annen ting er vel at dette med personlighet i en viss utstrekning kan reflekteres i overvekt/ikke overvekt. En person som alltid har en 15 kilo for mye er ofte ikke så nøye med hverken trening eller kosthold.Når jeg (som mann) trener en 3-5 ganger i uka og generelt holder meg noenlunde stram og i form, så ønsker jeg jo en partner som gjør det samme. Ikke bare på grunn av utseende, men også helse. Hehe, så kompisen din har også fått oppleve ei "synsk" ei? For all del, jeg respekterer folks personlige tro, også en tidligere date sin. Men den var da bare hennes, og ikke noe jeg delte. Syntes ikke det er veldig overfladisk å ønske seg langt bort når daten din legger ut om sin tro når den krasjer så totalt med sin egen (evt. fravær av tro). Folk som fremstiller seg slankere (eller på noen annen måte med et annet utseende) på bilder er det vel heller ikke så overfladisk å velge bort, da det indikerer et snev av uærlighet. Ikke et bra utgangspunkt for dating og forhold med andre ord. For det er ikke nødvnedigvis det at hun faktisk har litt ekstra som gjør at jeg velger henne bort, men det at hun forsøker å skjule det og fremstille det som noe annet enn det hun er. Anonymkode: 2a11e...47a
Hjertefisk Skrevet 27. desember 2016 #72 Skrevet 27. desember 2016 Det trenger ikke ha noe med deg å gjøre, TS. Kanskje hun har det litt vanskelig ellers i livet, og innså at hun ikke var klar for et forhold allikevel? Kanskje du minnet henne for mye om eksen, også klarte hun ikke si ifra på en annen måte? Kanskje var du alt for sexy, og hun ble usikker på seg selv? Det kan være mange grunner. Selv bryr jeg meg ikke i det hele tatt om en kar har noen kilo for mye! Jeg liker det! Vil MYE heller han en sånn type mann som deg, enn en "perfekt" muskelkar. Så hvis du er fornøyd med hvordan du ser ut så ikke endre på det. Etterhvert kommer du til å treffe på den rette dama som liker alt ved deg. Kjenner en kar som havner i friendzonen ganske ofte. Han skylder på at han er alt for snill og trofast osv. Men saken er den at han har en tafatt utstråling. I hans tilfelle hadde det garantert hjulpet han å gå ned i vekt og legge på seg litt muskler så han blir litt mer maskulin og kanskje får litt bedre selvtillitt. Utstråling har alt å si. 1
ops2 Skrevet 27. desember 2016 #73 Skrevet 27. desember 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Tja. Vi møttes på tinder. La ut et ganske bra headshot som ikke viste kropp. Men hun avviste ikke før etter date nr 2. Kjemien vår var forøvrig helt topp (hennes ord). Anonymkode: 93928...369 Hvis hun er en tier og forventer å treffe en tier... så har du noe å leve opp til. Jeg antar hun hadde flere å velge i, og fant en som ser bedre ut og som har like bra personlighet. Nå tenker jeg som om jeg var veldig vakker, og kan velge og vrake: Har du all overvekten på magen og tynne armer og bein, gjerne litt under gjennomsnittshøyde også, så er det lite attraktivt. En høy mann med litt muskler som grunnlag og de ekstra kiloene jevn fordelt, vil se hundre ganger bedre ut enn en som ser ut som en barnetegning. (Sirkel som kropp og strekarmer og ben) 1
exictence Skrevet 27. desember 2016 #74 Skrevet 27. desember 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter daten sender dama melding og sier at hun har hatt en fantastisk kveld. Etter det ble det stille. Ja, for hun ventet på at du skulle ta initiativ. Det hadde jeg gjort i hvert fall. Særlig etter at jeg hadde skrevet (tatt initiativ til å skrive takk for hyggelig kveld, eller var det du?). 