Gå til innhold

FruN og FamilieN


FruN

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, FruN skrev:

Hadde forklart ting :P Må kanskje sjekke opp litt om migrene. Har ikke vondt i hodet, bare skikkelig lydfølsom :unsure:

Ahh av en eller annen grunn tenkte jeg at du reagerte fordi du hadde vondt, men da forstår jeg hva du mener.

 

Og takk! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Rumle skrev:

Ahh av en eller annen grunn tenkte jeg at du reagerte fordi du hadde vondt, men da forstår jeg hva du mener.

 

Og takk! :klemmer:

Skjønner den :ler: Gjør vondt i ørene da, særlig når guttungen hyler :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på det beste angående HerrN, beklager at jeg ikke forstod. :klemmer:  Lydsensitivitet har jeg også, tror mange opplever det litt om enn litt ulikt. Jeg får helt hetta av kjøleskapet og vifta her når jeg skal prøve å konsentrere meg :ler: Det trigger tinnitusen hos meg. En sånn levende alarmsentral kan nok være slitsomt. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg fikk visst ikke med meg det du skrev om HerrN i det hele tatt, ser jeg nå. Håper de finner ut av det og at han snart føler seg bedre. God bedring til dere begge :klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere :klemmer:

Jeg er heldigvis ikke så ille hver dag, men innimellom. Levende alarmsentraler kan være utfordrende, ja :ler: Men tinnitus er jo ikke akkurat moro heller :unsure: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, mia83 skrev:

Innom med en :hug: og håper det går bedre med dere begge! 

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

God helg!

Her går det greit! Har vært litt i «jobb», og hatt veeeeldig rolige dager. Noe som har resultert i lite behov for hvile på dagen, men har jo vært sliten og trøtt. 

I dag hvor jeg ikke har vært på jobb, har jeg heller hatt en liten kræsj. Knapt greid å stå, gå osv. Skikkelig svimmel, synsforstyrrelser og svake bein. Men formen bedret seg til at vi kom oss på butikken, og jeg har akkurat gått en tur :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda. Godt at du greide å komme deg ut en tur da. Herlige dager nå :jepp:

Ønsker deg en fortsatt fin lørdag :hug:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått time på Ullevål :hoppendeglad: 13.juni :) Så da blir det Oslo-tur på ho mor :ler: 

I dag har kroppen vært tullete. Først mistet jeg all muskelkraft, så klarte jeg ikke holde meg på beina etterpå. Endte til slutt opp hos legen der jeg ble undersøkt og sendt hjem når jeg ble bedre. Beina tuller litt enda, men er heldigvis i bedre form :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :hjerte:

Formen er varierende, men er stort sett grei :) Kjenner beina svikte delvis ganske mye da, så gleder meg til jeg får snakket med legen over påske, kanskje jeg får overtalt han til å skrive en erklæring på at jeg trenger enkle hjelpemidler :P Dusjkrakk og arbeidsstol til kjøkkenet hadde vært fint :ler: 

Påska blir nok fin :) Prøver å få ungene litt ut, ikke at de klager på noen måte der altså :ler: Går heller på de kranke foreldrene :P:ninja: 

Men skal en tur til mamma fra midten av påska, det blir fint :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Hverdagen har begynt igjen, bhg-uka er over og 3/4 av familien Glum skal til frisøren imorra! Vi skal i konfirmasjon neste lørdag, greit å se litt stelt ut :fnise: 

Vi hadde en veldig fin påske hos mamma (og pappa) :jepp: Masse besøk, lek, godteri, god stemning og bunadssøm :lur: Det siste har ligget litt fra vi kom hjem, det har vært litt mer fokus på produksjon av basargevinster :Nikke: Koret mitt har basar imorra kveld, og det er tradisjonell basar til inntekt for grendehuset 1.mai. Så får prøve å bidra litt :) 

Har vært hos legen i dag, og han skjønner ikke helt hva som egentlig er galt med meg (synes det er bra han innrømmer det!), så skal til MR og nevrolog. Godt han tar den rare kroppen min seriøst og utvider ekspertisen fremfor å skylde på småbarnsperioden :) 

Endret av FruN
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Titter innom for å se hvordan det går med deg :klemmer: Så bra at du er i gang, får håpe det ikke tar for lang tid før du får time hos MR og nevrolog :)

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Titter innom for å se hvordan det går med deg :klemmer: Så bra at du er i gang, får håpe det ikke tar for lang tid før du får time hos MR og nevrolog :)

:klemmer: 

Er glad det skjer ting! Det pleier ikke ta for lang tid å få time der jeg er henvist til MR, så satser på det ikke tar så lang tid med akkurat det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...