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Når jeg etterhvert tar opp tråden og foreslår å treffes igjen er hun plutselig ikke interessert. Sier at hun hadde en strålende kveld, men at hun bare føler vennskap. His du drøyde det lenge med å ta opp tråden for å foreslå å treffes igjen, hadde jeg blitt skeptisk og kanskje avvist deg. Vi hadde en fantastisk kveld. Jeg skrev det til deg. Og du venter lenge med å ta opp tråden for å høre om å møtes igjen? Jeg hadde tenkt, hvorfor det? Måtte du ha så lang tid på å tenke deg om, og så hører du bare om jeg vil treffes igjen i steden for å foreslå/invitere meg med på noe? Du kunne invitert henne på middag, kino, tur, kafè, ut for å se noe mm. Da jeg holdt på med dating forventet jeg konkrete ting daten foreslo eller i hvert fall at han viste litt initiativ (viste litt selvtllitt og at det var "tak" i ham), og at han ikke bare hørte om jeg ville treffe han (usikker). 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette har nå skjedd flere ganger. Veldig god stemning på date, etterfulgt av avvisning. Jeg er en sosial og humørfylt type som har lett for å prate med nye folk. Vis at det er litt mer initiativ utover første date. Inviter på en middag du sier at du vil lage for henne. Send en melding like etter den hyggelige aftenen, og takk for hyggelig aften. Inviter på noe med det samme. Kanskje allerede samme kveld. Lag en ny avtale, og ikke vis deg nølende og usikker. 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Eneste forklaringen jeg kan se som gjør at tenningen uteblir er at jeg har 13-15 kg overvekt. Kan virkeligheten være så hard og brutal at disse kg kan utgjøre forskjellen mellom venn og kjæreste? Anonymkode: 93928...369 Normalt ikke, skulle jeg tro. Men for meg teller det at du liker å være i aktivitet, men opptatt av sunn god mat, men også nyte alt av god og riktig mat. Så kan du godt være litt overvektig, hvis personligheten din viser at du er litt sporty 1
Cuntzilla Skrevet 27. desember 2016 #75 Skrevet 27. desember 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo ikke sammenlignbare grunner i det hele tatt. Å dumpe noen fordi han/hun har løyet om utseendet sitt, eller fordi han/hun er mentalt forstyrret - er på ingen måte til å sammenligne med å dumpe noen fordi de har en kommafeil i en tekstmelding. Du bekrefter jo bare det jeg sier. Kvinner er 100.000.000 ganger mer kresne enn menn, og det viser seg i hvor lite det skal til for å bli dumpet av en kvinne. Anonymkode: 354a6...2d5 Har du blitt dumpet pga en kommafeil? Da skjønner jeg greia, du tillegger dama TS snakker egenskaper på grunnlag av noe som har skjedd deg engang? Men den kveruleringen din hadde fått det til å tørke ut mellom beina mine ganske kjapt iallfall, så det er jo mulig det ikke bare var kommafeilen. Nå er jeg veldig kresen også, og det er mange personer av begge kjønn som er supersære og veldig selektive. Det er jo kjedelig for dere om du og andre ikke får pult pga dette, men å syte om det og lage diskusjoner på hvem som er verst av kvinner og menn hjelper nok ikke. Å skylde på dama og gi dem diagnosen ADHD for at du ikke blir invitert på date nr 2 er nok en naturlig forsvarsreaksjon, men særlig konstruktivt (eller attraktivt) er det ikke. En date betyr ikke evig troskap, det er for å sjekke om man har lyst til og møtes mer, og av og til vil man bare ikke det. Get over it og kom deg videre i livet. 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #76 Skrevet 27. desember 2016 4 minutter siden, Cuntzilla skrev: Har du blitt dumpet pga en kommafeil? Da skjønner jeg greia, du tillegger dama TS snakker egenskaper på grunnlag av noe som har skjedd deg engang? Men den kveruleringen din hadde fått det til å tørke ut mellom beina mine ganske kjapt iallfall, så det er jo mulig det ikke bare var kommafeilen. Nå er jeg veldig kresen også, og det er mange personer av begge kjønn som er supersære og veldig selektive. Det er jo kjedelig for dere om du og andre ikke får pult pga dette, men å syte om det og lage diskusjoner på hvem som er verst av kvinner og menn hjelper nok ikke. Å skylde på dama og gi dem diagnosen ADHD for at du ikke blir invitert på date nr 2 er nok en naturlig forsvarsreaksjon, men særlig konstruktivt (eller attraktivt) er det ikke. En date betyr ikke evig troskap, det er for å sjekke om man har lyst til og møtes mer, og av og til vil man bare ikke det. Get over it og kom deg videre i livet. Det var du som begynte med eksemplet. Så da regner jeg med at det er DU som har dumpet på slike latterlige grunnlag. Og det har du jo garantert. Du er jo kvinne, ikke sant? Jeg regner med at du har avvist tusenvis av menn gjennom livet ditt. Slutt å sammenligne din ekstremt priviligerte tilstand med hvordan menn har det. Det er rett og slett frekt. Vær takknemlig og vis litt ydmykhet for at du har det så lett at du kan ha sex med hvem du vil når du vil. Anonymkode: 354a6...2d5
Cuntzilla Skrevet 27. desember 2016 #77 Skrevet 27. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det var du som begynte med eksemplet. Så da regner jeg med at det er DU som har dumpet på slike latterlige grunnlag. Og det har du jo garantert. Du er jo kvinne, ikke sant? Jeg regner med at du har avvist tusenvis av menn gjennom livet ditt. Slutt å sammenligne din ekstremt priviligerte tilstand med hvordan menn har det. Det er rett og slett frekt. Vær takknemlig og vis litt ydmykhet for at du har det så lett at du kan ha sex med hvem du vil når du vil. Anonymkode: 354a6...2d5 Er takknemlig, jeg. Jeg skrev bare at det nok kunne være overvekt, men kunne også mer sannsynlig være andre ting, store som små. Det er bare noe å akseptere, du kan ikke grine deg til en date nr 2 på basis av at du følte det gikk jævla bra på date nr 1, det er bortkastet energi. 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #78 Skrevet 27. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei. Menn er ikke så vanvittig overfladiske. Du gjør feilen med å tro at menn og kvinner er like. Det er kun kvinner som finner på å dumpe noen på grunn av slike latterlige detaljer. Anonymkode: 354a6...2d5 Og hvor mange menn har du datet? Jeg har opplevd mer enn en gang at en fyr nærmest snakker trusene av meg på første daten, og holder meg varm i dages/ukesvis på melding, for så å komme med tåpelige unnskyldinger når det nærmer seg å treffes igjen. Dette skjer hele tiden, og gjelder begge kjønn. Anonymkode: 21a34...201 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #79 Skrevet 27. desember 2016 2 minutter siden, Cuntzilla skrev: Er takknemlig, jeg. Jeg skrev bare at det nok kunne være overvekt, men kunne også mer sannsynlig være andre ting, store som små. Det er bare noe å akseptere, du kan ikke grine deg til en date nr 2 på basis av at du følte det gikk jævla bra på date nr 1, det er bortkastet energi. DET er jeg enig i. Man må bare akseptere at mange norske kvinner er ekstremt overfladiske vesener som er fullstendig ødelagt av all oppmerksomheten som blir dem til del. Anonymkode: 354a6...2d5
Cuntzilla Skrevet 27. desember 2016 #80 Skrevet 27. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: DET er jeg enig i. Man må bare akseptere at mange norske kvinner er ekstremt overfladiske vesener som er fullstendig ødelagt av all oppmerksomheten som blir dem til del. Anonymkode: 354a6...2d5 Det er jo nettopp når menn sier sånne ting at man tenker at damene som har droppet dem har tatt kloke avgjørelser, og at det jammen er bra man er kresen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå